Tématem této diplomové práce je projekt pro zlepšení konkurenceschopnosti a zvýšení prodejů Pivovaru Černá Hora, a.s.
V první části této diplomové práce jsou teoretické informace k tomuto projektu, popis analýz a pojmů použitých v praktické části.
Ve druhé části této diplomové práce jsou provedeny analýzy podniku ve vztahu k jeho mikroprostředí a makroprostředí zaměřené na nejbližší konkurenci na pivovarnickém trhu.
V závěru práce je navržen projekt pro zlepšení konkurenceschopnosti a zvyšování prodejů podniku, včetně nákladové a rizikové analýzy. Tento projekt se zabývá možností proniknutí na jiný trh než regionální. Jedná se o novou podnikovou prodejnu v Praze na Smíchově, spojenou s interaktivní výstavou historických fotografií a dokumentů nejstaršího pivovaru na Moravě.
Cílem práce je doporučit pivovaru optimální cestu, kterou by se měl vydávat v budoucích letech. Jak podporovat své produkty, do kterých regionů nejvíce investovat a snažit se zde zvýšit svůj tržní podíl.
Anotace v angličtině
The subject of this diploma thesis is a project of improved ability to compete and and sales increas of a brewery Černá Hora, a.s.
In the first part of this diploma thesis are teoretical information for this project, analysis and conception description, which are used in a practical part.
In the second part of my diploma thesis I am making the analyses of the company related to its micro and macro factors, specialized on the closest competition on the brewing market.
At the end of my work there is a project of a competitive improvements and increasing the company sales, including the cost and risk analyses. This project is focused on the possibility of entering other market than just regional by opening a new company store in Prague Smíchov with integrated an interactive exhibition of historical photos and documents of the oldest brewery in Maravia.
An objective of this diploma thesis is to recomand an optimal way, which may brewery set out in next years. How to promote their products, which regions is best for investments and try to rise their market share there.
ability to compete, sales increase, analysis of external background of company, brewery, competition, strategy, organizational structure, marketing mix, product series
Rozsah průvodní práce
88 s., 10 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této diplomové práce je projekt pro zlepšení konkurenceschopnosti a zvýšení prodejů Pivovaru Černá Hora, a.s.
V první části této diplomové práce jsou teoretické informace k tomuto projektu, popis analýz a pojmů použitých v praktické části.
Ve druhé části této diplomové práce jsou provedeny analýzy podniku ve vztahu k jeho mikroprostředí a makroprostředí zaměřené na nejbližší konkurenci na pivovarnickém trhu.
V závěru práce je navržen projekt pro zlepšení konkurenceschopnosti a zvyšování prodejů podniku, včetně nákladové a rizikové analýzy. Tento projekt se zabývá možností proniknutí na jiný trh než regionální. Jedná se o novou podnikovou prodejnu v Praze na Smíchově, spojenou s interaktivní výstavou historických fotografií a dokumentů nejstaršího pivovaru na Moravě.
Cílem práce je doporučit pivovaru optimální cestu, kterou by se měl vydávat v budoucích letech. Jak podporovat své produkty, do kterých regionů nejvíce investovat a snažit se zde zvýšit svůj tržní podíl.
Anotace v angličtině
The subject of this diploma thesis is a project of improved ability to compete and and sales increas of a brewery Černá Hora, a.s.
In the first part of this diploma thesis are teoretical information for this project, analysis and conception description, which are used in a practical part.
In the second part of my diploma thesis I am making the analyses of the company related to its micro and macro factors, specialized on the closest competition on the brewing market.
At the end of my work there is a project of a competitive improvements and increasing the company sales, including the cost and risk analyses. This project is focused on the possibility of entering other market than just regional by opening a new company store in Prague Smíchov with integrated an interactive exhibition of historical photos and documents of the oldest brewery in Maravia.
An objective of this diploma thesis is to recomand an optimal way, which may brewery set out in next years. How to promote their products, which regions is best for investments and try to rise their market share there.
ability to compete, sales increase, analysis of external background of company, brewery, competition, strategy, organizational structure, marketing mix, product series
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Pomocí dostupné literatury zpracujte a zhodnoťte oblasti konkurenceschopnosti a marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu prodeje a marketingových aktivit pivovaru Černá Hora, a.s.
Vypracujte projekt zlepšení marketingových aktivit a prodeje zboží pivovaru Černá Hora, a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Pomocí dostupné literatury zpracujte a zhodnoťte oblasti konkurenceschopnosti a marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu prodeje a marketingových aktivit pivovaru Černá Hora, a.s.
Vypracujte projekt zlepšení marketingových aktivit a prodeje zboží pivovaru Černá Hora, a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, František. Management. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2006. 724 s. ISBN 80-2510-396-X.
KOTLER, Philip. Marketing a Management. Praha: Grada Publishing, 2001. 855 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOUDELKA, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. Praha: Professional Publishing, 2005. 145 s. ISBN 80-864-197-62.
KOUDELKA, Jan. Marketing: Principy a nástroje. 1.vyd. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007. 257 s. ISBN 97-8808-67301-96.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-868-9848-2.
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, František. Management. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2006. 724 s. ISBN 80-2510-396-X.
KOTLER, Philip. Marketing a Management. Praha: Grada Publishing, 2001. 855 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOUDELKA, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. Praha: Professional Publishing, 2005. 145 s. ISBN 80-864-197-62.
KOUDELKA, Jan. Marketing: Principy a nástroje. 1.vyd. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007. 257 s. ISBN 97-8808-67301-96.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-868-9848-2.