V práci je spracovávaná analýza konkurencieschopnosti firmy Jaspol export-import spol. s r.o.. V teoretickej časti sú spracované poznatky na tému konkurencia a konkurencieschopnosť. Praktická časť obsahuje charakteristiku fimy, jej predajní "SOŇA", dodávateľov a konkurencie. Na základe analýzy marketingového mixu a SWOT analýzy, sú v závere práce navrhnuté opatrenia na zvýšenie konkurencieschopnosti firmy Jaspol export-import spol. s r.o.
Anotace v angličtině
In bachelor's work is elaborated analysis of competitiveness of company Jaspol export-import spol. s r.o.. In theoretical part is elaborated knowledge about the theme competition and competitiveness. Practical part contains characteristic of the company, its stores "SOŇA", contractors and competition. In conclusion are suggested arrangements for raising competitiveness of company Jaspol export-import spol. s r.o. on the ground of analysis of marketing mix and SWOT analysis.
V práci je spracovávaná analýza konkurencieschopnosti firmy Jaspol export-import spol. s r.o.. V teoretickej časti sú spracované poznatky na tému konkurencia a konkurencieschopnosť. Praktická časť obsahuje charakteristiku fimy, jej predajní "SOŇA", dodávateľov a konkurencie. Na základe analýzy marketingového mixu a SWOT analýzy, sú v závere práce navrhnuté opatrenia na zvýšenie konkurencieschopnosti firmy Jaspol export-import spol. s r.o.
Anotace v angličtině
In bachelor's work is elaborated analysis of competitiveness of company Jaspol export-import spol. s r.o.. In theoretical part is elaborated knowledge about the theme competition and competitiveness. Practical part contains characteristic of the company, its stores "SOŇA", contractors and competition. In conclusion are suggested arrangements for raising competitiveness of company Jaspol export-import spol. s r.o. on the ground of analysis of marketing mix and SWOT analysis.
Proveďte literární průzkum týkající se definic konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční prostředí firmy Jaspol export-import, spol. s r. o.
Zpracujte výsledky analýzy konkurenčních nástrojů a strategií.
Na základě zjištěných výsledků vypracujte návrh k zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum týkající se definic konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční prostředí firmy Jaspol export-import, spol. s r. o.
Zpracujte výsledky analýzy konkurenčních nástrojů a strategií.
Na základě zjištěných výsledků vypracujte návrh k zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. Praha: Management Press, 1997. 1. vydání.124 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (I). Praha: RADIX, spol. s r.o., 2002. 1. vydání. 272 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada a.s., 1992. 368 s. ISBN 80-854 24-83-5.
[4] HOROVITZ, J. Jak získat zákazníka {-} Kvalita služeb. Prel: Toman, P., Novotný, P.,Praha: Management Press, Ringier CR, a. s., 1994. 1. vydání. 134 s. ISBN 80-85603-45-4.
[5] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2004. bez vydání. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. Praha: Management Press, 1997. 1. vydání.124 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (I). Praha: RADIX, spol. s r.o., 2002. 1. vydání. 272 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada a.s., 1992. 368 s. ISBN 80-854 24-83-5.
[4] HOROVITZ, J. Jak získat zákazníka {-} Kvalita služeb. Prel: Toman, P., Novotný, P.,Praha: Management Press, Ringier CR, a. s., 1994. 1. vydání. 134 s. ISBN 80-85603-45-4.
[5] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2004. bez vydání. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.