Společnost ZP Šumvald a.s. v roce 2003 v rámci diversifikace svého výrobního portfolia investovala do nového technologického zařízení - pekařské linky. Naplnění tohoto záměru se bohužel firmě nevydařilo. Cílem tohoto projektu je provést analýzu současné využitel-nosti pekárenské linky na výrobu cereálních taštiček společnosti ZP Šumvald a.s., zmonito-rovat tržní prostředí a na základě výstupů jednotlivých analýz společnosti vypracovat vhodný projekt na zvýšení využitelnosti této pekárenské technologie včetně jeho podrobení z hlediska nákladové, rizikové a časové analýzy. To vše s ohledem na omezené finanční prostředky společnosti.
Anotace v angličtině
Company ZP Šumvald a.s. within diversification of its production portfolio has invested in a new technology - baking line. Aim of that intention has unfortunately not been success-fully realized. Goal of this project is to carry out an analysis of actual baking line utiliza-tion for cereal bars production as well as an analysis of market environment and in terms of outcomes of those to work out suitable project for increasing of baking line use including costs, risk and time analysis. All with consideration to limited financial resources of the compamy.
baking line, analysis of utilization, SWOT analysis, Porter´s analysis, market monitoring, project of utilization, cereal bar
Rozsah průvodní práce
84 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Společnost ZP Šumvald a.s. v roce 2003 v rámci diversifikace svého výrobního portfolia investovala do nového technologického zařízení - pekařské linky. Naplnění tohoto záměru se bohužel firmě nevydařilo. Cílem tohoto projektu je provést analýzu současné využitel-nosti pekárenské linky na výrobu cereálních taštiček společnosti ZP Šumvald a.s., zmonito-rovat tržní prostředí a na základě výstupů jednotlivých analýz společnosti vypracovat vhodný projekt na zvýšení využitelnosti této pekárenské technologie včetně jeho podrobení z hlediska nákladové, rizikové a časové analýzy. To vše s ohledem na omezené finanční prostředky společnosti.
Anotace v angličtině
Company ZP Šumvald a.s. within diversification of its production portfolio has invested in a new technology - baking line. Aim of that intention has unfortunately not been success-fully realized. Goal of this project is to carry out an analysis of actual baking line utiliza-tion for cereal bars production as well as an analysis of market environment and in terms of outcomes of those to work out suitable project for increasing of baking line use including costs, risk and time analysis. All with consideration to limited financial resources of the compamy.
baking line, analysis of utilization, SWOT analysis, Porter´s analysis, market monitoring, project of utilization, cereal bar
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu zpracujte obecný popis konkurenčního prostředí.
Zpracujte popis konceptu strategického řízení ve firmě.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití a výrobních možností pekařské linky.
Vypracujte projekt na zvýšení využití výrobní kapacity pekařské linky.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu zpracujte obecný popis konkurenčního prostředí.
Zpracujte popis konceptu strategického řízení ve firmě.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití a výrobních možností pekařské linky.
Vypracujte projekt na zvýšení využití výrobní kapacity pekařské linky.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
PORTER, Michael E. Konkureční strategie. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
HAMMER, Michael. Agenda 21. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. 258 s. ISBN 80-7261-074-0.
JOBBER, David, LANCASTER, Geoff. Management prodeje. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 431 s. ISBN 80-7226-533-4.
KEŘKOVSKÝ, Miloslav. Moderní přístupy k řízení výroby. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 115 s. ISBN 80-7179-471-6.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
PORTER, Michael E. Konkureční strategie. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
HAMMER, Michael. Agenda 21. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. 258 s. ISBN 80-7261-074-0.
JOBBER, David, LANCASTER, Geoff. Management prodeje. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 431 s. ISBN 80-7226-533-4.
KEŘKOVSKÝ, Miloslav. Moderní přístupy k řízení výroby. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 115 s. ISBN 80-7179-471-6.