Diplomová práce si klade za cíl zachytit změny při zavedení databázového marketingu ve společnosti Vesna Interiors, s.r.o. a srovnat je s klasickou databázi doposud využívanou ve firmě a navrhnout její řešení implementace a modernizace do systému a struktury společ-nosti. Diplomová práce poukazuje na nedostatky současného monitorování a zpracovávání dat ve společnosti s cílem efektivního návrhu vedoucího k maximálnímu využívání a ope-rací s databázi pro optimální rozhodování.
Anotace v angličtině
This thesis aims dividend into theoretic part and field part that is followe by project part. Theoretic thesis part is further dividend itno several chapters ranked in the logical sequence in order to have a consistent further to already mentioned facts. The practical part of thesis aims be concerned with characteristics and presumptions of company for implementing database marketing and evaluation.
Diplomová práce si klade za cíl zachytit změny při zavedení databázového marketingu ve společnosti Vesna Interiors, s.r.o. a srovnat je s klasickou databázi doposud využívanou ve firmě a navrhnout její řešení implementace a modernizace do systému a struktury společ-nosti. Diplomová práce poukazuje na nedostatky současného monitorování a zpracovávání dat ve společnosti s cílem efektivního návrhu vedoucího k maximálnímu využívání a ope-rací s databázi pro optimální rozhodování.
Anotace v angličtině
This thesis aims dividend into theoretic part and field part that is followe by project part. Theoretic thesis part is further dividend itno several chapters ranked in the logical sequence in order to have a consistent further to already mentioned facts. The practical part of thesis aims be concerned with characteristics and presumptions of company for implementing database marketing and evaluation.
Zhodnoťte a popište teoretické poznatky o databázovém marketingu využitelné v projektu.
II. Praktická část
Aplikujte teoretické poznatky a analyzujte podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors.
Zhodnoťte současný stav a zpracujte projekt zavádění marketingové databáze ve firmě Vesna Interiors.
Navrhněte řešení a postup zavedení databázového marketingu v systému řízení firmy Vesna Interiors.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte a popište teoretické poznatky o databázovém marketingu využitelné v projektu.
II. Praktická část
Aplikujte teoretické poznatky a analyzujte podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors.
Zhodnoťte současný stav a zpracujte projekt zavádění marketingové databáze ve firmě Vesna Interiors.
Navrhněte řešení a postup zavedení databázového marketingu v systému řízení firmy Vesna Interiors.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing od A do Z. Přel. H. Škapová. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 208 s. ISBN 80-7226-577-6.
[2] SMITH, P. Moderní marketing. Přel. T. Hlaváč, Z. Strnad, 2. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 544 s. ISBN 80-7226-252-1.
[3] JOBBER, D. LANCASTER, G. Management prodeje. Přel. V. Jungmann. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 431 s. ISBN 80-7226-533-4.
[4] NASH, E. Direct Marketing: Strategie, plánování, provedení. Přel. V. Jungmann. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
[5] RUD, O. P. Praktický průvodce dolováním dat pro efektivní prodej, cílený marketing a podporu zákazníků (CRM). Přel. I. Magera, M. Daněk. 1. vyd. Praha: Computer Press. 2001. 329 s. ISBN 80-7226-577-6.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing od A do Z. Přel. H. Škapová. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 208 s. ISBN 80-7226-577-6.
[2] SMITH, P. Moderní marketing. Přel. T. Hlaváč, Z. Strnad, 2. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 544 s. ISBN 80-7226-252-1.
[3] JOBBER, D. LANCASTER, G. Management prodeje. Přel. V. Jungmann. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 431 s. ISBN 80-7226-533-4.
[4] NASH, E. Direct Marketing: Strategie, plánování, provedení. Přel. V. Jungmann. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
[5] RUD, O. P. Praktický průvodce dolováním dat pro efektivní prodej, cílený marketing a podporu zákazníků (CRM). Přel. I. Magera, M. Daněk. 1. vyd. Praha: Computer Press. 2001. 329 s. ISBN 80-7226-577-6.