Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt event marketingových aktivit při budování povědomí o značce G2 GoGEN pro společnost HP TRONIC Zlín pro rok 2008. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou.
V první části jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování rozvoje event marketingových aktivit.
V analytické části je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí a také je zde zpracován dotazník. Poznatky z analytické části jsou shrnuty ve SWOT analýze.
Projektová část je zaměřena na rozvoj event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN.
Anotace v angličtině
The principal aim of this thesis is to make the even marketing activities project at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN for the company HP TRONIC Zlin for year 2008. The thesis is divided in three parts: theoretical, analytical and project.
In the first part are described theoretical knowledge, which are important for the elaboration of event marketing activities development.
In the analytical part is described an internal and external environment analysis and a questionnaire. Knowledge from the analytical part summarises SWOT analysis.
The project part targets the event marketing activities development at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN.
Klíčová slova
event marketing, značka, SWOT, reklama, public relations
Klíčová slova v angličtině
event marketing, mark, SWOT analysis, commertial, public relations
Rozsah průvodní práce
89 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt event marketingových aktivit při budování povědomí o značce G2 GoGEN pro společnost HP TRONIC Zlín pro rok 2008. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou.
V první části jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování rozvoje event marketingových aktivit.
V analytické části je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí a také je zde zpracován dotazník. Poznatky z analytické části jsou shrnuty ve SWOT analýze.
Projektová část je zaměřena na rozvoj event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN.
Anotace v angličtině
The principal aim of this thesis is to make the even marketing activities project at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN for the company HP TRONIC Zlin for year 2008. The thesis is divided in three parts: theoretical, analytical and project.
In the first part are described theoretical knowledge, which are important for the elaboration of event marketing activities development.
In the analytical part is described an internal and external environment analysis and a questionnaire. Knowledge from the analytical part summarises SWOT analysis.
The project part targets the event marketing activities development at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN.
Klíčová slova
event marketing, značka, SWOT, reklama, public relations
Klíčová slova v angličtině
event marketing, mark, SWOT analysis, commertial, public relations
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické a praktické poznatky o Event marketingových aktivitách při budování povědomí o značce.
II. Praktická část
Charakterizujte současný stav společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. a její značky GoGEN.
Analyzujte současný stav Event marketingu ve společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Navrhněte projekt rozvoje Event marketingových aktivit za účelem zvýšení povědomí o značce GoGEN.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické a praktické poznatky o Event marketingových aktivitách při budování povědomí o značce.
II. Praktická část
Charakterizujte současný stav společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. a její značky GoGEN.
Analyzujte současný stav Event marketingu ve společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Navrhněte projekt rozvoje Event marketingových aktivit za účelem zvýšení povědomí o značce GoGEN.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing a management. 9. přepracované vydání. Praha: Grada, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] ŠINDLER, P. Event marketing. 1. vydání. Praha: Grada, 2004. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
[3] MEFFERT, H. Marketing a management. 1. vydání. Praha: Grada, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[4] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 1. vydání. Praha: Grada, 2000. 150 s. ISBN 80-7169-996-9.
[5] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vydání. Praha: C. H. Beck, 2001. 256 s. ISBN 80-7179-603-4.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing a management. 9. přepracované vydání. Praha: Grada, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] ŠINDLER, P. Event marketing. 1. vydání. Praha: Grada, 2004. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
[3] MEFFERT, H. Marketing a management. 1. vydání. Praha: Grada, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[4] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 1. vydání. Praha: Grada, 2000. 150 s. ISBN 80-7169-996-9.
[5] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vydání. Praha: C. H. Beck, 2001. 256 s. ISBN 80-7179-603-4.