Důvodem tvorby bakalářské práce je vypracování návrhu strategie za účelem rozvoje cestovního ruchu města Luhačovice a navrhnout, jak daný stav zlepšit. Po úvodu následuje obecný postup obsahující teoretické podklady čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně výkladů problematiky cestovního ruchu. Následující části mé bakalářské práce představuje město Luhačovice a popisuje jeho současnou turistickou nabídku. V analytické části je provedena situační analýza popisující současný stav marketingové strategie Luhačovic ve vztahu k cestovnímu ruchu včetně vyhodnocení situační analýzy pro zjištění současné strategické pozice města v oblasti turismu a lázeňství. V poslední části bakalářské práce je vytvořen návrh marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice, jako ucelený dokument. Vycházející ze závěrů situační analýzy.
Anotace v angličtině
My first thesis was based on strategy suggestion to develope and improve tourism in the town of Luhačovice. The introduction is followed by a chapter dealing with the general approach to the topic as mentioned in the various literature readings and which explains the problems within tourism. The next part of my thesis introduces the town of Luhačovice and describes the present tourism situation. An analysis was made of the present marketing strategy the town has for tourism and it evaluates the present state. The concluding part of the thesis proposes new marketing strategies for tourism in Luhačovice using the results of the situation analysis.
Klíčová slova
Marketing a management destinace, marketingová strategie, cestovní ruch a lázeňství, situační analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing and management destination, marketing strategy, tourist trade, situation analysis.
Rozsah průvodní práce
69 s., 4 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Důvodem tvorby bakalářské práce je vypracování návrhu strategie za účelem rozvoje cestovního ruchu města Luhačovice a navrhnout, jak daný stav zlepšit. Po úvodu následuje obecný postup obsahující teoretické podklady čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně výkladů problematiky cestovního ruchu. Následující části mé bakalářské práce představuje město Luhačovice a popisuje jeho současnou turistickou nabídku. V analytické části je provedena situační analýza popisující současný stav marketingové strategie Luhačovic ve vztahu k cestovnímu ruchu včetně vyhodnocení situační analýzy pro zjištění současné strategické pozice města v oblasti turismu a lázeňství. V poslední části bakalářské práce je vytvořen návrh marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice, jako ucelený dokument. Vycházející ze závěrů situační analýzy.
Anotace v angličtině
My first thesis was based on strategy suggestion to develope and improve tourism in the town of Luhačovice. The introduction is followed by a chapter dealing with the general approach to the topic as mentioned in the various literature readings and which explains the problems within tourism. The next part of my thesis introduces the town of Luhačovice and describes the present tourism situation. An analysis was made of the present marketing strategy the town has for tourism and it evaluates the present state. The concluding part of the thesis proposes new marketing strategies for tourism in Luhačovice using the results of the situation analysis.
Klíčová slova
Marketing a management destinace, marketingová strategie, cestovní ruch a lázeňství, situační analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing and management destination, marketing strategy, tourist trade, situation analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte problematiku marketingové strategie a cestovního ruchu.
II. Praktická část
Popište specifičnost lázeňského města Luhačovice.
Analyzujte současnou marketingovou strategii ve vztahu k cestovnímu ruchu.
Proveďte návrh strategie za účelem rozvoje cestovního ruchu v Luhačovicích.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte problematiku marketingové strategie a cestovního ruchu.
II. Praktická část
Popište specifičnost lázeňského města Luhačovice.
Analyzujte současnou marketingovou strategii ve vztahu k cestovnímu ruchu.
Proveďte návrh strategie za účelem rozvoje cestovního ruchu v Luhačovicích.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] VAŠKO, M. Cestovní ruch a regionální rozvoj. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2002. 95 s. ISBN 80-245-0445-6.
[2] BLAŽEK, J., UHLÍŘ, D. Teorie regionálního rozvoje. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2002. 211 s. ISBN 80-246-0384-5.
[3] KIRÁĽOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopres, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
[4] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
Seznam doporučené literatury
[1] VAŠKO, M. Cestovní ruch a regionální rozvoj. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2002. 95 s. ISBN 80-245-0445-6.
[2] BLAŽEK, J., UHLÍŘ, D. Teorie regionálního rozvoje. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2002. 211 s. ISBN 80-246-0384-5.
[3] KIRÁĽOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopres, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
[4] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Zodpovězeny otázky dle posudků vedoucího a oponenta BP.