Bakalářská práce se zabývá kompletní tématikou komunikačního mixu. Což znamená, že zahrnuje propagaci, plánování, analyzování a rozpočet komunikačního mixu. Všechny tyto prvky jsou rozebrány v teoretické části práce. Po ní následuje analytická část práce, která řeší problém nedostatečných propagačních aktivit podniku Zlínské tiskárny, a. s. Vzhledem k současným nulovým komunikačním aktivitám tohoto podniku je dále navržen komplexní komunikační mix s finančním propočtem na jeden rok - časové období roku 2010. Tento komunikační mix je stanoven na základě analýzy současné ekonomické situace na trhu a na základě analýzy konkurenčního prostředí.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the entire theme of the communication mix. This implies that includes the promotion, planning, budget analysis and the communication mix. All of these elements are addressed in the theoretical part of the work. Followed by analysis of the work, which addresses the problem of lack of promotional activities, undertaking Zlin pointer, a. s. Due to the current zero communication activities of the enterprise is further proposed a comprehensive mix of communication with the financial calculation for one year - the time period of 2010. The communication mix is based on the analysis of the current economic situation in the market and based on the analysis of the competitive environment.
Klíčová slova
Cíle, cílová skupina, finanční rozpočet, internet, komunikace, logo podniku, média, měření účinnosti, osobní prodej, plánování, podpora prodeje, propagace, přímý prodej, public relations, reklama, SWOT.
Klíčová slova v angličtině
Goals, target audience, financial budget, internet, communications, enterprise logo, media, measurement of effectiveness, personal selling, planning, sales promotion, advertising, direct sales, public relations, advertising, SWOT.
Rozsah průvodní práce
65 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá kompletní tématikou komunikačního mixu. Což znamená, že zahrnuje propagaci, plánování, analyzování a rozpočet komunikačního mixu. Všechny tyto prvky jsou rozebrány v teoretické části práce. Po ní následuje analytická část práce, která řeší problém nedostatečných propagačních aktivit podniku Zlínské tiskárny, a. s. Vzhledem k současným nulovým komunikačním aktivitám tohoto podniku je dále navržen komplexní komunikační mix s finančním propočtem na jeden rok - časové období roku 2010. Tento komunikační mix je stanoven na základě analýzy současné ekonomické situace na trhu a na základě analýzy konkurenčního prostředí.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the entire theme of the communication mix. This implies that includes the promotion, planning, budget analysis and the communication mix. All of these elements are addressed in the theoretical part of the work. Followed by analysis of the work, which addresses the problem of lack of promotional activities, undertaking Zlin pointer, a. s. Due to the current zero communication activities of the enterprise is further proposed a comprehensive mix of communication with the financial calculation for one year - the time period of 2010. The communication mix is based on the analysis of the current economic situation in the market and based on the analysis of the competitive environment.
Klíčová slova
Cíle, cílová skupina, finanční rozpočet, internet, komunikace, logo podniku, média, měření účinnosti, osobní prodej, plánování, podpora prodeje, propagace, přímý prodej, public relations, reklama, SWOT.
Klíčová slova v angličtině
Goals, target audience, financial budget, internet, communications, enterprise logo, media, measurement of effectiveness, personal selling, planning, sales promotion, advertising, direct sales, public relations, advertising, SWOT.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů týkajících se problematiky propagace.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost a pokuste se zanalyzovat a následně vyhodnotit problémy podniku Zlínské tiskárny, a. s.
Analyzujte rozpočet podniku a na jeho základě prověřte možnosti propagačních aktivit na daném trhu.
Navrhněte komplexní komunikační mix včetně časového harmonogramu a způsobů měření úspěšnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů týkajících se problematiky propagace.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost a pokuste se zanalyzovat a následně vyhodnotit problémy podniku Zlínské tiskárny, a. s.
Analyzujte rozpočet podniku a na jeho základě prověřte možnosti propagačních aktivit na daném trhu.
Navrhněte komplexní komunikační mix včetně časového harmonogramu a způsobů měření úspěšnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] COOPER, John, LANE, Peter. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[3] KOTLER, Philip, TRIAS DE BES, Fernando. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing, 2005. 200 s. ISBN 80-247-0921-X.
[4] NASH, Edward. Direct Marketing. Brno: Computer Press, 2003. 650 s. ISBN 80-7226-838-4.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: Cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] COOPER, John, LANE, Peter. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[3] KOTLER, Philip, TRIAS DE BES, Fernando. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing, 2005. 200 s. ISBN 80-247-0921-X.
[4] NASH, Edward. Direct Marketing. Brno: Computer Press, 2003. 650 s. ISBN 80-7226-838-4.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: Cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Tučková - Jakými argumenty přesvědčíte management firmy o investování do marketingové komunikace? Proč je největší potenciál pro využití webových stránek pro firmu?
Ing. Polách - Je implementace nového komunikačního mixu v současné době finanční krize reálná?
doc. Mikulaštík - Kde ve své práci využíváte výstup plynoucí z provedení SWOT analýzy?
Mgr. Kramoliš - O jaké stat. - matematické metody ve své práci opíráte?