Základem této práce je analýza konkurence spol. Grafton Recruitment pomocí SWOT analýzy, kterou jsem provedla u všech potencionálních konkurentů, u společnosti Grafton doplněnou o Porterův 5-ti faktorový model. Dále jsem se zaměřila na zpracování modelu Mapy tržního bojiště, kdy jsem srovnala jednotlivě nabízené služby naši agentury s konkurencí, a to v porovnání se zastoupením těchto služeb ve Zlínském kraji.
Závěr mé práce jsem věnovala menšímu marketingovému průzkumu, zaměřenému
na srovnání poskytovaných služeb naší agentury s konkurencí, a to pomocí dotazníků předaných či zaslaných našim stávajícím či bývalým kandidátům.
Anotace v angličtině
In all business companies a common rule says that fully experienced and highly qualified employees are the core of the company success. The human resources activity involves finding suitable employees, which can perform long-term quality services and maintain a stable company growth. However, not every single HR agency provides responsible and ef-fective services while looking for the right candidates during recruitment and hiring process. And this is a serious reason, especially for the clients, to find a strategic business partner, that knows a labour market and can offer the top quality services.
Identification of company competitors, SWOT analysis, Porter´s model, The battle map of market, Questionnaire.
Rozsah průvodní práce
62 s., 4 s. přílohy - dotazník
Jazyk
CZ
Anotace
Základem této práce je analýza konkurence spol. Grafton Recruitment pomocí SWOT analýzy, kterou jsem provedla u všech potencionálních konkurentů, u společnosti Grafton doplněnou o Porterův 5-ti faktorový model. Dále jsem se zaměřila na zpracování modelu Mapy tržního bojiště, kdy jsem srovnala jednotlivě nabízené služby naši agentury s konkurencí, a to v porovnání se zastoupením těchto služeb ve Zlínském kraji.
Závěr mé práce jsem věnovala menšímu marketingovému průzkumu, zaměřenému
na srovnání poskytovaných služeb naší agentury s konkurencí, a to pomocí dotazníků předaných či zaslaných našim stávajícím či bývalým kandidátům.
Anotace v angličtině
In all business companies a common rule says that fully experienced and highly qualified employees are the core of the company success. The human resources activity involves finding suitable employees, which can perform long-term quality services and maintain a stable company growth. However, not every single HR agency provides responsible and ef-fective services while looking for the right candidates during recruitment and hiring process. And this is a serious reason, especially for the clients, to find a strategic business partner, that knows a labour market and can offer the top quality services.
Identification of company competitors, SWOT analysis, Porter´s model, The battle map of market, Questionnaire.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury v oblasti analýzy konkurenčního prostředí.
2. Analyzujte současný stav konkurenčního prostředí firmy.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků ovlivňujících činnost společnosti, vyhodnoťte konkurenční výhody.
4. Na základě výsledků předchozí analýzy navrhněte doporučení, kterými by se firma měla řídit.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury v oblasti analýzy konkurenčního prostředí.
2. Analyzujte současný stav konkurenčního prostředí firmy.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků ovlivňujících činnost společnosti, vyhodnoťte konkurenční výhody.
4. Na základě výsledků předchozí analýzy navrhněte doporučení, kterými by se firma měla řídit.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Computer press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vydání. Praha: Computer press, 1992. ISBN 80-85424-85-5.
[3] KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada publishing, 1997 ISBN 80-247-0513-3.
[4] MEFERT, H. Marketing-management. 1. vydání Praha: Grada, 1996. 551s. ISBN 80-7169-329-4.
[5] PORTER, M. E. Konkurenční strategie. 2. vydání. Praha: Victoria publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.
[6] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence na trhu. 1. vydání. Praha: Grada publishing, 1998. ISBN 80-7169-536-X.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Computer press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vydání. Praha: Computer press, 1992. ISBN 80-85424-85-5.
[3] KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada publishing, 1997 ISBN 80-247-0513-3.
[4] MEFERT, H. Marketing-management. 1. vydání Praha: Grada, 1996. 551s. ISBN 80-7169-329-4.
[5] PORTER, M. E. Konkurenční strategie. 2. vydání. Praha: Victoria publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.
[6] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence na trhu. 1. vydání. Praha: Grada publishing, 1998. ISBN 80-7169-536-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Miloslava Kubíčková:
Kdo je největším konkurentem pro firmu ve Zlíně a v ČR?
Jaké jsou Vaše nejdůležitější doporučení pro firmu?
doc. Ing. Josef Kacr, CSc.:
Co je to akvizice?