Cílem práce je identifikovat cílové zákazníky pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.. Práce je tedy v praktické části rozdělena na tři části. Jako první identifikovat současné zákazníky, dále stanovit profil potenciálního zákazníka a v poslední části identifikace zákazníka potencionálního v závislosti na analýze podle stanovených kritérií.
Práce je ovlivněna kapacitou firmy, která pro ni znamená nabízený produkt. Po analyzování volných kapacit a identifikaci potencionálních zákazníků, včetně jejich hodnocení, následují návrhy a doporučení firmě, jak si získat a udržet cílové skupiny zákazníků, jenž jsou pro firmu efektivními partnery.
Anotace v angličtině
The goal of my thesis is to identify the target costumers for NTS Prometal Machining company.My taesis is divived into three parts concerning its practical section. The first task is to identify the contemporary clients. The second task is to set up a profile of potential clients. In the last section I try to emphasize the relation between the potential client and analysis of given standards.
The thesis is influenced by company capacity. After analysing of free capacity and identifi-cation of potential clients. Including their evaluation there follows suggestions and recom-mendations given to the company.These suggestions refer to facts how to goin the target groups of clients who appear as effective partners for the company.
Klíčová slova
Trh, Konkurence, Podnik, Zákazník
Klíčová slova v angličtině
Market, Competition, Customer, Company
Rozsah průvodní práce
52 s., 2 s. obr.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je identifikovat cílové zákazníky pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.. Práce je tedy v praktické části rozdělena na tři části. Jako první identifikovat současné zákazníky, dále stanovit profil potenciálního zákazníka a v poslední části identifikace zákazníka potencionálního v závislosti na analýze podle stanovených kritérií.
Práce je ovlivněna kapacitou firmy, která pro ni znamená nabízený produkt. Po analyzování volných kapacit a identifikaci potencionálních zákazníků, včetně jejich hodnocení, následují návrhy a doporučení firmě, jak si získat a udržet cílové skupiny zákazníků, jenž jsou pro firmu efektivními partnery.
Anotace v angličtině
The goal of my thesis is to identify the target costumers for NTS Prometal Machining company.My taesis is divived into three parts concerning its practical section. The first task is to identify the contemporary clients. The second task is to set up a profile of potential clients. In the last section I try to emphasize the relation between the potential client and analysis of given standards.
The thesis is influenced by company capacity. After analysing of free capacity and identifi-cation of potential clients. Including their evaluation there follows suggestions and recom-mendations given to the company.These suggestions refer to facts how to goin the target groups of clients who appear as effective partners for the company.
Klíčová slova
Trh, Konkurence, Podnik, Zákazník
Klíčová slova v angličtině
Market, Competition, Customer, Company
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k zákazníkům na průmyslovém trhu.
II. Praktická část
Analyzujte stávající zákazníky firmy NTS Prometal Machining,s.r.o.
Navrhňěte postup identifikace nových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k zákazníkům na průmyslovém trhu.
II. Praktická část
Analyzujte stávající zákazníky firmy NTS Prometal Machining,s.r.o.
Navrhňěte postup identifikace nových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001.720s. ISBN 80-247-0016-6.
2. MC CARTHY, E. J.,PERREAULT, W. D. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 511s. ISBN 80-85605-29-5.
3. GLANZ, B. A. Jak získat věrné zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996.128s. ISBN 80-7169-318-9.
4. SYNEK, M. a kol. Nauka o podniku, 1. vyd. Praha: VŠE Praha. 1998. 383s. ISBN 80-7079-981-1.
5. FOSTER, T.R.V. Jak získat a udržet zákazníka, 1. vyd. Praha:Computer Press, 2002. 117s. ISBN 80-7276-663-2.
6. PORTER, M. Konkurenční výhoda, Praha: Victoria Publishing, 1993. 626s. ISBN 80-85605-12-0.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001.720s. ISBN 80-247-0016-6.
2. MC CARTHY, E. J.,PERREAULT, W. D. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 511s. ISBN 80-85605-29-5.
3. GLANZ, B. A. Jak získat věrné zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996.128s. ISBN 80-7169-318-9.
4. SYNEK, M. a kol. Nauka o podniku, 1. vyd. Praha: VŠE Praha. 1998. 383s. ISBN 80-7079-981-1.
5. FOSTER, T.R.V. Jak získat a udržet zákazníka, 1. vyd. Praha:Computer Press, 2002. 117s. ISBN 80-7276-663-2.
6. PORTER, M. Konkurenční výhoda, Praha: Victoria Publishing, 1993. 626s. ISBN 80-85605-12-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Švarcová - Ukazatele v delším časovém horizontu. Analýza makroekonomická.