Cílem této práce je vytvořit marketingovou strategii pro servis propagace turismu v Tunbridge Wells (dále jen TW), což je lázeňské město v hrabství Kent na jihovýchodě Anglie. Teoretická část práce popisuje všeobecně různé marketingové strategie nového produktu. Analytická část seznamuje s výsledky marketingového výzkumu návštěvnosti TW a jeho okolí, ze kterého bylo zjištěno, že je potřeba lépe propagovat turistické aktivity v oblasti TW. Proto byl zkoumán potenciál vytvoření rekreačního programu nazvaného "A Day OUT at the Wells" (Výlet do Wells), který by spojoval několik turistických atrakcí s velmi známou "A Day at the Wells", interaktivní expozicí georgiánského TW v centru města. Návštěva Spa Valley Railway (parní vlaky z TW do nedaleké Groombridge), Pantiles (lázeňská kolonáda v centru města) a dalších míst bude propagována jako balík atrakcí za slevněné paušální vstupné.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create a marketing strategy for a service promoting tourism in Tunbridge Wells (thereinafter as TW), which is a spa town in the county of Kent in the south-east of Enland. The theoretical part describes various marketing strategies of a new product in general. The analysis presents the results of the marketing research of visitor rate of the TW area, which showed that there is a need for better promotion of tourism activities. The potential of creating a leisure program called "A Day OUT at the Wells", which would connect several tourist attractions with the well-known "A Day at the Wells" was therefore investigated. Visiting the Spa Valley Railway, Pantiles and other features will be promoted as a package of attractions for a reduced all-inclusive admission fee.
Klíčová slova
marketingová strategie, primární výzkum, sekundární výzkum, PESTEL analýza, SWOT analýza, Ansoffova matice, životní cyklus výrobku, Bostonská matice, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Marketing strategy, primary research, secondary research, PESTEL analysis, SWOT analysis, Ansoff matrix, Product life cycle, Boston matrix, Marketing mix
Rozsah průvodní práce
58 s., 6 s. obr. příloh.
Jazyk
AN
Anotace
Cílem této práce je vytvořit marketingovou strategii pro servis propagace turismu v Tunbridge Wells (dále jen TW), což je lázeňské město v hrabství Kent na jihovýchodě Anglie. Teoretická část práce popisuje všeobecně různé marketingové strategie nového produktu. Analytická část seznamuje s výsledky marketingového výzkumu návštěvnosti TW a jeho okolí, ze kterého bylo zjištěno, že je potřeba lépe propagovat turistické aktivity v oblasti TW. Proto byl zkoumán potenciál vytvoření rekreačního programu nazvaného "A Day OUT at the Wells" (Výlet do Wells), který by spojoval několik turistických atrakcí s velmi známou "A Day at the Wells", interaktivní expozicí georgiánského TW v centru města. Návštěva Spa Valley Railway (parní vlaky z TW do nedaleké Groombridge), Pantiles (lázeňská kolonáda v centru města) a dalších míst bude propagována jako balík atrakcí za slevněné paušální vstupné.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create a marketing strategy for a service promoting tourism in Tunbridge Wells (thereinafter as TW), which is a spa town in the county of Kent in the south-east of Enland. The theoretical part describes various marketing strategies of a new product in general. The analysis presents the results of the marketing research of visitor rate of the TW area, which showed that there is a need for better promotion of tourism activities. The potential of creating a leisure program called "A Day OUT at the Wells", which would connect several tourist attractions with the well-known "A Day at the Wells" was therefore investigated. Visiting the Spa Valley Railway, Pantiles and other features will be promoted as a package of attractions for a reduced all-inclusive admission fee.
Klíčová slova
marketingová strategie, primární výzkum, sekundární výzkum, PESTEL analýza, SWOT analýza, Ansoffova matice, životní cyklus výrobku, Bostonská matice, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Marketing strategy, primary research, secondary research, PESTEL analysis, SWOT analysis, Ansoff matrix, Product life cycle, Boston matrix, Marketing mix
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerži k tématu marketingová strategie nového produktu a formulujte teoretická východiska.
II. Praktická část
Analyzujte marketingovou strategii propagace turismu v Tunbridge Wells, Kent.
Navrhněte zlepšení marketingové strategie propagace turismu v Tunbridge Wells, Kent.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerži k tématu marketingová strategie nového produktu a formulujte teoretická východiska.
II. Praktická část
Analyzujte marketingovou strategii propagace turismu v Tunbridge Wells, Kent.
Navrhněte zlepšení marketingové strategie propagace turismu v Tunbridge Wells, Kent.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]CHOVANCOVÁ, M., PILÍK, M., PODANÁ, M. Marketing II. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 258 s. ISBN 80-7318-380-3.
[2]KOTLER, P. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
[3]LEWIS, R., TREVITT, R. Business Vocational A Level. 3. vyd. Cheltenham: Stanley Thornes Publishers, 2000. 752 s. ISBN 0-7487-3506-2.
[4]BAKER, M. J. Marketing Strategy and Management. 3. vyd. Basingstoke: Macmillan Press, 2000. 542 s. ISBN 0-333-74856-5.
Seznam doporučené literatury
[1]CHOVANCOVÁ, M., PILÍK, M., PODANÁ, M. Marketing II. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 258 s. ISBN 80-7318-380-3.
[2]KOTLER, P. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
[3]LEWIS, R., TREVITT, R. Business Vocational A Level. 3. vyd. Cheltenham: Stanley Thornes Publishers, 2000. 752 s. ISBN 0-7487-3506-2.
[4]BAKER, M. J. Marketing Strategy and Management. 3. vyd. Basingstoke: Macmillan Press, 2000. 542 s. ISBN 0-333-74856-5.