Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt internetového marketingu pro firmu Foto, která se pohybuje v oblasti fototechniky.
Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje podstatné informace z dostupných literárních zdrojů, zabývajících se touto problematikou. Praktická část analyzuje současný stav firmy a výsledky získané z této analýzy jsou použity pro vytvoření projektu, který má za úkol zlepšit využívání marketingových nástrojů prostřednictvím Internetu. Zlepšení v oblasti marketingu by firmě mělo přinést větší konkurenceschopnost.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to create the internet marketing project for the company Foto, which operates in foto field.
The master thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part containts information from getatable literary sources, which relate to this field. The practical part ana-lyses the present state of the company and the results from this analyse are used for project which should help to improve using internet marketing tools. The improvement in this mar-keting field should bring to the company better competitiveness.
internet marketing, marketing mix, communication mix, e-commerce, e-shop, banner, PR, direct marketing, SWOT analysis, sales promotions.
Rozsah průvodní práce
83
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt internetového marketingu pro firmu Foto, která se pohybuje v oblasti fototechniky.
Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje podstatné informace z dostupných literárních zdrojů, zabývajících se touto problematikou. Praktická část analyzuje současný stav firmy a výsledky získané z této analýzy jsou použity pro vytvoření projektu, který má za úkol zlepšit využívání marketingových nástrojů prostřednictvím Internetu. Zlepšení v oblasti marketingu by firmě mělo přinést větší konkurenceschopnost.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to create the internet marketing project for the company Foto, which operates in foto field.
The master thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part containts information from getatable literary sources, which relate to this field. The practical part ana-lyses the present state of the company and the results from this analyse are used for project which should help to improve using internet marketing tools. The improvement in this mar-keting field should bring to the company better competitiveness.
internet marketing, marketing mix, communication mix, e-commerce, e-shop, banner, PR, direct marketing, SWOT analysis, sales promotions.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prezentujte marketingové nástroje, které lze uplatnit v oblasti internetového marketingu.
Aplikujte tyto internetové nástroje na internetový obchod.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav využívání internetového marketingu ve firmě Foto.
Vytvořte projekt internetového marketingu pro firmu Foto se zaměřením na internetový obchod firmy.
Projekt podrobte nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prezentujte marketingové nástroje, které lze uplatnit v oblasti internetového marketingu.
Aplikujte tyto internetové nástroje na internetový obchod.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav využívání internetového marketingu ve firmě Foto.
Vytvořte projekt internetového marketingu pro firmu Foto se zaměřením na internetový obchod firmy.
Projekt podrobte nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[ 1 ] SEDLÁČEK, J. E {-} komerce, Internetový a mobilní marketing od A do Z. Praha: BEN {-} technická literatura, 2006. ISBN 80-7300-195-0.
[ 2 ] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2000. ISBN 80-7169-957-8.
[ 3 ] STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 1998. ISBN 80-7169-630-7.
[ 4 ] BOUČKOVÁ, J. Marketingové aplikace. Praha: VŠE v Praze nakladatelství Oeconomica, 2004. ISBN 80-245-0673-4.
[ 5 ] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2005. ISBN 80-247-1095-1.
Seznam doporučené literatury
[ 1 ] SEDLÁČEK, J. E {-} komerce, Internetový a mobilní marketing od A do Z. Praha: BEN {-} technická literatura, 2006. ISBN 80-7300-195-0.
[ 2 ] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2000. ISBN 80-7169-957-8.
[ 3 ] STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 1998. ISBN 80-7169-630-7.
[ 4 ] BOUČKOVÁ, J. Marketingové aplikace. Praha: VŠE v Praze nakladatelství Oeconomica, 2004. ISBN 80-245-0673-4.
[ 5 ] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2005. ISBN 80-247-1095-1.