Ve své bakalářské práci, která má název Analýza konkurenceschopnosti závodu Obaly pro firmu Zálesí a. s., bych chtěla poukázat především na stále rostoucí význam pojmu konkurenceschopnost v dnešním globalizovaném světě. Práce se tímto tématem zabývá nejdříve na teoretické úrovni, která shrnuje některé poznatky o dané problematice z prostudované literatury. Praktická část práce je zaměřena na prozkoumání současné situace závodu Obaly z pohledu konkurenceschopnosti, její následné zhodnocení a v neposlední řadě také na návrh závěrečných doporučení.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis, which name is The Competition Analysis of the Plant Obaly for the Join Stock Company Zálesí a. s., I would like to mainly refer to a growing importance of the competition in todays global world. The theoretical part summarizes some knowledge about this problem from literature. The practical part is intent on exploring of the present situation of The Plant Obaly, its following evaluation and finally suggestion of closing recommendations.
Klíčová slova
konkurence, trh, podnik, zákazníci
Klíčová slova v angličtině
competition, market, enterprise, customers
Rozsah průvodní práce
50 s., 3 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci, která má název Analýza konkurenceschopnosti závodu Obaly pro firmu Zálesí a. s., bych chtěla poukázat především na stále rostoucí význam pojmu konkurenceschopnost v dnešním globalizovaném světě. Práce se tímto tématem zabývá nejdříve na teoretické úrovni, která shrnuje některé poznatky o dané problematice z prostudované literatury. Praktická část práce je zaměřena na prozkoumání současné situace závodu Obaly z pohledu konkurenceschopnosti, její následné zhodnocení a v neposlední řadě také na návrh závěrečných doporučení.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis, which name is The Competition Analysis of the Plant Obaly for the Join Stock Company Zálesí a. s., I would like to mainly refer to a growing importance of the competition in todays global world. The theoretical part summarizes some knowledge about this problem from literature. The practical part is intent on exploring of the present situation of The Plant Obaly, its following evaluation and finally suggestion of closing recommendations.
Klíčová slova
konkurence, trh, podnik, zákazníci
Klíčová slova v angličtině
competition, market, enterprise, customers
Zásady pro vypracování
Úvod - stanovení cíle
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se problematikou konkurence.
II. Praktická část
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti závodu Obaly ve firmě Zálesí, a. s.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení pro závod Obaly ve firmě Zálesí, a. s.
Závěr - vyhodnocení
Zásady pro vypracování
Úvod - stanovení cíle
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se problematikou konkurence.
II. Praktická část
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti závodu Obaly ve firmě Zálesí, a. s.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení pro závod Obaly ve firmě Zálesí, a. s.
Závěr - vyhodnocení
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti I. 1. vyd. Praha: RADIX, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7
[2] JIRÁSEK, J., A. Konkurenčnost: vítězství a porážky na kolbišti trhu. 1. vyd. Praha: Professional, 2002. ISBN 80-86419-11-8
[3] JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-220-3
[4] KEŘKOVSKÝ, M. Ekonomie pro strategické řízení: teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2004. 184 s. ISBN 80-7179-885-1
[5] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-010-4
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti I. 1. vyd. Praha: RADIX, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7
[2] JIRÁSEK, J., A. Konkurenčnost: vítězství a porážky na kolbišti trhu. 1. vyd. Praha: Professional, 2002. ISBN 80-86419-11-8
[3] JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-220-3
[4] KEŘKOVSKÝ, M. Ekonomie pro strategické řízení: teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2004. 184 s. ISBN 80-7179-885-1
[5] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-010-4