Práca je zameraná na problematiku Competitive Intelligence a jeho uplatnenie v spoločnosti XY, a.s. V práci je rozobrané plánovanie a riadenie, zber a analýza informácií a ich distribúcia. Rozobraná je aj etická otázka konkurenčného spravodajstva. Cieľom tejto práce je v závere formulovať odporúčania adresované akciovej spoločnosti XY.
Anotace v angličtině
A thesis is oriented to the Competitive Intelligence and its aplication in a firm XY, Ltd. The script includes planning and proceeding, gathering and analysis of information and distribution. Ethical questions of the Competitive Intelligence is also mentioned there. At the end of the thesis, recommendations are specified and addressed to firm XY, Ltd.
Klíčová slova
konkurenčné spravodajstvo, konkurenti, dáta, informácie, zber, analýza, interpretácia, biele miesta, zdroje informácií
Práca je zameraná na problematiku Competitive Intelligence a jeho uplatnenie v spoločnosti XY, a.s. V práci je rozobrané plánovanie a riadenie, zber a analýza informácií a ich distribúcia. Rozobraná je aj etická otázka konkurenčného spravodajstva. Cieľom tejto práce je v závere formulovať odporúčania adresované akciovej spoločnosti XY.
Anotace v angličtině
A thesis is oriented to the Competitive Intelligence and its aplication in a firm XY, Ltd. The script includes planning and proceeding, gathering and analysis of information and distribution. Ethical questions of the Competitive Intelligence is also mentioned there. At the end of the thesis, recommendations are specified and addressed to firm XY, Ltd.
Klíčová slova
konkurenčné spravodajstvo, konkurenti, dáta, informácie, zber, analýza, interpretácia, biele miesta, zdroje informácií
Vypracujte literární rešerši týkající se problematiky sběru, vyhodnocování, zpracování a strategického přístupu využití informací v rámci Competitive Intelligence.
II. Praktická část
Zhodnoťte současné způsoby práce s informacemi a metodiku Competitive Intelligence ve společnosti XY, a.s.
Navrhněte řešení analyzovaného problému ve spolupráci s uvedenou společností.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši týkající se problematiky sběru, vyhodnocování, zpracování a strategického přístupu využití informací v rámci Competitive Intelligence.
II. Praktická část
Zhodnoťte současné způsoby práce s informacemi a metodiku Competitive Intelligence ve společnosti XY, a.s.
Navrhněte řešení analyzovaného problému ve spolupráci s uvedenou společností.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FLEISHER, C. S. Strategic and competitive analysis : methods and techniques for analyzing business competition. 1st ed. New Jersey : Prentice Hall, 2003. 457 s. ISBN 0-13-088852-4.
[2] KOORY, J. L., MEDLEY, D. B. Management information systems : planning and decision making. 1st edition. Cincinnati (Ohio) : South-Western Publishing, 1987. 350 s., obr., tab. ISBN 0-538-10170-9.
[3] LESÁKOVÁ, D. et al. Strategický marketingový management. 1. vyd. Bratislava : Sprint, 2001. 339 s. ISBN 80-88848-90-3.
[4] THOMPSON, A. A.; STRICKLAND, A. J. Crafting and executing strategy. 12th compl. ed. Boston : McGraw-Hill, 2001. 714 s. ISBN 0-07-231980-1.
Seznam doporučené literatury
[1] FLEISHER, C. S. Strategic and competitive analysis : methods and techniques for analyzing business competition. 1st ed. New Jersey : Prentice Hall, 2003. 457 s. ISBN 0-13-088852-4.
[2] KOORY, J. L., MEDLEY, D. B. Management information systems : planning and decision making. 1st edition. Cincinnati (Ohio) : South-Western Publishing, 1987. 350 s., obr., tab. ISBN 0-538-10170-9.
[3] LESÁKOVÁ, D. et al. Strategický marketingový management. 1. vyd. Bratislava : Sprint, 2001. 339 s. ISBN 80-88848-90-3.
[4] THOMPSON, A. A.; STRICKLAND, A. J. Crafting and executing strategy. 12th compl. ed. Boston : McGraw-Hill, 2001. 714 s. ISBN 0-07-231980-1.