Tématem mé diplomové práce bylo analyzovat předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve Zlínském kraji a dále pak také přístupy k řízení destinační strategie cestovního ruchu.
Podrobněji jsem provedla analýzu jedné z nejvýznamnějších destinací cestovního ruchu ve Zlínském kraji, a to Horního Vsacka, a současně jsem zhodnotila předpoklady pro vytvoření marketingové strategie této destinace.
Práce je zaměřena na definování marketingové strategie cestovního ruchu oblasti Horního Vsacka.
Anotace v angličtině
The theme of my graduation theses was to analyse possibilities of tourism development in Zlín Region and then to interpret approaches to proceeding the destination strategies of tourism.
In more detail, I realized the analyses of one of the most significant destination of tourism in Zlin Region which is Horní Vsacko, and moreover I evaluate the possibilities for creation of marketing strategy of this destination.
This diploma work is aimed to define marketing strategies of tourism in the area of Horní Vsacko.
Klíčová slova
cestovní ruch, marketingová strategie, destinace, Horní Vsacko
Klíčová slova v angličtině
tourism, marketing strategy, destination, Horní Vsacko
Rozsah průvodní práce
96
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem mé diplomové práce bylo analyzovat předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve Zlínském kraji a dále pak také přístupy k řízení destinační strategie cestovního ruchu.
Podrobněji jsem provedla analýzu jedné z nejvýznamnějších destinací cestovního ruchu ve Zlínském kraji, a to Horního Vsacka, a současně jsem zhodnotila předpoklady pro vytvoření marketingové strategie této destinace.
Práce je zaměřena na definování marketingové strategie cestovního ruchu oblasti Horního Vsacka.
Anotace v angličtině
The theme of my graduation theses was to analyse possibilities of tourism development in Zlín Region and then to interpret approaches to proceeding the destination strategies of tourism.
In more detail, I realized the analyses of one of the most significant destination of tourism in Zlin Region which is Horní Vsacko, and moreover I evaluate the possibilities for creation of marketing strategy of this destination.
This diploma work is aimed to define marketing strategies of tourism in the area of Horní Vsacko.
Klíčová slova
cestovní ruch, marketingová strategie, destinace, Horní Vsacko
Klíčová slova v angličtině
tourism, marketing strategy, destination, Horní Vsacko
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Definujte cíle práce, základní pojmy, proveďte rešerši relevantní literatury.
Zhodnoťte předpoklady pro cestovní ruch ve Zlínském kraji.
(Na základě odborné literatury popište přístupy řízení destinační strategie cestovního ruchu.)
II. Praktická část
Analyzujte předpoklady destinace cestovního ruchu Horní Vsacko pro vytvoření úspěšné marketingové strategie.
Vytvořte marketingovou strategii destinace cestovního ruchu Horní Vsacko.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Definujte cíle práce, základní pojmy, proveďte rešerši relevantní literatury.
Zhodnoťte předpoklady pro cestovní ruch ve Zlínském kraji.
(Na základě odborné literatury popište přístupy řízení destinační strategie cestovního ruchu.)
II. Praktická část
Analyzujte předpoklady destinace cestovního ruchu Horní Vsacko pro vytvoření úspěšné marketingové strategie.
Vytvořte marketingovou strategii destinace cestovního ruchu Horní Vsacko.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] PALÁTKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu - Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 224 s. ISBN 80-247-1014-5.
[2] KOTLER, P. Marketing a management (1. rozšířené vydání). 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2004. 260 s. ISBN 80-726-1010-4.
[4] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: aplikovaný marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[5] De PELMACKER, P., GEUENS, M., Van de BERYK, J. Marketingová komunikace 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
[1] PALÁTKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu - Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 224 s. ISBN 80-247-1014-5.
[2] KOTLER, P. Marketing a management (1. rozšířené vydání). 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2004. 260 s. ISBN 80-726-1010-4.
[4] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: aplikovaný marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[5] De PELMACKER, P., GEUENS, M., Van de BERYK, J. Marketingová komunikace 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 600 s. ISBN 80-247-0254-1.