Téma mojej bakalárskej práce, ktorou je Analýza konkurencieschopnosti firmy MicroStep, spol. s r. o., je téma široká a náročná hlavne na objem informácií, ktoré treba analyzovať. Najdôležitejšie je získanie dostatku relevantných informácií o danej firme a jej konkurent-och, ktoré je nasledované ich analýzou a benchmarkingovým porovnaním. Na základe zhodnotenia vyvodených záverov sú navrhované opatrenia, ktoré by mali zvýšiť konkuren-cieschopnosť firmy Microstep, spol. s r.o.
Anotace v angličtině
The topic of my dissertation work, that is Competitive ability analysis of MicroStep, ltd., is a wide topic and its difficulty is mostly in the amount of analised information. The most important is gathering enough relevant information about the company and and its competi-tors, that is followed by the analysis and benchmarking comparison. Some remedies that should increase the competitive ability of MicroStep, ltd, were suggested according to the deduced summary.
Klíčová slova
konkurencieschopnosť, konkurenčná výhoda, analýza, benchmarkingové porovnanie, opatrenia na zlepšenie
Téma mojej bakalárskej práce, ktorou je Analýza konkurencieschopnosti firmy MicroStep, spol. s r. o., je téma široká a náročná hlavne na objem informácií, ktoré treba analyzovať. Najdôležitejšie je získanie dostatku relevantných informácií o danej firme a jej konkurent-och, ktoré je nasledované ich analýzou a benchmarkingovým porovnaním. Na základe zhodnotenia vyvodených záverov sú navrhované opatrenia, ktoré by mali zvýšiť konkuren-cieschopnosť firmy Microstep, spol. s r.o.
Anotace v angličtině
The topic of my dissertation work, that is Competitive ability analysis of MicroStep, ltd., is a wide topic and its difficulty is mostly in the amount of analised information. The most important is gathering enough relevant information about the company and and its competi-tors, that is followed by the analysis and benchmarking comparison. Some remedies that should increase the competitive ability of MicroStep, ltd, were suggested according to the deduced summary.
Klíčová slova
konkurencieschopnosť, konkurenčná výhoda, analýza, benchmarkingové porovnanie, opatrenia na zlepšenie
Zpracujte literární prameny orientované na problematiku konkurenceschopnosti a připravte teoretický základ pro zpracování analýzy.
II. Praktická část
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti ve firmě MicroStep, spol. s r.o.
Zhodnoďte výsledky analýzy a navrhněte doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MicroStep, spol. s r.o
Závěr - vyhodnocení
Zásady pro vypracování
Úvod - stanovení cíle
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny orientované na problematiku konkurenceschopnosti a připravte teoretický základ pro zpracování analýzy.
II. Praktická část
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti ve firmě MicroStep, spol. s r.o.
Zhodnoďte výsledky analýzy a navrhněte doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MicroStep, spol. s r.o
Závěr - vyhodnocení
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti I. Praha: RADIX, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7
[2] JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. Praha: Computer press, 2000. 803 s. ISBN 80-7226-220-3
[3] KOTLER, P. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2
[5] PORTER, M. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, 1994. 626 s. ISBN 80- 85605-12-0
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti I. Praha: RADIX, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7
[2] JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. Praha: Computer press, 2000. 803 s. ISBN 80-7226-220-3
[3] KOTLER, P. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2
[5] PORTER, M. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, 1994. 626 s. ISBN 80- 85605-12-0