Tato bakalářská práce zjišťuje zvyklosti nákupu obuvi zahraničních studentů na universitě Tomáše Bati v Zlíně. Průzkum byl proveden formou několika základních otázek v dotazníku. 36 studentů (12 žen a 24 muži) se dotoho průzkum zúsčastnili. Většina má ráda sportovní obuv usňový materiál, žáci na základní střední škole často kupují obuv na trhu kvůli níké cenně, starší studenti na universitě kupují v obchodě nebo značkovém obchodě.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis studies purchase habits of foreign students at UTB. Research was done on the base some few basic questions in survey among 36 students (12 women and 24 men), who took part in this research. Majority likes sport shoes and leather material, pupils at basic and high school often air market, because of low price. Older students at university buy in shop or branded shop.
Klíčová slova
Nákup obuvi, marketinggový průzkum.
Klíčová slova v angličtině
Buying shoes, marketing research
Rozsah průvodní práce
42 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce zjišťuje zvyklosti nákupu obuvi zahraničních studentů na universitě Tomáše Bati v Zlíně. Průzkum byl proveden formou několika základních otázek v dotazníku. 36 studentů (12 žen a 24 muži) se dotoho průzkum zúsčastnili. Většina má ráda sportovní obuv usňový materiál, žáci na základní střední škole často kupují obuv na trhu kvůli níké cenně, starší studenti na universitě kupují v obchodě nebo značkovém obchodě.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis studies purchase habits of foreign students at UTB. Research was done on the base some few basic questions in survey among 36 students (12 women and 24 men), who took part in this research. Majority likes sport shoes and leather material, pupils at basic and high school often air market, because of low price. Older students at university buy in shop or branded shop.
Klíčová slova
Nákup obuvi, marketinggový průzkum.
Klíčová slova v angličtině
Buying shoes, marketing research
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární část na téma druhy používané obuvi, vliv obuvi na deformity nohy a proveďte kategorizaci dle použitých materiálů.
Popište základní pravidla pro tvorbu dotazníků. Připravte dotazník v českém a anglickém jazyce.
Proved´te dotazníkový průzkum mezi zahraničními studenty UTB ve Zlíně.
Zpracujte výsledky analýzy ve formě BP v požadovaném grafickém formátu.
Získané údaje zpracujte ve formě tabulek, grafů a uveďte statistické chyby údajů.
Citujte veškerou použitou literaturu včetně webových stránek.
Zpracujte seznam tabulek, grafů, obrázků, příloh a použitých zkratek a symbolů
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární část na téma druhy používané obuvi, vliv obuvi na deformity nohy a proveďte kategorizaci dle použitých materiálů.
Popište základní pravidla pro tvorbu dotazníků. Připravte dotazník v českém a anglickém jazyce.
Proved´te dotazníkový průzkum mezi zahraničními studenty UTB ve Zlíně.
Zpracujte výsledky analýzy ve formě BP v požadovaném grafickém formátu.
Získané údaje zpracujte ve formě tabulek, grafů a uveďte statistické chyby údajů.
Citujte veškerou použitou literaturu včetně webových stránek.
Zpracujte seznam tabulek, grafů, obrázků, příloh a použitých zkratek a symbolů
Seznam doporučené literatury
ČSN 79 5601 Třídění obuvi
KOZEL , R : Moderní marketingový výzkum , ISBN 802470966x
Seznam doporučené literatury
ČSN 79 5601 Třídění obuvi
KOZEL , R : Moderní marketingový výzkum , ISBN 802470966x
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Chmelařová: na jakém základě jste sestavila dotazník a jaké procento návratnosti jste očekávala?