Cílem mé bakalářské práce je analýza a návrh zlepšení stávající marketingové strategie firmy Moravan. V teoretické části je definován pojem marketing a jaké jsou možnosti marketingových strategií. V praktické části je provedena analýza podniku, která je zaměřena na jeho vnější a vnitřní prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ze získaných výsledků analýzy jsem navrhla možné marketigové strategie a marketingový mix.
Anotace v angličtině
The aim of my Bachelor thesis is to propose the analysis and the improvement of the marketing strategy of Moravan Company. In the theoretical part are defined the marketing and marketing strategies. In the practical part is made the analysis of the company, which is focused on internal and external surrounding, strengths and weaknesses, threats and opportunities. On the basis of the analyse results I proposed the possible marketing strategies an marketing mix for the company.
Marketing, marketing mix, identifications of competitors, marketing strategy
Rozsah průvodní práce
80 s., 3 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce je analýza a návrh zlepšení stávající marketingové strategie firmy Moravan. V teoretické části je definován pojem marketing a jaké jsou možnosti marketingových strategií. V praktické části je provedena analýza podniku, která je zaměřena na jeho vnější a vnitřní prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ze získaných výsledků analýzy jsem navrhla možné marketigové strategie a marketingový mix.
Anotace v angličtině
The aim of my Bachelor thesis is to propose the analysis and the improvement of the marketing strategy of Moravan Company. In the theoretical part are defined the marketing and marketing strategies. In the practical part is made the analysis of the company, which is focused on internal and external surrounding, strengths and weaknesses, threats and opportunities. On the basis of the analyse results I proposed the possible marketing strategies an marketing mix for the company.
Marketing, marketing mix, identifications of competitors, marketing strategy
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury v oblasti marketingového strategického plánování.
2. Analyzujte současný stav marketingových aktivit ve firmě Moravan SB s. r. o.
3. Na základě provedených analýz identifikujte strategické marketingové cíle.
4. Navrhněte zlepšení a doporučení marketingového plánu firmy.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury v oblasti marketingového strategického plánování.
2. Analyzujte současný stav marketingových aktivit ve firmě Moravan SB s. r. o.
3. Na základě provedených analýz identifikujte strategické marketingové cíle.
4. Navrhněte zlepšení a doporučení marketingového plánu firmy.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada, 2002. 200 stran. ISBN 80-7169-996-9.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1992. ISBN 80-85424-85-5.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 9. přeprac. vyd. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, P. Moderní marketing. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. ISBN 80-90001-58-0.
[6] SVOBODOVÁ, H. Základy marketingu I. 1. vydání Ostrava: VŠB, 1995. ISBN 80-7078-289-7.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada, 2002. 200 stran. ISBN 80-7169-996-9.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1992. ISBN 80-85424-85-5.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 9. přeprac. vyd. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, P. Moderní marketing. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. ISBN 80-90001-58-0.
[6] SVOBODOVÁ, H. Základy marketingu I. 1. vydání Ostrava: VŠB, 1995. ISBN 80-7078-289-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.:
Co byste navrhla firmě v ohodnocení zaměstnanců?
Ing. Miloslava Kubíčková:
Z jakých zdrojů jste čerpala o konkurentech firmy?
doc. Ing. Josef Kacr, CSc.:
Jak by měl vypadat nový informační systém?