Tématem této diplomové práce je Analýza spokojenosti občanů s prací Magistrátu města Přerova.V teoretické části je představen Magistrát města Přerova a jsou zde uvedeny mode-ly a metody v řízení jakosti ve veřejné správě. Praktickou část tvoří vlastní výzkum - šetření spokojenosti občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova, následuje zpracování a vyhodnocení výsledků šetření spokojenosti občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova. V závěru práce jsou nastíněny náměty a doporučení pro zlepšení současného stavu spokojenosti občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova.
Cílem této práce je zjistit spokojenost občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova a navrhnout náměty a doporučení ke zlepšení současného stavu.
Anotace v angličtině
The theme of this graduation theses is Anylysis of citizen satisfaction with the functioning of the municipal authorities in Přerov. The municipal authorities are presented in the theory part and there are introduced models and methods of quality control in a public service. In the practical part is presented own research - a survey of satisfaction of citizens/customers with the work of the municipal authorities in Prerov, follows a processing and an evaluation of the results of the survey of satisfaction of citizens/customers with the work of the muni-cipal authorities in Prerov. In the end of the theses are proposed suggestions and recom-mendations for improvement of the present state of satisfaction of citizens/customers with the work of the municipal authorities in Prerov.
The goal of this theses is to find out satisfaction of citizens/customers with the work of the municipal authorities in Prerov and to propose suggestions and recommendations for im-provement of the present state.
Satisfaction, analysis, the municipal authorities, corporate town, citizen, customer, aques-tionnaire, research.
Rozsah průvodní práce
107 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této diplomové práce je Analýza spokojenosti občanů s prací Magistrátu města Přerova.V teoretické části je představen Magistrát města Přerova a jsou zde uvedeny mode-ly a metody v řízení jakosti ve veřejné správě. Praktickou část tvoří vlastní výzkum - šetření spokojenosti občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova, následuje zpracování a vyhodnocení výsledků šetření spokojenosti občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova. V závěru práce jsou nastíněny náměty a doporučení pro zlepšení současného stavu spokojenosti občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova.
Cílem této práce je zjistit spokojenost občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova a navrhnout náměty a doporučení ke zlepšení současného stavu.
Anotace v angličtině
The theme of this graduation theses is Anylysis of citizen satisfaction with the functioning of the municipal authorities in Přerov. The municipal authorities are presented in the theory part and there are introduced models and methods of quality control in a public service. In the practical part is presented own research - a survey of satisfaction of citizens/customers with the work of the municipal authorities in Prerov, follows a processing and an evaluation of the results of the survey of satisfaction of citizens/customers with the work of the muni-cipal authorities in Prerov. In the end of the theses are proposed suggestions and recom-mendations for improvement of the present state of satisfaction of citizens/customers with the work of the municipal authorities in Prerov.
The goal of this theses is to find out satisfaction of citizens/customers with the work of the municipal authorities in Prerov and to propose suggestions and recommendations for im-provement of the present state.
Satisfaction, analysis, the municipal authorities, corporate town, citizen, customer, aques-tionnaire, research.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Představte Magistrát města Přerova a modely v řízení jakosti ve veřejné správě.
II. Praktická část
Proveďte šetření spokojenosti občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova.
Zpracujte a vyhodnoťte výsledky šetření spokojenosti občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova.
Navrhněte náměty a doporučení pro zlepšení spokojenosti občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Představte Magistrát města Přerova a modely v řízení jakosti ve veřejné správě.
II. Praktická část
Proveďte šetření spokojenosti občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova.
Zpracujte a vyhodnoťte výsledky šetření spokojenosti občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova.
Navrhněte náměty a doporučení pro zlepšení spokojenosti občanů/zákazníků s prací Magistrátu města Přerova.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] WOKOUN, R. a kol. Úvod do regionálních věd a veřejné správy. 4. vyd. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004. 447 s. ISBN 80-86473-80-5.
[2] MENŠÍK, F. Vzdělávání pracovníků ve veřejné správě. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2004. 182 s. ISBN 80-244-0923-2.
[3] HORÁLEK, V. Jednoduché nástroje řízení jakosti I. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004. ISBN 80-02-01689-0.
[4] MATES, P., WOKOUN, R., et al. Malá encyklopedie regionalistiky a veřejné správy. Praha: PROSPEKTRUM, 2001. 200 s. ISBN 80-7175-100-6.
Seznam doporučené literatury
[1] WOKOUN, R. a kol. Úvod do regionálních věd a veřejné správy. 4. vyd. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004. 447 s. ISBN 80-86473-80-5.
[2] MENŠÍK, F. Vzdělávání pracovníků ve veřejné správě. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2004. 182 s. ISBN 80-244-0923-2.
[3] HORÁLEK, V. Jednoduché nástroje řízení jakosti I. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004. ISBN 80-02-01689-0.
[4] MATES, P., WOKOUN, R., et al. Malá encyklopedie regionalistiky a veřejné správy. Praha: PROSPEKTRUM, 2001. 200 s. ISBN 80-7175-100-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Zodpovězeny otázky dle posudků vedoucího a oponenta DP.