Jako téma mé bakalářské práce jsem si zvolila ''Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína‘‘, tedy ve městě, ve kterém žiji a rovněž studuji. Cílem této práce je nastínit situaci v jedné z oblastí, kterou se marketing měst a obcí zabývá a to cestovní ruch. Analyzovat současný stav cestovního ruchu ve městě Zlín, provést rešerši týkající se cestovního ruchu města Zlín. Na závěr bych zhodnotila tuto oblast marketingu měst a obcí a navrhla projekty na zlepšení cestovního ruchu ve městě.
Anotace v angličtině
As a theme of my Bachelors thesis I chose ''Marketing of city and communities as an element of regional developement for example, city of Zlin‘‘ so in the town where I live and also study. The aim of this thesis is outline the situation in one of area which city marketing does. And it´s a tourist trade. I will analyse the present state of tourist trade in Zlin, make a retrieval relating to tourist trade in Zlin. And in the end of my work I would asses this area of city marketing and I would propose projects for improvement of tourist trade in town.
City marketing, tourist trade, marketing strategy, marketing research, catalog of projects.
Rozsah průvodní práce
66 s. , 2 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Jako téma mé bakalářské práce jsem si zvolila ''Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína‘‘, tedy ve městě, ve kterém žiji a rovněž studuji. Cílem této práce je nastínit situaci v jedné z oblastí, kterou se marketing měst a obcí zabývá a to cestovní ruch. Analyzovat současný stav cestovního ruchu ve městě Zlín, provést rešerši týkající se cestovního ruchu města Zlín. Na závěr bych zhodnotila tuto oblast marketingu měst a obcí a navrhla projekty na zlepšení cestovního ruchu ve městě.
Anotace v angličtině
As a theme of my Bachelors thesis I chose ''Marketing of city and communities as an element of regional developement for example, city of Zlin‘‘ so in the town where I live and also study. The aim of this thesis is outline the situation in one of area which city marketing does. And it´s a tourist trade. I will analyse the present state of tourist trade in Zlin, make a retrieval relating to tourist trade in Zlin. And in the end of my work I would asses this area of city marketing and I would propose projects for improvement of tourist trade in town.
City marketing, tourist trade, marketing strategy, marketing research, catalog of projects.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Definujte cíle a metody práce.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se marketingu měst a obcí.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingu města Zlína.
Na základě analýzy zhodnoťte a navrhněte strategii zlepšení marketingu města Zlína.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Definujte cíle a metody práce.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se marketingu měst a obcí.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingu města Zlína.
Na základě analýzy zhodnoťte a navrhněte strategii zlepšení marketingu města Zlína.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ČEPELKA, O. Práce s veřejnostív nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Liberec: Nadace Omega, 1997. 243 s. ISBN 80-9023-760-6.
[2] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o., 1999. 184 s. + 2 přílohy. ISBN 80-7169-750-8.
[3] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o., 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[4] RUMPEL, P. Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 2002. 178 s. ISBN 80-7042-830-9.
Seznam doporučené literatury
[1] ČEPELKA, O. Práce s veřejnostív nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Liberec: Nadace Omega, 1997. 243 s. ISBN 80-9023-760-6.
[2] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o., 1999. 184 s. + 2 přílohy. ISBN 80-7169-750-8.
[3] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o., 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[4] RUMPEL, P. Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 2002. 178 s. ISBN 80-7042-830-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Zodpovězeny otázky dle posudků vedoucího a oponenta BP.