Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků společnosti T-Mobile. Společnost začala na českém trhu podnikat v roce 2003 kdy zakoupila síť od společnosti RadioMobil (tehdejší Paegas). Nyní je jedním ze tří probozovatelů, kteří operují na tuzemském trhu. K průzkumu zákazníků jsem použila dotazník obsahující celkem 15 otázek. Dotazník vyplňovali zaměstnanci výrobní firmy a personál v nemocnici. V závěru jsem navrhla řešení, která by mohla vést ke zvýšení počtu zákazníků.
Anotace v angličtině
The topic of my dissertation work is an analysis of T-Mobile company customers. The company started its business on the Czech market in 2003 when it bought an existing mobile phone net from Radiomobile company. Nowadays, T-Mobile company is one of 3 providers who carry out business an our local market. To survay the customers, I used a questionnaire containing totally 15 questions. The questionnaire was filled in by some employees of a manufactoring company and hospital staff. In the closing paragraph, I suggested a solution which could lead to an increasing number of T-Mobile customers.
analysis, technology of comunication, research, questionnaire, customer
Rozsah průvodní práce
44 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků společnosti T-Mobile. Společnost začala na českém trhu podnikat v roce 2003 kdy zakoupila síť od společnosti RadioMobil (tehdejší Paegas). Nyní je jedním ze tří probozovatelů, kteří operují na tuzemském trhu. K průzkumu zákazníků jsem použila dotazník obsahující celkem 15 otázek. Dotazník vyplňovali zaměstnanci výrobní firmy a personál v nemocnici. V závěru jsem navrhla řešení, která by mohla vést ke zvýšení počtu zákazníků.
Anotace v angličtině
The topic of my dissertation work is an analysis of T-Mobile company customers. The company started its business on the Czech market in 2003 when it bought an existing mobile phone net from Radiomobile company. Nowadays, T-Mobile company is one of 3 providers who carry out business an our local market. To survay the customers, I used a questionnaire containing totally 15 questions. The questionnaire was filled in by some employees of a manufactoring company and hospital staff. In the closing paragraph, I suggested a solution which could lead to an increasing number of T-Mobile customers.
analysis, technology of comunication, research, questionnaire, customer
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Proveďte průzkum zákazníků společnosti T-Mobile.
3. Vyhodnoťte výsledky průzkumu, proveďte jejich analýzu.
4. Navrhněte řešení, která povedou ke zvýšení počtu zákazníků.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Proveďte průzkum zákazníků společnosti T-Mobile.
3. Vyhodnoťte výsledky průzkumu, proveďte jejich analýzu.
4. Navrhněte řešení, která povedou ke zvýšení počtu zákazníků.
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1995. 117 s. ISBN 80-7079-376-7.
[4] STUCHLÍK, J. Základy marketingu. 1. vyd. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 2003. 81 s.
[5] www.t-mobile.cz
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1995. 117 s. ISBN 80-7079-376-7.
[4] STUCHLÍK, J. Základy marketingu. 1. vyd. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 2003. 81 s.
[5] www.t-mobile.cz
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.:
Které hledisko by podle Vašeho názoru mohlo zkreslovat výsledky průzkumu?
V čem je skupina zákazníků 21 - 30 let "nejzajímavější"?
Co doporučujete společnosti T-Mobile, aby udělala, pokud chce přetáhnout klienty konkurenčních operátorů?