Diplomová práce na téma ''Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ, a.s." je zpracována tak, aby respektovala teoretické zásady zpracování projektu a současně je dbán důraz na to, aby byla práce využitelná v praxi. Hlavním cílem práce je vytvořit projekt, jehož naplněním vznikne ve společnosti XYZ fungující marketingové oddělení. Dílčím cílem je vytvořit rámec pro realizaci jednotlivých marketingových aktivit (strategií), které nepřímo souvisejí s budováním marketingového oddělení, ale jsou nezbytné pro jeho ná-sledné efektivní fungování. Práce plně dodržuje postupy obvyklé při řešení této problema-tiky a naplňuje metodiku marketingového plánování, tj. definuje cíle společnosti, analyzuje současný stav marketingu, formuluje marketingové cíle, na ně navazující strategie a akční programy. Akční programy, resp. úkoly jsou přesně formulovány a kvantifikovány. Vý-sledný projekt je tak jednoduše využitelný v praxi.
Anotace v angličtině
Thesis themed ''Marketing detachment project in a company XYZ, plc" is processed accor-ding to principles of project processing. Along with this is accentuated mainly practical meaning. The main aim of thesis is to create a project, whereby implementation will origi-nate a functional marketing detachment in company XYZ, plc. The partial aim is forming a framework for realization single marketing activities (strategy) that don´t seem to be con-nected with marketing detachment forming at first, but that are necessary for resulting ef-fective running. Diploma work follow usual procedures which are used in case of similar problem-solving and meets marketing planning requirements. This includes society goals determination, present marketing situation analysis, marketings goals creation, consequen-tial strategy or action programs creation. Action programs, eventually duties are exactly formulated and quantified. Final project is totally useful in practice.
Diplomová práce na téma ''Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ, a.s." je zpracována tak, aby respektovala teoretické zásady zpracování projektu a současně je dbán důraz na to, aby byla práce využitelná v praxi. Hlavním cílem práce je vytvořit projekt, jehož naplněním vznikne ve společnosti XYZ fungující marketingové oddělení. Dílčím cílem je vytvořit rámec pro realizaci jednotlivých marketingových aktivit (strategií), které nepřímo souvisejí s budováním marketingového oddělení, ale jsou nezbytné pro jeho ná-sledné efektivní fungování. Práce plně dodržuje postupy obvyklé při řešení této problema-tiky a naplňuje metodiku marketingového plánování, tj. definuje cíle společnosti, analyzuje současný stav marketingu, formuluje marketingové cíle, na ně navazující strategie a akční programy. Akční programy, resp. úkoly jsou přesně formulovány a kvantifikovány. Vý-sledný projekt je tak jednoduše využitelný v praxi.
Anotace v angličtině
Thesis themed ''Marketing detachment project in a company XYZ, plc" is processed accor-ding to principles of project processing. Along with this is accentuated mainly practical meaning. The main aim of thesis is to create a project, whereby implementation will origi-nate a functional marketing detachment in company XYZ, plc. The partial aim is forming a framework for realization single marketing activities (strategy) that don´t seem to be con-nected with marketing detachment forming at first, but that are necessary for resulting ef-fective running. Diploma work follow usual procedures which are used in case of similar problem-solving and meets marketing planning requirements. This includes society goals determination, present marketing situation analysis, marketings goals creation, consequen-tial strategy or action programs creation. Action programs, eventually duties are exactly formulated and quantified. Final project is totally useful in practice.
Zpracujte základní teoretické a metodické poznatky k problematice budování marketingového oddělení ve firmě.
II. Praktická část
Proveďte analýzu stávajícího stavu řízení marketingu ve společnosti.
Zhodnoťte pozitiva a negativa stávajícího stavu marketingu ve firmě.
Vypracujte jednotlivé projekty vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické a metodické poznatky k problematice budování marketingového oddělení ve firmě.
II. Praktická část
Proveďte analýzu stávajícího stavu řízení marketingu ve společnosti.
Zhodnoťte pozitiva a negativa stávajícího stavu marketingu ve firmě.
Vypracujte jednotlivé projekty vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 1. vydání. Praha: GRADA Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
COOPER J, LANE P. Marketingová plánování {-} Praktická příručka managera. 1. vydání. Praha: GRADA Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
KOTLER, Philip, TRIAS DE BES, Fernando. Inovativní marketing. Hana Machková. 2005. 1. vydání. Praha: GRADA Publishing, 2005. 200 s. ISBN 80-247-0921-X.
GLOGAR, A. Jak děláme marketing. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0.
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. 2003. vyd. Praha: Grada Publishing, c2003. 600 s. ISBN 8024702541.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 1. vydání. Praha: GRADA Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
COOPER J, LANE P. Marketingová plánování {-} Praktická příručka managera. 1. vydání. Praha: GRADA Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
KOTLER, Philip, TRIAS DE BES, Fernando. Inovativní marketing. Hana Machková. 2005. 1. vydání. Praha: GRADA Publishing, 2005. 200 s. ISBN 80-247-0921-X.
GLOGAR, A. Jak děláme marketing. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0.
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. 2003. vyd. Praha: Grada Publishing, c2003. 600 s. ISBN 8024702541.