Diplomová práce je vypracována pro stavební spořitelnu Modrá pyramida. Zabývá se problematikou marketingové komunikace společnosti. Hlavním důvodem zpracování práce je potřeba zlepšení současného stavu komunikační politiky společnosti. Součástí práce je teoretická a analytická část, na kterou navazuje vypracování projektu marketingové komunikace. Cílem projektu je udržení a získání klientů. V závěru práce je projekt podroben rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
Diploma thesis has made for building and loan association Modra pyramida. The thesis be engaged in marketing communication of company. Main reason of elaboration is exigency improvement companie’s comunication strategy for now. The thesis include theoretical and analytic part, with following part about design of marketing communication project. The goals of project are costumers relation maintenance and gaining new customers. By the end has made hazard operation study and cost study for it.
Klíčová slova
stavební spořitelna, marketingová komunikace, marketingové nástroje, SWOT analýza, PEST analýza, riziková analýza, nákladová analýza
Klíčová slova v angličtině
building and loan association, marketing communication, marketing instruments, SWOT analysis, PEST analysis, hazard operation study, cost study
Rozsah průvodní práce
89s., 11 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je vypracována pro stavební spořitelnu Modrá pyramida. Zabývá se problematikou marketingové komunikace společnosti. Hlavním důvodem zpracování práce je potřeba zlepšení současného stavu komunikační politiky společnosti. Součástí práce je teoretická a analytická část, na kterou navazuje vypracování projektu marketingové komunikace. Cílem projektu je udržení a získání klientů. V závěru práce je projekt podroben rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
Diploma thesis has made for building and loan association Modra pyramida. The thesis be engaged in marketing communication of company. Main reason of elaboration is exigency improvement companie’s comunication strategy for now. The thesis include theoretical and analytic part, with following part about design of marketing communication project. The goals of project are costumers relation maintenance and gaining new customers. By the end has made hazard operation study and cost study for it.
Klíčová slova
stavební spořitelna, marketingová komunikace, marketingové nástroje, SWOT analýza, PEST analýza, riziková analýza, nákladová analýza
Klíčová slova v angličtině
building and loan association, marketing communication, marketing instruments, SWOT analysis, PEST analysis, hazard operation study, cost study
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište a charakterizujte stavební spoření a jeho marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte komunikační politiku na trhu stavebního spoření.
Vypracujte projekt komunikační politiky stavební spořitelny Modrá pyramida.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište a charakterizujte stavební spoření a jeho marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte komunikační politiku na trhu stavebního spoření.
Vypracujte projekt komunikační politiky stavební spořitelny Modrá pyramida.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] MAJARO, Simon. Základy marketingu. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[2] PRČÍK, Tomáš. Stavební spoření v kostce. Brno: Era, 2002. 124 s. ISBN 80-86517-29-2.
[3] PELSMACKER, Patrick de, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] Ročenka Hospodářských novin 2007. Praha: ECONOMIA, 2007. 342 s. ISBN 80-85378-25-6.
Seznam doporučené literatury
[1] MAJARO, Simon. Základy marketingu. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[2] PRČÍK, Tomáš. Stavební spoření v kostce. Brno: Era, 2002. 124 s. ISBN 80-86517-29-2.
[3] PELSMACKER, Patrick de, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] Ročenka Hospodářských novin 2007. Praha: ECONOMIA, 2007. 342 s. ISBN 80-85378-25-6.