Diplomová práce rozebírá problematiku ochrany obyvatelstva v ČR se zaměřením na výchovně vzdělávací strukturu. Popisuje současné pojetí výuky Ochrany člověka za mimořádných událostí na základních školách a zainteresované orgány v preventivně výchovné činnosti. Praktická část je věnována dotazníkovému šetření vzdělanosti žáků 5. a 9. tříd základní školy k dané problematice, podrobné analýze, vyhodnocování a návrhů zlepšení.
Anotace v angličtině
Thesis construes problems protection of population in Czech Republic with a view to educationally educational structure. Describes current data conception education Protection of man behind extraordinary event on primary school and interested authorities in preemptively allowance activities. Practical part is devoted questionnaire inquiry culture pupils 5. and 9. class primary school to given to problems, detailed analysis, plotting and proposals improvement.
Klíčová slova
Ochrana člověka za mimořádných událostí, ochrana obyvatelstva, integrovaný záchranný systém, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Protection of man behind extraordinary event , protection of population, integrated rescue system, questionnaire inquiry
Rozsah průvodní práce
118 s., 3s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce rozebírá problematiku ochrany obyvatelstva v ČR se zaměřením na výchovně vzdělávací strukturu. Popisuje současné pojetí výuky Ochrany člověka za mimořádných událostí na základních školách a zainteresované orgány v preventivně výchovné činnosti. Praktická část je věnována dotazníkovému šetření vzdělanosti žáků 5. a 9. tříd základní školy k dané problematice, podrobné analýze, vyhodnocování a návrhů zlepšení.
Anotace v angličtině
Thesis construes problems protection of population in Czech Republic with a view to educationally educational structure. Describes current data conception education Protection of man behind extraordinary event on primary school and interested authorities in preemptively allowance activities. Practical part is devoted questionnaire inquiry culture pupils 5. and 9. class primary school to given to problems, detailed analysis, plotting and proposals improvement.
Klíčová slova
Ochrana člověka za mimořádných událostí, ochrana obyvatelstva, integrovaný záchranný systém, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Protection of man behind extraordinary event , protection of population, integrated rescue system, questionnaire inquiry
Zásady pro vypracování
Zpracovat projekt diplomové práce se zaměřením na vytyčení hypotéz, pracovních cílů, osnovy, jakož i časového harmonogramu zpracování práce.
Zpracování literární rešerše s důrazem na analytické dokumenty orgánů státní správy a samosprávy.
V analytické části práce se především zaměřit na základní výzkum - dotazníkové šetření, celkové zmapování situace vztažné k předmětné problematice na základních školách.
V syntetické části zpracování práce se zaměřit na důsledné vyhodnocení dotazníkového šetření, verifikaci jeho výstupů, formulaci závěrů a doporučení.
V závěrečné části práce věnovat naležitou pozornost otázkám stylizace, jazyka, celkově požadované úpravě.
Zásady pro vypracování
Zpracovat projekt diplomové práce se zaměřením na vytyčení hypotéz, pracovních cílů, osnovy, jakož i časového harmonogramu zpracování práce.
Zpracování literární rešerše s důrazem na analytické dokumenty orgánů státní správy a samosprávy.
V analytické části práce se především zaměřit na základní výzkum - dotazníkové šetření, celkové zmapování situace vztažné k předmětné problematice na základních školách.
V syntetické části zpracování práce se zaměřit na důsledné vyhodnocení dotazníkového šetření, verifikaci jeho výstupů, formulaci závěrů a doporučení.
V závěrečné části práce věnovat naležitou pozornost otázkám stylizace, jazyka, celkově požadované úpravě.
Seznam doporučené literatury
Vztažená legislativa, analytické dokumenty centrální provedience
HORÁK, R. a kol. Průvodce krizovým řízením pro veřejnou správu. Praha: Linde a.s., 2004. ISBN 80-7201-471-4.
KROUPA, M. a ŘÍHA, M. Integrovaný záchranný systém. Praha: Armex Publishing s.r.o., 2005. ISBN: 80-86795-14-4 4.LINHART, P. Některé otázky ochrany společnosti. Praha: MV-GŘ HZS ČR, 2005. ISBN 80-86640-43-4.
ŠILHÁNEK,B. a DVOŘÁK, J. Stručná historie ochrany obyvatelstva v našich podmínkách. Praha: MV-GŘ HZS ČR, 2003. ISBN 80-86640-12-4.
ŠENOVSKÝ, M. a ADAMEC, V. a HANUŠKA, Z. Integrovaný záchranný systém. Ostrava: Sdružení požárního a bezpečnostního inženýrství v Ostravě, 2005. ISBN 80-86634-65-5.
Seznam doporučené literatury
Vztažená legislativa, analytické dokumenty centrální provedience
HORÁK, R. a kol. Průvodce krizovým řízením pro veřejnou správu. Praha: Linde a.s., 2004. ISBN 80-7201-471-4.
KROUPA, M. a ŘÍHA, M. Integrovaný záchranný systém. Praha: Armex Publishing s.r.o., 2005. ISBN: 80-86795-14-4 4.LINHART, P. Některé otázky ochrany společnosti. Praha: MV-GŘ HZS ČR, 2005. ISBN 80-86640-43-4.
ŠILHÁNEK,B. a DVOŘÁK, J. Stručná historie ochrany obyvatelstva v našich podmínkách. Praha: MV-GŘ HZS ČR, 2003. ISBN 80-86640-12-4.
ŠENOVSKÝ, M. a ADAMEC, V. a HANUŠKA, Z. Integrovaný záchranný systém. Ostrava: Sdružení požárního a bezpečnostního inženýrství v Ostravě, 2005. ISBN 80-86634-65-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant v rámci obhajoby prezentoval výsledky, kterých dosáhl při řešení své práce. Součástí prezentace nebyla praktická ukázka. Po seznámení s posudky vedoucího a oponenta komise položila následující dotazy:
1. Jakým způsobem proběhlo zadávání dotazníků? Brali si žáci dotazníky domů, nebo je vyplňovali ve výuce? (doc. Kunovský)
2. Jakým způsobem byste předešel panice v případě mimořádných událostí? (Ing. Cafourek)