Diplomová práca obsahuje stručný prehľad o obsahu stratégie rozvoja. Zaoberá sa princípom strategickej analýzy a následnou metodológiou formulácie stratégie. Predstavuje spoločnosť ITC Systems, s.r.o. a jeho obchodné stredisko Servis a outsourcing. Dôkladne popisuje aspekty okolia podniku a vnútorného prostredia, ktoré sú relevantné pre identifikáciu slabých a silných stránok, ako i ohrození a príležitostí pre zvolené obchodné stredisko. Na základe dôkladnej analýzy boli spracované strategické varianty, a ich plán realizácie v spoločnosti.
Anotace v angličtině
Gradual thesis contains brief overview of the content of strategic development. It is engaging in principal of strategic analysis and later on methodology by the formulation of the strategy. It introduces ITC Systems, Ltd. company and its business unit Service and outsourcing. It describes aspects of surroundings and internal issues which are important for the identification of threat and weaknesses as well as opportunities and strengths in great detail. As a result of detailed analyses were prepared strategic variants and their plan of implementation in company.
strategy of development, strategic analysis, SWOT, outsourcing
Rozsah průvodní práce
90 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práca obsahuje stručný prehľad o obsahu stratégie rozvoja. Zaoberá sa princípom strategickej analýzy a následnou metodológiou formulácie stratégie. Predstavuje spoločnosť ITC Systems, s.r.o. a jeho obchodné stredisko Servis a outsourcing. Dôkladne popisuje aspekty okolia podniku a vnútorného prostredia, ktoré sú relevantné pre identifikáciu slabých a silných stránok, ako i ohrození a príležitostí pre zvolené obchodné stredisko. Na základe dôkladnej analýzy boli spracované strategické varianty, a ich plán realizácie v spoločnosti.
Anotace v angličtině
Gradual thesis contains brief overview of the content of strategic development. It is engaging in principal of strategic analysis and later on methodology by the formulation of the strategy. It introduces ITC Systems, Ltd. company and its business unit Service and outsourcing. It describes aspects of surroundings and internal issues which are important for the identification of threat and weaknesses as well as opportunities and strengths in great detail. As a result of detailed analyses were prepared strategic variants and their plan of implementation in company.
strategy of development, strategic analysis, SWOT, outsourcing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši publikací týkajících se problematiky strategického rozvoje.
II. Praktická část
Charakterizujte zvolené středisko ITC systems, s.r.o. a analyzujte jeho současné rozvojové aktivity.
Zpracujte projekt rozvoje střediska ITC systems, s.r.o.
Vyhodnoťte přínosy uvedeného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši publikací týkajících se problematiky strategického rozvoje.
II. Praktická část
Charakterizujte zvolené středisko ITC systems, s.r.o. a analyzujte jeho současné rozvojové aktivity.
Zpracujte projekt rozvoje střediska ITC systems, s.r.o.
Vyhodnoťte přínosy uvedeného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, František. Konkurenční strategie firmy. Praha: Management press, 1997. 124 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] DEDOUCHOVÁ, Marcela. Strategie podniku. Praha: C. H. Beck, 2001. 256 s. ISBN 80-7179-603-4.
[3] JIRÁSEK, Jaroslav. Strategie: umění podnikatelských vítězství. Praha: Professional publishing, 2002. 189 s. ISBN 80-86419-22-3.
[4] KEŘKOVSKÝ, Miloslav. Strategie podniku: teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 206 s. ISBN 80-7179-453-8.
[5] SOUČEK, Zdeněk. Uspěšné zavádení strategického řízení firmy. Praha: Professional publishing, 2003. 213 s. 80-86419-47-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, František. Konkurenční strategie firmy. Praha: Management press, 1997. 124 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] DEDOUCHOVÁ, Marcela. Strategie podniku. Praha: C. H. Beck, 2001. 256 s. ISBN 80-7179-603-4.
[3] JIRÁSEK, Jaroslav. Strategie: umění podnikatelských vítězství. Praha: Professional publishing, 2002. 189 s. ISBN 80-86419-22-3.
[4] KEŘKOVSKÝ, Miloslav. Strategie podniku: teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 206 s. ISBN 80-7179-453-8.
[5] SOUČEK, Zdeněk. Uspěšné zavádení strategického řízení firmy. Praha: Professional publishing, 2003. 213 s. 80-86419-47-9.