Práce popisuje aktuální stav ''umění prodeje‘‘ přepážkových pracovníků České spořitelny. Zkoumá příčiny a navrhuje opatření, vedoucí ke zkvalitnění způsobu a zvýšení objemu prodeje bankovních a aliančních produktů dceřiných společností.
Teoretická část studuje historii a systém bankovnictví, definuje pojem prodejní dovednosti. Praktická část analyzuje vývoj a současnost České spořitelny, přibližuje míru používání psychologie prodeje a navrhuje opatření pro zkvalitnění prodejních dovedností přepážkových pracovníků.
{•} Analýza vývoje, struktury prodejních dovedností obecně, přehledně doplňuje panelový průzkum úrovně prodejních dovedností v společnosti ČS, a.s.
{•} Závěry zjištěné průzkumem jsou převedeny do formy nápravných opatření ve formě cíleného tréninku, a to včetně doplňujících detailů.
Anotace v angličtině
The thesis describes the current state of the ‘‘art of selling‘‘ of the bank tellers of Česká spořitelna. It examines the causes and proposes the measures leading towards the improvement of the manner and an increase in the volume of the sale of bank and alliance products of subsidiaries.
The theoretical part studies the history and system of banking and defines the concept of selling skill. The practical part analyses the development and present of Česká spořitelna, describes the extent of the use of the psychology of selling, and proposes the measures to be adopted for the improvement of selling skills of bank tellers.
{•} Analysis of the development and structure of selling skills in general complements the panel survey of the level of selling skills in ČS, a.s.
{•} The conclusions drawn by means of the survey are converted to corrective measures in the form of directed training, including the complementary details.
Klíčová slova
Prodej, prodejní dovednosti, komunikace, obchodní jednání, zjišťování potřeb klienta.
Klíčová slova v angličtině
sale, selling skills, communication, business dealings, client needs assessment
Rozsah průvodní práce
67s., 32
Jazyk
CZ
Anotace
Práce popisuje aktuální stav ''umění prodeje‘‘ přepážkových pracovníků České spořitelny. Zkoumá příčiny a navrhuje opatření, vedoucí ke zkvalitnění způsobu a zvýšení objemu prodeje bankovních a aliančních produktů dceřiných společností.
Teoretická část studuje historii a systém bankovnictví, definuje pojem prodejní dovednosti. Praktická část analyzuje vývoj a současnost České spořitelny, přibližuje míru používání psychologie prodeje a navrhuje opatření pro zkvalitnění prodejních dovedností přepážkových pracovníků.
{•} Analýza vývoje, struktury prodejních dovedností obecně, přehledně doplňuje panelový průzkum úrovně prodejních dovedností v společnosti ČS, a.s.
{•} Závěry zjištěné průzkumem jsou převedeny do formy nápravných opatření ve formě cíleného tréninku, a to včetně doplňujících detailů.
Anotace v angličtině
The thesis describes the current state of the ‘‘art of selling‘‘ of the bank tellers of Česká spořitelna. It examines the causes and proposes the measures leading towards the improvement of the manner and an increase in the volume of the sale of bank and alliance products of subsidiaries.
The theoretical part studies the history and system of banking and defines the concept of selling skill. The practical part analyses the development and present of Česká spořitelna, describes the extent of the use of the psychology of selling, and proposes the measures to be adopted for the improvement of selling skills of bank tellers.
{•} Analysis of the development and structure of selling skills in general complements the panel survey of the level of selling skills in ČS, a.s.
{•} The conclusions drawn by means of the survey are converted to corrective measures in the form of directed training, including the complementary details.
Klíčová slova
Prodej, prodejní dovednosti, komunikace, obchodní jednání, zjišťování potřeb klienta.
Klíčová slova v angličtině
sale, selling skills, communication, business dealings, client needs assessment
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se prodejních dovedností.
II. Praktická část
Analyzujte vliv používání prodejních dovedností pracovníky front office České spořitelny, a. s. při osobním prodeji na výši plnění prodejního plánu.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro lepší využívání prodejních dovedností.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se prodejních dovedností.
II. Praktická část
Analyzujte vliv používání prodejních dovedností pracovníky front office České spořitelny, a. s. při osobním prodeji na výši plnění prodejního plánu.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro lepší využívání prodejních dovedností.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] REVENDA, Zbyněk. Centrální bankovnictví. 2. rozšířené vyd. Praha: Management press, 2001. ISBN 80-7261-051-1.
[2] HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a. s., 2007. 240 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
[3] VODÁK, Josef, KUCHARČÍKOVÁ, Alžbeta. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. Eva Modrá; Eva Krtičková. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a. s., 2007. 212 s. ISBN 978-80-247-1904-7.
[4] TURECKIOVÁ, Michaela. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a. s., 2004. 172 s. Psyché. ISBN 80-247-0405-6.
[5] ČERNÝ, Vojtěch. Prodejní techniky. Ondřej Jirásek; Jan Spěváček. 1. vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2003. 470 s. ISBN 80-251-0032-4.
Seznam doporučené literatury
[1] REVENDA, Zbyněk. Centrální bankovnictví. 2. rozšířené vyd. Praha: Management press, 2001. ISBN 80-7261-051-1.
[2] HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a. s., 2007. 240 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
[3] VODÁK, Josef, KUCHARČÍKOVÁ, Alžbeta. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. Eva Modrá; Eva Krtičková. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a. s., 2007. 212 s. ISBN 978-80-247-1904-7.
[4] TURECKIOVÁ, Michaela. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a. s., 2004. 172 s. Psyché. ISBN 80-247-0405-6.
[5] ČERNÝ, Vojtěch. Prodejní techniky. Ondřej Jirásek; Jan Spěváček. 1. vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2003. 470 s. ISBN 80-251-0032-4.
Přílohy volně vložené
ne
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otrusinová - maji pracovníci přepáže ČS a.s. za úkol vždy zdržovat zákazníky při prodeji dalšíchh produktů?
Dolejšová - Co myslíte pod svou hlavní hypotézou? Diskuze nad formální stránkou dotazníku - zamyslela jste se nad tím?