Cílem této práce je seznámit čtenáře s významem jakosti v historii a hlavně v dnešním tržním hospodářství. Uvádím zde strukturu normy ČSN EN ISO 9000:2001 a její bližší specifikaci, jak se do podniků implementuje, udržuje a zlepšuje za pomocí auditů, analýz, 7 nových a 7 základních nástrojů jakost. Čtenář se v této práci dočte, jaké jsou nejčastější chyby při zavádění systému managementu jakosti a jiné efektivnější systémy managementu jakosti pro podniky průmyslu komerční bezpečnosti. Jako přílohu jsem sestavila příručku jakosti s pomocí firmy Avaris, která mi poskytla potřebné informace k jejímu dotvoření.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to acquaint the reader with a quality of history and especially in today's market economy. Here are here structure standards EN ISO 9000:2001 and more specification as to the business implements, maintains and improves through audits, analyses, 7 new and 7 basic quality tools. The reader is reading this work, what are the most common mistakes in implementing the quality management system and effective quality management systems for businesses commercial security industry. As I draw up a handbook annexed quality with the help of the company Avaris, which gave me the necessary information to its completion.
Klíčová slova
Jakost, systém managementu jakosti, politika jakosti, cíle jakosti, příručka jakosti, řízení jakosti, proces, produkt, monitorování, měření, neustálé zlepšování, neshoda, management, audit, zákazníci, komunikace, dodavatel, odběratel, požadavek, organizace.
Cílem této práce je seznámit čtenáře s významem jakosti v historii a hlavně v dnešním tržním hospodářství. Uvádím zde strukturu normy ČSN EN ISO 9000:2001 a její bližší specifikaci, jak se do podniků implementuje, udržuje a zlepšuje za pomocí auditů, analýz, 7 nových a 7 základních nástrojů jakost. Čtenář se v této práci dočte, jaké jsou nejčastější chyby při zavádění systému managementu jakosti a jiné efektivnější systémy managementu jakosti pro podniky průmyslu komerční bezpečnosti. Jako přílohu jsem sestavila příručku jakosti s pomocí firmy Avaris, která mi poskytla potřebné informace k jejímu dotvoření.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to acquaint the reader with a quality of history and especially in today's market economy. Here are here structure standards EN ISO 9000:2001 and more specification as to the business implements, maintains and improves through audits, analyses, 7 new and 7 basic quality tools. The reader is reading this work, what are the most common mistakes in implementing the quality management system and effective quality management systems for businesses commercial security industry. As I draw up a handbook annexed quality with the help of the company Avaris, which gave me the necessary information to its completion.
Klíčová slova
Jakost, systém managementu jakosti, politika jakosti, cíle jakosti, příručka jakosti, řízení jakosti, proces, produkt, monitorování, měření, neustálé zlepšování, neshoda, management, audit, zákazníci, komunikace, dodavatel, odběratel, požadavek, organizace.
Zpracujte jako pomůcku pro managery PKB pro zpracováváni SJ
Vytvořte modelovou příručku jakosti
Upozorněte na problémy při vytváření SJ u podniku PKB
Navrhněte jiný systém jakosti než ISO 9001, který by byl pro PKB efektivnější
Zásady pro vypracování
Zpracujte jako pomůcku pro managery PKB pro zpracováváni SJ
Vytvořte modelovou příručku jakosti
Upozorněte na problémy při vytváření SJ u podniku PKB
Navrhněte jiný systém jakosti než ISO 9001, který by byl pro PKB efektivnější
Seznam doporučené literatury
ČSN EN ISO 9001:2001,Český normalizační institut, Praha 2002
Laucký V.: Technologie komerční bezpečnosti I, UTB Zlín, 2004 ISBN 80-7318-119-3,
Laucký V.: Technologie komerční bezpečnosti II, UTB Zlín, 2004 ISBN 80-7318-231-9
Laucký V.: Řízení technologických procesů v průmyslu komerční bezpečnosti, UTB Zlín, 2005, ISBN 80-7318-329-3
Laucký V.: Management bezpečnostního inženýrství, UTB Zlín, 2006, ISBN 80-7318-412-5
Nenadál J., Plura J., Hutyra M., Petříková R.: Základy managementu jakosti, VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005, ISBN 80-248-0969-9
Nenadál J., Noskievičová D., Petříková R., Plura J., Tošenosvký J.: Moderní systémy řízení jakosti, Management Press, Praha 2005, ISBN 80-7261-071-6
Zajíc J., Veselý J.: Jak vytvořit systém managementu kvality, Národní informační středisko pro podporu jakosti, Praha, 2005 ISBN 80-7283-178.X
Hrudka O., Zajíc J.: ČSN EN ISO 9001:2001 z podledu mezinárodních a národních zkušeností při jejím používání, Národní informační středisko pro podporu jakosti Praha, 2005, ISBN 80-7283-173-9
Seznam doporučené literatury
ČSN EN ISO 9001:2001,Český normalizační institut, Praha 2002
Laucký V.: Technologie komerční bezpečnosti I, UTB Zlín, 2004 ISBN 80-7318-119-3,
Laucký V.: Technologie komerční bezpečnosti II, UTB Zlín, 2004 ISBN 80-7318-231-9
Laucký V.: Řízení technologických procesů v průmyslu komerční bezpečnosti, UTB Zlín, 2005, ISBN 80-7318-329-3
Laucký V.: Management bezpečnostního inženýrství, UTB Zlín, 2006, ISBN 80-7318-412-5
Nenadál J., Plura J., Hutyra M., Petříková R.: Základy managementu jakosti, VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005, ISBN 80-248-0969-9
Nenadál J., Noskievičová D., Petříková R., Plura J., Tošenosvký J.: Moderní systémy řízení jakosti, Management Press, Praha 2005, ISBN 80-7261-071-6
Zajíc J., Veselý J.: Jak vytvořit systém managementu kvality, Národní informační středisko pro podporu jakosti, Praha, 2005 ISBN 80-7283-178.X
Hrudka O., Zajíc J.: ČSN EN ISO 9001:2001 z podledu mezinárodních a národních zkušeností při jejím používání, Národní informační středisko pro podporu jakosti Praha, 2005, ISBN 80-7283-173-9
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Laucký, V.: Co je nejdůležitějším dokumentem při řízení jakosti?
Studentka seznámila komisi se svou bakalářskou prací a zodpověděla dotazy komise
v plném rozsahu.