Tato diplomová práce řeší problematiku vedení kontaktů a zákazníků a vazeb na jejich projekty a poptávky u malých a středních firem vytvořením CRM systému. Aplikace je postavena na webové technologii kvůli jednoduchému přístupu odkudkoliv. Systém kopíruje zavedenou hierarchii firem pomocí pevně definovaných rolí v systému - operátor, vedoucí oddělení, zaměstnanec a administrátor. Součástí řešení je také automatické rozesílání e-mailů o nových poptávkách, čímž je vyřešeno okamžité předání poptávky na příslušné oddělení.
Anotace v angličtině
This thesis solves problem of contacts and customers managing and link between them and their projects and requests for small and middle-sized companies by creating of CRM system. Aplication is built on web technology because of easy access from everywhere. System copies company hierarchy by the help of roles defined solidly - operator, manager, employee and administrator. Also automatic sending of e-mails about new requests is part of the solution, which solves the prompt forwarding to appropriate employee and company’s department.
Klíčová slova
CRM systém, technologie .NET, databáze, projekt, poptávka, role systému
Klíčová slova v angličtině
CRM system, .NET technology, database, project, request, system roles
Rozsah průvodní práce
112
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce řeší problematiku vedení kontaktů a zákazníků a vazeb na jejich projekty a poptávky u malých a středních firem vytvořením CRM systému. Aplikace je postavena na webové technologii kvůli jednoduchému přístupu odkudkoliv. Systém kopíruje zavedenou hierarchii firem pomocí pevně definovaných rolí v systému - operátor, vedoucí oddělení, zaměstnanec a administrátor. Součástí řešení je také automatické rozesílání e-mailů o nových poptávkách, čímž je vyřešeno okamžité předání poptávky na příslušné oddělení.
Anotace v angličtině
This thesis solves problem of contacts and customers managing and link between them and their projects and requests for small and middle-sized companies by creating of CRM system. Aplication is built on web technology because of easy access from everywhere. System copies company hierarchy by the help of roles defined solidly - operator, manager, employee and administrator. Also automatic sending of e-mails about new requests is part of the solution, which solves the prompt forwarding to appropriate employee and company’s department.
Klíčová slova
CRM systém, technologie .NET, databáze, projekt, poptávka, role systému
Klíčová slova v angličtině
CRM system, .NET technology, database, project, request, system roles
Zásady pro vypracování
Popište požadovanou funkcionalitu pro CRM systém firmy.
Popište pracovní postupy pro řešení požadovaných funkcionalit pomocí daného SW.
Navrhněte databázové schema aplikace.
Navrhněte práva přístupů jednotlivých rolí systému.
Vytvořte danou aplikaci.
Vypracujte uživatelský manuál.
Zásady pro vypracování
Popište požadovanou funkcionalitu pro CRM systém firmy.
Popište pracovní postupy pro řešení požadovaných funkcionalit pomocí daného SW.
Navrhněte databázové schema aplikace.
Navrhněte práva přístupů jednotlivých rolí systému.
Vytvořte danou aplikaci.
Vypracujte uživatelský manuál.
Seznam doporučené literatury
RIORDAN, Rebecca. Microsoft ADO.NET Step by Step. [s.l.] : Microsoft Press, 2002. 512 s. ISBN 0735612366.
BRUST, Andrew, FORTE, Stephen. Programming Microsoft SQL Server 2005. [s.l.] : Microsoft Press, 2006. 600 s. ISBN 978-0-7356-1923-4.
REYNOLDS-HEARTLE, Robin. OOP with Microsoft Visual Basic .NET and Microsoft Visual C Step by Step. [s.l.] : Microsoft Press, 2002. 393 s. ISBN 0735615683.
ESPOSITO, Dino. Introducing Microsoft ASP.NET 2.0. [s.l.] : Microsoft Press, 2005. 446 s.
ESPOSITO, Dino. Building Web Solutions with ASP .Net & ADO .Net. [s.l.] : Microsoft Press, 2002. 400 s.
HART, Chris, et al. Beginning ASP.NET 2.0. [s.l.] : Wiley Publishing, Inc., 2006. 793 s. ISBN 0-7645-8850-8.
VOGEL, Peter. Web Parts and Custom Controls with ASP.NET 2.0. [s.l.] : Wiley Publishing, Inc., 2006. 482 s. ISBN 0-7645-7860-X.
PARIHAR, Mridula, et al. ASP.NET Bible. [s.l.] : Hungry Minds, 2002. 855 s. ISBN 0764548166.
MSDN : Microsoft Developer Network [online]. c2007 [cit. 2007-10-01]. Dostupný z WWW: http://msdn.microsoft.com.
Seznam doporučené literatury
RIORDAN, Rebecca. Microsoft ADO.NET Step by Step. [s.l.] : Microsoft Press, 2002. 512 s. ISBN 0735612366.
BRUST, Andrew, FORTE, Stephen. Programming Microsoft SQL Server 2005. [s.l.] : Microsoft Press, 2006. 600 s. ISBN 978-0-7356-1923-4.
REYNOLDS-HEARTLE, Robin. OOP with Microsoft Visual Basic .NET and Microsoft Visual C Step by Step. [s.l.] : Microsoft Press, 2002. 393 s. ISBN 0735615683.
ESPOSITO, Dino. Introducing Microsoft ASP.NET 2.0. [s.l.] : Microsoft Press, 2005. 446 s.
ESPOSITO, Dino. Building Web Solutions with ASP .Net & ADO .Net. [s.l.] : Microsoft Press, 2002. 400 s.
HART, Chris, et al. Beginning ASP.NET 2.0. [s.l.] : Wiley Publishing, Inc., 2006. 793 s. ISBN 0-7645-8850-8.
VOGEL, Peter. Web Parts and Custom Controls with ASP.NET 2.0. [s.l.] : Wiley Publishing, Inc., 2006. 482 s. ISBN 0-7645-7860-X.
PARIHAR, Mridula, et al. ASP.NET Bible. [s.l.] : Hungry Minds, 2002. 855 s. ISBN 0764548166.
MSDN : Microsoft Developer Network [online]. c2007 [cit. 2007-10-01]. Dostupný z WWW: http://msdn.microsoft.com.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s diplomovou prací včetně praktické ukázky. Po prezentaci následovaly dotazy:
1. Bude možné nasadit stávající databázi i do ostrého provozu kvůli licenčním podmínkám?(Ing. Roček)
2. Není tam podmínka, že to lze pustit jen z lokálu?(Dr. Bližňák)
3. Jak se dozví příjemce emailu o emailu?(RNDr. Tupý)
4. Lze přesunout projekt na někoho jiného?(RNDr. Tupý)
5. Lze vyhledávat v zákaznících, např. i podle PSČ?(RNDr. Tupý)
Student dotazy diskuse zodpověděl. Po diskusi následovalo zkoušení předmětů.