Cílem této diplomové práce je projekt rozšíření nabídky firmy Tefi-Tex, s. r. o. za účelem zvýšení spokojenosti zákazníků, udržení stávajících a získání nových zákazníků.
V teoretické části jsem se zabývala třemi oblastmi, které jsou podle mého názoru klíčovými pro úspěšné dosažení stanoveného cíle. Je to řízení vztahů se zákazníky, nabídka nového výrobku či služby a propagace nového výrobku.
V praktické části jsem pak konkrétně popsala současnou situaci firmy Tefi-Tex všech tří oblastí, dále možnosti zlepšení vztahů se zákazníky, možnosti nabídky nových produktů či služeb zákazníkům a vhodnou formu propagace těchto nových výrobků a služeb.
Mým cílem bylo navrhnout konkrétní nabídku nové služby pro zákazníky firmy Tefi-Tex a zároveň najít takovou formu propagace, která bude nejvhodnější jak pro firmu, tak pro její zákazníky.
Anotace v angličtině
The objective of this diploma work is project Improvement of Tefi-Tex company´s offer for purpose increase of current customer´s satisfaction and obtain new customers.
In theoretic part I deal with three areas, which are in accordance with my opinion key areas for successful reach of determine objective. It is customer relationship management, offer of new produkt or service and propagation of new produkt.
In practical part I deal with concrete description of Tefi-Tex current situation of all areas, possibilities of customer relationship´s improvement, possiblities of new product´s offer and convenient form of propagation.
My objective was to suggest concrete offer of new service for Tefi-Tex company´s custo-mers and to find the most suitable propagation form for company and customers as well.
Klíčová slova
řízení vztahů se zákazníky, propagace.
Klíčová slova v angličtině
customer relationship management, propagation
Rozsah průvodní práce
69 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je projekt rozšíření nabídky firmy Tefi-Tex, s. r. o. za účelem zvýšení spokojenosti zákazníků, udržení stávajících a získání nových zákazníků.
V teoretické části jsem se zabývala třemi oblastmi, které jsou podle mého názoru klíčovými pro úspěšné dosažení stanoveného cíle. Je to řízení vztahů se zákazníky, nabídka nového výrobku či služby a propagace nového výrobku.
V praktické části jsem pak konkrétně popsala současnou situaci firmy Tefi-Tex všech tří oblastí, dále možnosti zlepšení vztahů se zákazníky, možnosti nabídky nových produktů či služeb zákazníkům a vhodnou formu propagace těchto nových výrobků a služeb.
Mým cílem bylo navrhnout konkrétní nabídku nové služby pro zákazníky firmy Tefi-Tex a zároveň najít takovou formu propagace, která bude nejvhodnější jak pro firmu, tak pro její zákazníky.
Anotace v angličtině
The objective of this diploma work is project Improvement of Tefi-Tex company´s offer for purpose increase of current customer´s satisfaction and obtain new customers.
In theoretic part I deal with three areas, which are in accordance with my opinion key areas for successful reach of determine objective. It is customer relationship management, offer of new produkt or service and propagation of new produkt.
In practical part I deal with concrete description of Tefi-Tex current situation of all areas, possibilities of customer relationship´s improvement, possiblities of new product´s offer and convenient form of propagation.
My objective was to suggest concrete offer of new service for Tefi-Tex company´s custo-mers and to find the most suitable propagation form for company and customers as well.
Klíčová slova
řízení vztahů se zákazníky, propagace.
Klíčová slova v angličtině
customer relationship management, propagation
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické a metodické poznatky o možnostech zvyšování spokojenosti zákazníků a způsobech zkvalitňování poskytovaných služeb zákazníkům.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu poskytovaných služeb zákazníkům firmy Tefi-Tex, s.r.o., jejich úroveň a kvalitu.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte a identifikujte současné nedostatky poskytovaných služeb.
Navrhněte projekt zlepšení a rozšíření poskytovaných služeb za účelem zvyšování spokojenosti zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické a metodické poznatky o možnostech zvyšování spokojenosti zákazníků a způsobech zkvalitňování poskytovaných služeb zákazníkům.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu poskytovaných služeb zákazníkům firmy Tefi-Tex, s.r.o., jejich úroveň a kvalitu.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte a identifikujte současné nedostatky poskytovaných služeb.
Navrhněte projekt zlepšení a rozšíření poskytovaných služeb za účelem zvyšování spokojenosti zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
MAJARO, S. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297- 2.
STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
WINTER, J., VRABEC, V. Internet: podnikatelská příležitost nebo hrozba?1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 212 s. ISBN 80-7261-026-0.
SCULLEY, A. B., WILLIAM, W., WOODS, A. B2B internetová tržiště. Revoluce v obchodování mezi firmami. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 192 s. ISBN 80-247-0081-6.
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 200 s. ISBN 80-7169-630-7.
Seznam doporučené literatury
MAJARO, S. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297- 2.
STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
WINTER, J., VRABEC, V. Internet: podnikatelská příležitost nebo hrozba?1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 212 s. ISBN 80-7261-026-0.
SCULLEY, A. B., WILLIAM, W., WOODS, A. B2B internetová tržiště. Revoluce v obchodování mezi firmami. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 192 s. ISBN 80-247-0081-6.
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 200 s. ISBN 80-7169-630-7.