Název mé bakalářská práce zní Analýza konkurenčního prostředí společnosti Winpro s.r.o. Z praktického hlediska posuzuji konkurenceschopnost společnosti Winpro s.r.o. a její po-stavení na trhu výrobců oken.
Na konci praktické části práce doporučím společnosti Winpro s.r.o. nápady na zlepšení postavení společnosti v rámci konkurence.
Annotation in English
The name of my work is analysis of the competitive environment of Winpro Ltd. In practical terms I view competitiveness of Winpro Ltd. and its after-market producers of building windows.
At the end of the practical work I advice company Winpro Ltd. ideas for improving the position in the competition.
Keywords
Konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční prostředí
Název mé bakalářská práce zní Analýza konkurenčního prostředí společnosti Winpro s.r.o. Z praktického hlediska posuzuji konkurenceschopnost společnosti Winpro s.r.o. a její po-stavení na trhu výrobců oken.
Na konci praktické části práce doporučím společnosti Winpro s.r.o. nápady na zlepšení postavení společnosti v rámci konkurence.
Annotation in English
The name of my work is analysis of the competitive environment of Winpro Ltd. In practical terms I view competitiveness of Winpro Ltd. and its after-market producers of building windows.
At the end of the practical work I advice company Winpro Ltd. ideas for improving the position in the competition.
Keywords
Konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční prostředí
Zpracujte teoretické poznatky v oblasti konkurenčního prostředí.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu konkurenčního prostředí společnosti Winpro s.r.o.
Na základě analýzy formulujte doporučení pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Winpro s.r.o.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky v oblasti konkurenčního prostředí.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu konkurenčního prostředí společnosti Winpro s.r.o.
Na základě analýzy formulujte doporučení pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Winpro s.r.o.
Závěr
Recommended resources
1. PORTER, Michael E. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, 1997. 626 s. ISBN 80-86605-12-0.
2. PORTER, Michael E. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.
3. KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
4. MEFFERT, Heribert. Marketing - Management. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-329-4.
5. SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Recommended resources
1. PORTER, Michael E. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, 1997. 626 s. ISBN 80-86605-12-0.
2. PORTER, Michael E. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.
3. KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
4. MEFFERT, Heribert. Marketing - Management. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-329-4.
5. SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
maps, graphs, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Pilík - Dotaz na změnu výrobní technologie.
Brychta - Doporučení vyvarovat se slangů, výtka k nepřítomnosti zdrojů dat.
Dobeš - Výtka ke SWOT analýze.