Cílem teoretické části této práce je zpracovat teoretická východiska k marketingovým akti-vitám. V praktické části této práce je provedená analýza ve společnosti ES Brno, a.s. Na závěr jsou navrhnuty doporučení vedoucí k vylepšení stávajících marketingových aktivit ve firmě ES Brno, a.s.
Anotace v angličtině
The aim of presented bachelor thesis is to develop the theoretical solutions for marketing activities. There is the analysis of the company ES Brno Inc. carried out in the practical part of the work. The conclusion leading to the improvement of the existing marketing activities in the company ES Brno Inc.
Cílem teoretické části této práce je zpracovat teoretická východiska k marketingovým akti-vitám. V praktické části této práce je provedená analýza ve společnosti ES Brno, a.s. Na závěr jsou navrhnuty doporučení vedoucí k vylepšení stávajících marketingových aktivit ve firmě ES Brno, a.s.
Anotace v angličtině
The aim of presented bachelor thesis is to develop the theoretical solutions for marketing activities. There is the analysis of the company ES Brno Inc. carried out in the practical part of the work. The conclusion leading to the improvement of the existing marketing activities in the company ES Brno Inc.
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k bakalářské práci.
II. Praktická část
Analyzujte marketingové aktivity ve firmě ES Brno a zhodnoťte její přednosti a nedostatky.
Navrhněte možnosti pro zdokonalení současných marketingových aktivit.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k bakalářské práci.
II. Praktická část
Analyzujte marketingové aktivity ve firmě ES Brno a zhodnoťte její přednosti a nedostatky.
Navrhněte možnosti pro zdokonalení současných marketingových aktivit.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARTOŠEK, J. Kultura manažerské komunikace. 1. vyd. Zlín : FaME, 1999. 115 s. ISBN 80-214-1395-6.
FORET, M. Marketingové komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 276 s. ISBN 80-7226-811-2.
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 236 s. ISBN 80-85943-99-9.
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. Vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2003. 252 s. ISBN 80-7318-140-1.
Seznam doporučené literatury
BARTOŠEK, J. Kultura manažerské komunikace. 1. vyd. Zlín : FaME, 1999. 115 s. ISBN 80-214-1395-6.
FORET, M. Marketingové komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 276 s. ISBN 80-7226-811-2.
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 236 s. ISBN 80-85943-99-9.
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. Vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2003. 252 s. ISBN 80-7318-140-1.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Švarcová - Zákaznici firmy, typ trhu.
Chovancová - Slogan firmy (navrhovaný) Rozpočet na reklamní předměty.
Pálka - Hodnocení mark. materiálů.