Ve své bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickou částí, kde se zaměřuji na problematiku spokojenosti zákazníků, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Také se věnuji metodám sběru informací, zejména dotazníkovému šetření a metodě měření postojů - škálování.
V praktické částí analyzuji vybraný podnik, kterým je JULIA - CZ, s cílem zjistit pomoci dotazníků spokojenost zákazníků se službami a produkty společnosti a také spokojenost zákazníků ve srovnání s jimi zvolenou konkurenci.
Získané a zpracované informace vyhodnocuji, interpretuji a následně předkládám mé závěry a doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor theses consist of 2 main sections. We will begin with the teoretical part, which will be mainly focused on custumer satisfaction matters, especially on marketing research of customer satisfaction. Accordingly we will deal with methods of information acquisition, mainly with Questionnaire disquisition and with approach measurement methods - scales.
The practical section contains analysis of selected company (bussiness establishment) JULIA - CZ, s.r.o.. Its purpose is to measure custumer satisfaction with services and com-pany products, as well as customer satisfaction in comparison to competitors defined by them, using questionnaires.
Finally we will evaluate and interpret acquired and processed information and consequently introduce results and recommendations.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, metody sběru informací, dotazník
Klíčová slova v angličtině
customer satisfaction, marketing research, method of information acquisition, questionnaire.
Rozsah průvodní práce
51 s. , 5 s.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickou částí, kde se zaměřuji na problematiku spokojenosti zákazníků, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Také se věnuji metodám sběru informací, zejména dotazníkovému šetření a metodě měření postojů - škálování.
V praktické částí analyzuji vybraný podnik, kterým je JULIA - CZ, s cílem zjistit pomoci dotazníků spokojenost zákazníků se službami a produkty společnosti a také spokojenost zákazníků ve srovnání s jimi zvolenou konkurenci.
Získané a zpracované informace vyhodnocuji, interpretuji a následně předkládám mé závěry a doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor theses consist of 2 main sections. We will begin with the teoretical part, which will be mainly focused on custumer satisfaction matters, especially on marketing research of customer satisfaction. Accordingly we will deal with methods of information acquisition, mainly with Questionnaire disquisition and with approach measurement methods - scales.
The practical section contains analysis of selected company (bussiness establishment) JULIA - CZ, s.r.o.. Its purpose is to measure custumer satisfaction with services and com-pany products, as well as customer satisfaction in comparison to competitors defined by them, using questionnaires.
Finally we will evaluate and interpret acquired and processed information and consequently introduce results and recommendations.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, metody sběru informací, dotazník
Klíčová slova v angličtině
customer satisfaction, marketing research, method of information acquisition, questionnaire.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické informační zdroje zaměřené na základní pojmy spokojenosti zákazníků a na způsoby zjišťování spokojenosti zákazníků.
2. Formou dotazníkového šetření analyzujte spokojenost zákazníků se službami a produkty rychlého občerstvení.
3. Formou sémantického diferenciálu proveďte analýzu současného postavení občerstvení vůči zvolené konkurenci.
4. S využitím zjištěných výsledků identifikujte hlavní faktory spokojenosti (nespokojenosti) zákazníků.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické informační zdroje zaměřené na základní pojmy spokojenosti zákazníků a na způsoby zjišťování spokojenosti zákazníků.
2. Formou dotazníkového šetření analyzujte spokojenost zákazníků se službami a produkty rychlého občerstvení.
3. Formou sémantického diferenciálu proveďte analýzu současného postavení občerstvení vůči zvolené konkurenci.
4. S využitím zjištěných výsledků identifikujte hlavní faktory spokojenosti (nespokojenosti) zákazníků.
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[2] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] MALÁTEK, V. Metodologie marketingového výzkumu. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 2001. 110 s. ISBN 80-7248-119-3.
[4] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[5] PŘÍBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[2] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] MALÁTEK, V. Metodologie marketingového výzkumu. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 2001. 110 s. ISBN 80-7248-119-3.
[4] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[5] PŘÍBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Hana Brišová:
Jak firma přijala Vaše návrhy a doporučení?
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.:
Jak firma pozná, že daný zákazník nakupuje častěji?