Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řízení zásob potravinářského i nepotravinářského zboží mezi centrálním skladem a prodejnou maloobchodního typu. Teoretická část charakterizuje pojem logistika, důležitost informací a spokojenost zákazníků v přímé vazbě na činnosti logistického řetězce. Praktická část objasňuje činnost distribučního centra a maloobchodní jednotky při zásobovací činnosti. Upozorňuje na problémy, které vznikají neodpovědným přístupem zaměstnanců s velkým důrazem na význam vzájemné komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis decribes problems in management of food-stuff and unfit food between a distribution center and a retail shop. The theory part focused on logistics, the importance of information and how to satisfy customers. It shows the direct relation inside logistics chain. The practical part describes activities of the distribution center and the retail shop in suppling. It is focused on problems, which are caused by irresponsible attidute of workers in big stress on mutual communication.
Klíčová slova
Logistika, logistický řetězec, distribuční centrum, supermarket, komunikace, reklamační řád
Klíčová slova v angličtině
Logistics, logistics chain, distribution center, supermarket, communication, complaint rule
Rozsah průvodní práce
52
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řízení zásob potravinářského i nepotravinářského zboží mezi centrálním skladem a prodejnou maloobchodního typu. Teoretická část charakterizuje pojem logistika, důležitost informací a spokojenost zákazníků v přímé vazbě na činnosti logistického řetězce. Praktická část objasňuje činnost distribučního centra a maloobchodní jednotky při zásobovací činnosti. Upozorňuje na problémy, které vznikají neodpovědným přístupem zaměstnanců s velkým důrazem na význam vzájemné komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis decribes problems in management of food-stuff and unfit food between a distribution center and a retail shop. The theory part focused on logistics, the importance of information and how to satisfy customers. It shows the direct relation inside logistics chain. The practical part describes activities of the distribution center and the retail shop in suppling. It is focused on problems, which are caused by irresponsible attidute of workers in big stress on mutual communication.
Klíčová slova
Logistika, logistický řetězec, distribuční centrum, supermarket, komunikace, reklamační řád
Klíčová slova v angličtině
Logistics, logistics chain, distribution center, supermarket, communication, complaint rule
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem k řízení zásob.
2. Objasněte teorii řízení zásob.
3. Analyzujte logistiku v prodejně.
4. Navrhněte možné řešení dané situace.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem k řízení zásob.
2. Objasněte teorii řízení zásob.
3. Analyzujte logistiku v prodejně.
4. Navrhněte možné řešení dané situace.
Seznam doporučené literatury
[1] DRAHOTSKÝ, I., ŘEZNÍČEK, B. Logistika. Brno: Computer Press, 2003. 334 s. ISBN 80-7226-521-0.
[2] FIALA, P. Modelování a analýza produkčních systémů. Praha: Professional Publishing, 2002. 256 s. ISBN 80-86419-19-3.
[3] HORÁKOVÁ, H., KUBÁT, J. Řízení zásob. Praha: Sekurkon, 1996. 236 s. ISBN 80-85235-55-2.
[4] PERNICA, P. Logistický management. Praha: Radix, s. r. o., 2001. 660 s. ISBN 80-86031-13-6.
[5] PERNICA, P. Logistika pro 21. století. Praha: Radix, s. r. o., 2004. 1698 s. ISBN 80-86031-59-4.
[6] SIXTA, J., MAČÁT, V. Logistika. Praha: CP Books, 2005. 314 s. ISBN 80-251-0573-3.
Seznam doporučené literatury
[1] DRAHOTSKÝ, I., ŘEZNÍČEK, B. Logistika. Brno: Computer Press, 2003. 334 s. ISBN 80-7226-521-0.
[2] FIALA, P. Modelování a analýza produkčních systémů. Praha: Professional Publishing, 2002. 256 s. ISBN 80-86419-19-3.
[3] HORÁKOVÁ, H., KUBÁT, J. Řízení zásob. Praha: Sekurkon, 1996. 236 s. ISBN 80-85235-55-2.
[4] PERNICA, P. Logistický management. Praha: Radix, s. r. o., 2001. 660 s. ISBN 80-86031-13-6.
[5] PERNICA, P. Logistika pro 21. století. Praha: Radix, s. r. o., 2004. 1698 s. ISBN 80-86031-59-4.
[6] SIXTA, J., MAČÁT, V. Logistika. Praha: CP Books, 2005. 314 s. ISBN 80-251-0573-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Josef Kacr, CSc.:
Jakým způsobem se postupuje, jestliže zboží nesplňuje limit pro uplatnění reklamace a jaké procento asi tvoří z celkových reklamací?
Vysvětlete a popište používaný program automatického objednávání zboží CAO v supermarketu Albert.