Tématem mé bakalářské práce je Analýza konkurenceschopnosti společnosti XY, a.s. Hlavním cílem je analýza a posouzení postavení společnosti XY, a.s. na trhu a na základě analýzy navrhnout potřebná opatření ke zlepšení konkurenčního postavení firmy.
Uvedené téma je pro mě zajímavé z hlediska postavení české výrobní firmy na mezinárod-ním trhu. Ve své práci jsem využila moderní metody analýzy jako je BCG matice, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil.
Anotace v angličtině
The main theme of my work is the Analysis of Company’s XY Competitiveness, Inc. The main objective is the analysis and evaluation of the position of company XY, Inc. on the market and according to this analysis I suggested steps that would be needed to improve the competitive position of company XY.
The mentioned theme is attractive for me from the point of view of a productive Czech company situated on the international market. In my work I applied modern analysis methods such as BCG matrix, SWOT analysis and Porter analysis of five competitive powers.
Tématem mé bakalářské práce je Analýza konkurenceschopnosti společnosti XY, a.s. Hlavním cílem je analýza a posouzení postavení společnosti XY, a.s. na trhu a na základě analýzy navrhnout potřebná opatření ke zlepšení konkurenčního postavení firmy.
Uvedené téma je pro mě zajímavé z hlediska postavení české výrobní firmy na mezinárod-ním trhu. Ve své práci jsem využila moderní metody analýzy jako je BCG matice, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil.
Anotace v angličtině
The main theme of my work is the Analysis of Company’s XY Competitiveness, Inc. The main objective is the analysis and evaluation of the position of company XY, Inc. on the market and according to this analysis I suggested steps that would be needed to improve the competitive position of company XY.
The mentioned theme is attractive for me from the point of view of a productive Czech company situated on the international market. In my work I applied modern analysis methods such as BCG matrix, SWOT analysis and Porter analysis of five competitive powers.
Vypracujte literární rešerši týkající se problematiky konkurenceschopnosti a teoretické možnosti analýzy.
II. Praktická část
Zhodnoťte současné postavení společnosti XY, a.s. na trhu.
Navrhněte kroky pro zlepšení konkurenceschopnosti ve spolupráci s uvedenou společností.
Závěr - vyhodnocení
Zásady pro vypracování
Úvod - stanovení cíle
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši týkající se problematiky konkurenceschopnosti a teoretické možnosti analýzy.
II. Praktická část
Zhodnoťte současné postavení společnosti XY, a.s. na trhu.
Navrhněte kroky pro zlepšení konkurenceschopnosti ve spolupráci s uvedenou společností.
Závěr - vyhodnocení
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: RADIX, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7
[2] KINCL, J. a kol. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. 175 s. ISBN 80-86851-02-8
[3] KOTLER, P. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80247-1545-2
[4] PLESKAČ, J. Marketing ve stavebnictví. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0052-2
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: RADIX, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7
[2] KINCL, J. a kol. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. 175 s. ISBN 80-86851-02-8
[3] KOTLER, P. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80247-1545-2
[4] PLESKAČ, J. Marketing ve stavebnictví. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0052-2