V mé bakalářské práce se zabývám možnostmi zvýšení cestovního ruchu v mikroregionu Luhačovské Zálesí. V teoretické části jsem definovala základní pojmy cestovního ruchu, jeho účastníky, rozdělení, předpoklady rozvoje a především marketing cestovního ruchu, který je podkladem pro praktickou část.
Praktická část je věnována analýze současného stavu mikroregionu Luhačovské Zálesí. Podrobněji jsem popsala nejvýznamnější města a obce mikroregionu. Dotazníkovým šet-řením jsem získala informace od návštěvníků i obyvatel mikroregionu - tyto se staly pod-kladem pro vypracování SWOT analýzy a návrhů na zvýšení cestovního ruchu, které jsem podrobila nákladové analýze.
Anotace v angličtině
My bachelor‘s thesis deals with the opportunities available for increasing tourism in the Zálesí region of Luhačovice. In the theoretical part I have defined the basic terms in the tourist trade, its participants, local and international visitors and the possibility for the de-velopment and marketing of tourism, which is the basis of the practical part.
The practical part includes an analysis of the current situation of area in Zálesí. I have de-scribed most towns and villages of the region in some detail. I have interviewed visitors and inhabitants - it was the basis for working-out the SWOT analysis and the proposal for increasing in the tourist trade which I have subjected to costs analysis.
tourism, tourism marketing, marketing strategy, SWOT analysis, Zálesí region of Luhačovice
Rozsah průvodní práce
76 s., 23 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V mé bakalářské práce se zabývám možnostmi zvýšení cestovního ruchu v mikroregionu Luhačovské Zálesí. V teoretické části jsem definovala základní pojmy cestovního ruchu, jeho účastníky, rozdělení, předpoklady rozvoje a především marketing cestovního ruchu, který je podkladem pro praktickou část.
Praktická část je věnována analýze současného stavu mikroregionu Luhačovské Zálesí. Podrobněji jsem popsala nejvýznamnější města a obce mikroregionu. Dotazníkovým šet-řením jsem získala informace od návštěvníků i obyvatel mikroregionu - tyto se staly pod-kladem pro vypracování SWOT analýzy a návrhů na zvýšení cestovního ruchu, které jsem podrobila nákladové analýze.
Anotace v angličtině
My bachelor‘s thesis deals with the opportunities available for increasing tourism in the Zálesí region of Luhačovice. In the theoretical part I have defined the basic terms in the tourist trade, its participants, local and international visitors and the possibility for the de-velopment and marketing of tourism, which is the basis of the practical part.
The practical part includes an analysis of the current situation of area in Zálesí. I have de-scribed most towns and villages of the region in some detail. I have interviewed visitors and inhabitants - it was the basis for working-out the SWOT analysis and the proposal for increasing in the tourist trade which I have subjected to costs analysis.
tourism, tourism marketing, marketing strategy, SWOT analysis, Zálesí region of Luhačovice
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum a zpracujte literární rešerši o cestovním ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v mikroregionu Luhačovské Zálesí na základě SWOT analýzy.
Vyhodnoťte průzkum potřeb a požadavků návštěvníků mikroregionu Luhačovské Zálesí.
Navrhněte možnosti zvýšení turistického ruchu v mikroregionu Luhačovské Zálesí.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum a zpracujte literární rešerši o cestovním ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v mikroregionu Luhačovské Zálesí na základě SWOT analýzy.
Vyhodnoťte průzkum potřeb a požadavků návštěvníků mikroregionu Luhačovské Zálesí.
Navrhněte možnosti zvýšení turistického ruchu v mikroregionu Luhačovské Zálesí.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HORNER, Susan. SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: aplikovaný marketing služeb. Praha : Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[2] KINCL, Jan a kol. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha : Alfa, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
[3] KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4.
[4] MIRVALD, Stanislav a kol. Geografie cestovního ruchu. 3. upravené vyd. Plzeň : ZČU, 1996. ISBN 55-097-96.
[5] PETRŮ, Zdenka. Základy ekonomiky cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Idea servis, 1999. ISBN 1866-050-99.
Seznam doporučené literatury
[1] HORNER, Susan. SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: aplikovaný marketing služeb. Praha : Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[2] KINCL, Jan a kol. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha : Alfa, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
[3] KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4.
[4] MIRVALD, Stanislav a kol. Geografie cestovního ruchu. 3. upravené vyd. Plzeň : ZČU, 1996. ISBN 55-097-96.
[5] PETRŮ, Zdenka. Základy ekonomiky cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Idea servis, 1999. ISBN 1866-050-99.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Briš - Poznámka k rozvoji mikroregionů.
Brychta - Dotaz na dotazníkové šetření. Co si myslíte o reálnosti ceny za rozhlednu?
Dobeš - Připomínka k analýze k vytíženosti a SWOT analýze?