Tato bakalárská práce se zabývá navržením a celkovou optimalizací marketingové prezentace portálu o alternativní rockové kapele Radiohead. Hlavními cíli práce jsou poskytování kvalitního obsahu, stimulace návštevnosti a zájmu cílových skupin, a vyvolání diskuzí o kvalitativních aspektech alternativní podoby hudby. Pomocí teoretických studií a praktického využití analyzacních nástroju se v práci zkoumaly jednotlivé aspekty webdesignu, a tak výsledkem práce jsou doporucení technického i marketingového rázu, která by mela poskytovat zázemí pro informacne-zábavný portál dnešní doby.
Annotation in English
This Bachelor thesis deals with design and complete optimization of marketing presentation of an internet portal of alternative rock group Radiohead. Providing quality contents, stimulation of audience and interest of target groups and elicitation of disputations about qualitative aspects of alternative music forms are main targets of this Bachelor thesis. Particular aspects of web design were examined by means of theoretical studies and practical use of analyzing tools and so results of this Bachelor thesis are technical and marketing recommendations,
which should provide background for informatively - enjoyable portal of these
days.
web server, internet presentation of Radiohead, music website, fan web pages,
web design, e-marketing
Length of the covering note
82 s., 3 s. obr. příloh.
Language
CZ
Annotation
Tato bakalárská práce se zabývá navržením a celkovou optimalizací marketingové prezentace portálu o alternativní rockové kapele Radiohead. Hlavními cíli práce jsou poskytování kvalitního obsahu, stimulace návštevnosti a zájmu cílových skupin, a vyvolání diskuzí o kvalitativních aspektech alternativní podoby hudby. Pomocí teoretických studií a praktického využití analyzacních nástroju se v práci zkoumaly jednotlivé aspekty webdesignu, a tak výsledkem práce jsou doporucení technického i marketingového rázu, která by mela poskytovat zázemí pro informacne-zábavný portál dnešní doby.
Annotation in English
This Bachelor thesis deals with design and complete optimization of marketing presentation of an internet portal of alternative rock group Radiohead. Providing quality contents, stimulation of audience and interest of target groups and elicitation of disputations about qualitative aspects of alternative music forms are main targets of this Bachelor thesis. Particular aspects of web design were examined by means of theoretical studies and practical use of analyzing tools and so results of this Bachelor thesis are technical and marketing recommendations,
which should provide background for informatively - enjoyable portal of these
days.
web server, internet presentation of Radiohead, music website, fan web pages,
web design, e-marketing
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární zdroje k tématu.
II. Praktická část
Analyzujte a charakterizujte hlavní smysl a cíl Vaší bakalářské práce.
Charakterizujte zvolené technické a marketingové řešení portálů s podobným zaměřením.
Na základě zjištění zhodnoťte postavení a učiňte vhodné marketingové opatření pro zvýšení prestiže a návštěvnosti internetových stránek "Radiohead.cz".
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární zdroje k tématu.
II. Praktická část
Analyzujte a charakterizujte hlavní smysl a cíl Vaší bakalářské práce.
Charakterizujte zvolené technické a marketingové řešení portálů s podobným zaměřením.
Na základě zjištění zhodnoťte postavení a učiňte vhodné marketingové opatření pro zvýšení prestiže a návštěvnosti internetových stránek "Radiohead.cz".
Závěr
Recommended resources
[1] CEDERHOLM, Dan. Webdesign s webovými standardy. 1. vyd. Brno : Zoner Press, 2004. 254 s. ISBN 80-86815-11-0.
[2] ECCHERT, Clint. Profesionální webdesign : techniky a vzorová řešení. 1. vyd. Brno : CP Books, 2005. 421 s. ISBN 80-251-0547-4.
[3] HLAVENKA, Jiří, et al. Vytváříme WWW stránky a spravujeme moderní web site. 7. aktualiz. vyd. Brno : CP Books, 2005. 368 s. ISBN 80-251-0801-5.
[4] POWELL, Thomas A. Web design : kompletní průvodce. Brno : CP Books, 2004. 844 s. ISBN 80-722-6949-6.
[5] VAN DUYNE, Douglas K., LANDAY, James A., HONG, Jason I. Návrh a tvorba webů : Vytváříme zákaznicky orientovaný web. Brno : CP Books, 2005. 680 s. ISBN 80-251-0508-3.
Recommended resources
[1] CEDERHOLM, Dan. Webdesign s webovými standardy. 1. vyd. Brno : Zoner Press, 2004. 254 s. ISBN 80-86815-11-0.
[2] ECCHERT, Clint. Profesionální webdesign : techniky a vzorová řešení. 1. vyd. Brno : CP Books, 2005. 421 s. ISBN 80-251-0547-4.
[3] HLAVENKA, Jiří, et al. Vytváříme WWW stránky a spravujeme moderní web site. 7. aktualiz. vyd. Brno : CP Books, 2005. 368 s. ISBN 80-251-0801-5.
[4] POWELL, Thomas A. Web design : kompletní průvodce. Brno : CP Books, 2004. 844 s. ISBN 80-722-6949-6.
[5] VAN DUYNE, Douglas K., LANDAY, James A., HONG, Jason I. Návrh a tvorba webů : Vytváříme zákaznicky orientovaný web. Brno : CP Books, 2005. 680 s. ISBN 80-251-0508-3.