Cílem diplomové práce je vypracování projektu na posílení identity společnosti KOTLÁŘ Zlín spol. s r.o., který je dodavatelem vysokoobjemových kotlů na průmyslovém tr-hu.Teoretická část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkající se problematiky firemní identity a jejích jednotlivých složek. Následuje hodnocení současného stavu identity ve společnosti včetně jejích analýz. V další části je zpracován projekt na posílení identity se zaměřením na podnikovou kulturu, komunikaci a design, kde byla nalezena slabá místa. Projekt zvažuje časová a nákladová hlediska, zabývá se jeho riziky a jejich eliminací. Práci uzavírá zhodnocení projektu a další návrhy, jak je možné firemní identitu i v budoucnu posílit.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is the project for fortifying the identity of the KOTLÁŘ Zlín spol. s r.o. This company is a supplier of high-volume boilers to the industrial market. The theoretical part of the thesis analyses the literature sources concerning the company identity and all its individual parts. The next part appraises and analyses the present state of the company identity in the society. Following is a part containing the project for the fortifying of the identity, focused on the company culture, communication and design, as these are the company weaknesses. The project considers time and cost aspects, its risks and their elimi-nation. The thesis ends with the project evaluation and other proposals of how it is possible to fortify the company identity in the future.
Cílem diplomové práce je vypracování projektu na posílení identity společnosti KOTLÁŘ Zlín spol. s r.o., který je dodavatelem vysokoobjemových kotlů na průmyslovém tr-hu.Teoretická část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkající se problematiky firemní identity a jejích jednotlivých složek. Následuje hodnocení současného stavu identity ve společnosti včetně jejích analýz. V další části je zpracován projekt na posílení identity se zaměřením na podnikovou kulturu, komunikaci a design, kde byla nalezena slabá místa. Projekt zvažuje časová a nákladová hlediska, zabývá se jeho riziky a jejich eliminací. Práci uzavírá zhodnocení projektu a další návrhy, jak je možné firemní identitu i v budoucnu posílit.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is the project for fortifying the identity of the KOTLÁŘ Zlín spol. s r.o. This company is a supplier of high-volume boilers to the industrial market. The theoretical part of the thesis analyses the literature sources concerning the company identity and all its individual parts. The next part appraises and analyses the present state of the company identity in the society. Following is a part containing the project for the fortifying of the identity, focused on the company culture, communication and design, as these are the company weaknesses. The project considers time and cost aspects, its risks and their elimi-nation. The thesis ends with the project evaluation and other proposals of how it is possible to fortify the company identity in the future.
Proveďte literární průzkum problematiky firemní kultury, image a na jeho základě formulujte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav firemní kultury, image ve společnosti XXX.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a navrhněte možnosti pro zlepšení.
Vypracujte projekt zlepšení firemní image ve společnosti XXX.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum problematiky firemní kultury, image a na jeho základě formulujte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav firemní kultury, image ve společnosti XXX.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a navrhněte možnosti pro zlepšení.
Vypracujte projekt zlepšení firemní image ve společnosti XXX.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] Křížek, Z., Crha, I. Život s reklamou. Praha: Grada, 2002. 168 s. ISBN 80-247-0213-4.
[2] Svoboda, V. Corporate Identity. Zlín: UTB ve Zlíně, 2003. 67 s. ISBN 80-7318-106-1.
[3] Chmel, Z. Propagace, Public relations, Media. Brno: Ante Brno, 1997. 80 s. ISBN 80-902404-2-9.
[4] Horáková, I., Stejskalová, D., Škapová, H. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.
Seznam doporučené literatury
[1] Křížek, Z., Crha, I. Život s reklamou. Praha: Grada, 2002. 168 s. ISBN 80-247-0213-4.
[2] Svoboda, V. Corporate Identity. Zlín: UTB ve Zlíně, 2003. 67 s. ISBN 80-7318-106-1.
[3] Chmel, Z. Propagace, Public relations, Media. Brno: Ante Brno, 1997. 80 s. ISBN 80-902404-2-9.
[4] Horáková, I., Stejskalová, D., Škapová, H. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.