Tato práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí firmy FORM s.r.o. na území ČR. Konkurenční prostředí analyzuje z hledisek odvětvového a tržního. Odvětví analyzuje pomocí Porterova pěti faktorového modelu a tržní podíl pomocí teorie P. Kotlera a jeho konkurenčních strategií. K řešení využívá veřejně dostupných zdrojů a údajů získaných kvantitativními metodami. Závěr práce obsahuje vyhodnocení konkurenceschopnosti firmy FORM s.r.o. a návrh možných doporučení.
Annotation in English
This Bachelor’s thesis is dealing with the analysis of the competitive environment of the company FORM s.r.o. on Czech soil. It analyses the competitive environment from the points of market and branch view. The branch view is analysed by Porter’s Five Forces Analysis and market share by theory of P. Kotler and his competitive strategies. Sources and data obtained by quantitative methods used for the solution of this Bachelor’s thesis are within everybody’s grasp. In the summary we can find an evaluation of competitiveness of the company FORM s.r.o. and a design of possible recommendations and suggestions.
Keywords
Strategické marketingové plánování, analýza konkurenčního prostředí, Porterův pěti faktorový model, SWOT analýza.
Tato práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí firmy FORM s.r.o. na území ČR. Konkurenční prostředí analyzuje z hledisek odvětvového a tržního. Odvětví analyzuje pomocí Porterova pěti faktorového modelu a tržní podíl pomocí teorie P. Kotlera a jeho konkurenčních strategií. K řešení využívá veřejně dostupných zdrojů a údajů získaných kvantitativními metodami. Závěr práce obsahuje vyhodnocení konkurenceschopnosti firmy FORM s.r.o. a návrh možných doporučení.
Annotation in English
This Bachelor’s thesis is dealing with the analysis of the competitive environment of the company FORM s.r.o. on Czech soil. It analyses the competitive environment from the points of market and branch view. The branch view is analysed by Porter’s Five Forces Analysis and market share by theory of P. Kotler and his competitive strategies. Sources and data obtained by quantitative methods used for the solution of this Bachelor’s thesis are within everybody’s grasp. In the summary we can find an evaluation of competitiveness of the company FORM s.r.o. and a design of possible recommendations and suggestions.
Keywords
Strategické marketingové plánování, analýza konkurenčního prostředí, Porterův pěti faktorový model, SWOT analýza.
1. Definujte hlavní pojmy, vztahující se k analýze konkurenčního prostředí firmy.
2. Prezentujte firmu FORM s. r. o.
3. Analyzujte konkurenční prostředí firmy FORM s. r. o. na územi ČR.
4. Zhodnoťte současný stav firmy FORM s. r. o. z hlediska konkurence na území ČR.
Research Plan
1. Definujte hlavní pojmy, vztahující se k analýze konkurenčního prostředí firmy.
2. Prezentujte firmu FORM s. r. o.
3. Analyzujte konkurenční prostředí firmy FORM s. r. o. na územi ČR.
4. Zhodnoťte současný stav firmy FORM s. r. o. z hlediska konkurence na území ČR.
Recommended resources
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] KOŠŤAN, P., ŠULEŘ, O. Firemní strategie, plánování a realizace. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 136 s. ISBN 80-7226-657-8.
[3] KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J., ARMSTRONG, G. Moderní marketing. 4. evrop. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] PORTER, M. E. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odětví a konkurentů. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 92 s. ISBN 80-7169-536-X.
Recommended resources
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] KOŠŤAN, P., ŠULEŘ, O. Firemní strategie, plánování a realizace. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 136 s. ISBN 80-7226-657-8.
[3] KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J., ARMSTRONG, G. Moderní marketing. 4. evrop. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] PORTER, M. E. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odětví a konkurentů. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 92 s. ISBN 80-7169-536-X.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Ing. Hana Brišová:
Na jaké pozici jste ve firmě pracovala?
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.:
Jaký rozdíl je mezi termosetem a termoplastem?