Bakalářská práce se zabývá rozvojem cestovního ruchu v mikroregionu Letovicko a je rozdělena na dvě hlavní části. První teoretická část se zabývá marketingem v cestovním ruchu, jeho využitím v destinaci, je zde také uvedena obecná charakteristika cestovního ruchu - jeho formy a druhy, typologie turistů, služby cestovního ruchu. Druhá praktická část se věnuje analýze současného stavu v mikroregionu Letovicko, je zde také zpracována SWOT analýza. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření pro rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu. Výsledek práce je popsán v poslední části s názvem Rizika a předpoklady navrhované strategie.
Annotation in English
The bachelor’s thesis deals with development of tourism in micro-region Letovicko. This bachelor’s thesis is divided into two main parts. The first part deals with marketing in tourism, its possible usage in particular destination, we can also find here the general characterization of tourism - its forms and types, typology of tourists, services provided in tourism. The second part follows an analisis of current situation in micro-region Letovicko and SWOT analisis in processed here. On the basis of this information there is proposed measure for the development of tourism in the micro-region. The result of this work is described in the last part which name is "Diversification and expectations of proposed strategy".
Bakalářská práce se zabývá rozvojem cestovního ruchu v mikroregionu Letovicko a je rozdělena na dvě hlavní části. První teoretická část se zabývá marketingem v cestovním ruchu, jeho využitím v destinaci, je zde také uvedena obecná charakteristika cestovního ruchu - jeho formy a druhy, typologie turistů, služby cestovního ruchu. Druhá praktická část se věnuje analýze současného stavu v mikroregionu Letovicko, je zde také zpracována SWOT analýza. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření pro rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu. Výsledek práce je popsán v poslední části s názvem Rizika a předpoklady navrhované strategie.
Annotation in English
The bachelor’s thesis deals with development of tourism in micro-region Letovicko. This bachelor’s thesis is divided into two main parts. The first part deals with marketing in tourism, its possible usage in particular destination, we can also find here the general characterization of tourism - its forms and types, typology of tourists, services provided in tourism. The second part follows an analisis of current situation in micro-region Letovicko and SWOT analisis in processed here. On the basis of this information there is proposed measure for the development of tourism in the micro-region. The result of this work is described in the last part which name is "Diversification and expectations of proposed strategy".
Vypracujte literární rešerži vztahující se k oblasti strategie cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Letovicko.
Navrhněte strategii rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Letovicko.
Vyhodnoťte předpoklady a rizika realizace strategie.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerži vztahující se k oblasti strategie cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Letovicko.
Navrhněte strategii rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Letovicko.
Vyhodnoťte předpoklady a rizika realizace strategie.
Závěr
Recommended resources
1. FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-247-0207-X.
2. HORNER, S., SWARBROOKE J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
3. KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
4. ORIEŠKA, J. Technika služeb cestovního ruchu. 4. vyd. Praha: Idea Servis, 1996. ISBN 80-85970-11-2.
5. PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 224 s. ISBN 80-247-1014-5.
Recommended resources
1. FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-247-0207-X.
2. HORNER, S., SWARBROOKE J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
3. KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
4. ORIEŠKA, J. Technika služeb cestovního ruchu. 4. vyd. Praha: Idea Servis, 1996. ISBN 80-85970-11-2.
5. PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 224 s. ISBN 80-247-1014-5.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, maps, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Šteker - Naznačte, jakým způsobem můžete čerpat dotace z fondu.
Šefčík - Čím se Váš region liší od ostatních regionů, naznačte Vaše návrhy.
Popesko - Kdo bude investorem a jaká bude finanční náročnost pro vybudování atrakcí?