V bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti VIP zákazníků ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. V teoretické části vyjadřuji teoretické poznatky zaměřené na marketingový mix, spokojenost zákazníků a péči o klíčové zákazníky. V analytické části představuji firmu, řeším marketingový mix a analyzuji průzkum spokojenosti VIP zákazníků.
Na závěr navrhuji doporučení, které přispějí k lepší a efektivnější práci s VIP zákazníky.
Annotation in English
The objektive of my Bachelor thesis is to analyse the marketing mix in ŘEMPO VEGA, ltd. company with focus on V. I. P. customers. I devided the thesis into two parts: theoreti-cal and practical. In the theroretical part, I dealt with knowledge obtained from technical literature concerning the marketing mix, satisfaction of customers and care about the key customer relationship. In the analytical part, I described the company and than I analysed the satisfied V. I. P. customers.
In conclusion, I proposed actions with could increase better and efficient cooperation with our V. I. P. customers.
marketing mix, key customer, satisfaction of customers, losing customers, psychology of the business.
Length of the covering note
62
Language
CZ
Annotation
V bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti VIP zákazníků ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. V teoretické části vyjadřuji teoretické poznatky zaměřené na marketingový mix, spokojenost zákazníků a péči o klíčové zákazníky. V analytické části představuji firmu, řeším marketingový mix a analyzuji průzkum spokojenosti VIP zákazníků.
Na závěr navrhuji doporučení, které přispějí k lepší a efektivnější práci s VIP zákazníky.
Annotation in English
The objektive of my Bachelor thesis is to analyse the marketing mix in ŘEMPO VEGA, ltd. company with focus on V. I. P. customers. I devided the thesis into two parts: theoreti-cal and practical. In the theroretical part, I dealt with knowledge obtained from technical literature concerning the marketing mix, satisfaction of customers and care about the key customer relationship. In the analytical part, I described the company and than I analysed the satisfied V. I. P. customers.
In conclusion, I proposed actions with could increase better and efficient cooperation with our V. I. P. customers.
marketing mix, key customer, satisfaction of customers, losing customers, psychology of the business.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost VIP zákazníků.
Na základě analýzy navrhněte doporučení na zlepšení stávajícího stavu.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost VIP zákazníků.
Na základě analýzy navrhněte doporučení na zlepšení stávajícího stavu.
Závěr
Recommended resources
[1] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gray. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, s.r.o., 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] FORET, Miroslav. Jak komunikovat se zákazníkem. Praha: Computer Press, 2000. 200 s. ISBN 80-7226-292-9.
[4] KOZEL, Roman; Kolektiv. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
Recommended resources
[1] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gray. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, s.r.o., 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] FORET, Miroslav. Jak komunikovat se zákazníkem. Praha: Computer Press, 2000. 200 s. ISBN 80-7226-292-9.
[4] KOZEL, Roman; Kolektiv. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.