Diplomová práca si kladie za cieľ nájsť najrozšírenejšiu metódu v hodnotení výkonnosti podniku a pracovníkov v českom prostredí v obore servisných služieb. Rovnako dôležité sú aj interné väzby a metriky, ktoré spájajú hodnotenie a odmeňovanie výkonnosti pracovníkov s výkonnosťou celej spoločnosti. V teoretickej časti sú rozpracované literárne zdroje popisujúce problematiku merania výkonnosti spoločnosti a merania a odmeňovania výkonnosti pracovníkov v českom prostredí oboru služieb. Praktická časť zahrňuje dotazníkový výskum stavu merania výkonnosti podniku v súvislosti na výkonnosť pracovníkov. Na základe uskutočnených analýz je spracované projektové riešenie využitia vybranej metódy hodnotenia výkonnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to find the most widespread system in performance assessment of the company and employees in the services of the Czech environment. The thesis also deals with internal relation and metrics which are merged valuation and remuneration of the employee’s performance with performance of the whole company. In the theoretic part the literature sources describe general problem of the measuring company performance in connection with employee’s performance. Practical part covers questionnaire research of the present condition in the Czech environment. Base on the results there is suggested way to measure company performance in connection with the employees in the Czech environ-ment.
Klíčová slova
hodnota, ukazovatele finančnej výkonnosti podniku, ukazovatele výkonnosti pracovníkov, služby
Klíčová slova v angličtině
value, company performance, employee’s performance, services
Rozsah průvodní práce
127 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práca si kladie za cieľ nájsť najrozšírenejšiu metódu v hodnotení výkonnosti podniku a pracovníkov v českom prostredí v obore servisných služieb. Rovnako dôležité sú aj interné väzby a metriky, ktoré spájajú hodnotenie a odmeňovanie výkonnosti pracovníkov s výkonnosťou celej spoločnosti. V teoretickej časti sú rozpracované literárne zdroje popisujúce problematiku merania výkonnosti spoločnosti a merania a odmeňovania výkonnosti pracovníkov v českom prostredí oboru služieb. Praktická časť zahrňuje dotazníkový výskum stavu merania výkonnosti podniku v súvislosti na výkonnosť pracovníkov. Na základe uskutočnených analýz je spracované projektové riešenie využitia vybranej metódy hodnotenia výkonnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to find the most widespread system in performance assessment of the company and employees in the services of the Czech environment. The thesis also deals with internal relation and metrics which are merged valuation and remuneration of the employee’s performance with performance of the whole company. In the theoretic part the literature sources describe general problem of the measuring company performance in connection with employee’s performance. Practical part covers questionnaire research of the present condition in the Czech environment. Base on the results there is suggested way to measure company performance in connection with the employees in the Czech environ-ment.
Klíčová slova
hodnota, ukazovatele finančnej výkonnosti podniku, ukazovatele výkonnosti pracovníkov, služby
Klíčová slova v angličtině
value, company performance, employee’s performance, services
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše popište problematiku hodnocení výkonnosti podniku v návaznosti na výkonnost zaměstnanců.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy současného stavu a návrhu projektu.
II. Praktická část
Charakterizujte oblast řízení servisních služeb ve vybraných odvětvích českého průmyslu.
Zpracujte analýzu současného stavu hodnocení výkonnosti podniku v návaznosti na výkonnost zaměstnanců.
Na základě provedených analýz zpracujte projektové řešení využití vybrané metody hodnocení výkonnosti v oblasti servisních služeb v českém prostředí.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše popište problematiku hodnocení výkonnosti podniku v návaznosti na výkonnost zaměstnanců.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy současného stavu a návrhu projektu.
II. Praktická část
Charakterizujte oblast řízení servisních služeb ve vybraných odvětvích českého průmyslu.
Zpracujte analýzu současného stavu hodnocení výkonnosti podniku v návaznosti na výkonnost zaměstnanců.
Na základě provedených analýz zpracujte projektové řešení využití vybrané metody hodnocení výkonnosti v oblasti servisních služeb v českém prostředí.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky: Procesy, pracovníci, technologie. [s.l.]: Grada Publishing, 2002. 164 s. ISBN 80-247-0401-3.
[2] HRONÍK, F. Hodnocení pracovníků. Grada Publishing: [s.n.], 2006. 128 s. ISBN 80-247-1458-2.
[3] MAŘÍKOVÁ, P., MAŘÍK, M. Moderní metody hodnocení výkonnosti a oceňování podniku. 2. vyd. Praha: EKOPRESS, 2005. ISBN 80-86119-61-0.
[4] PAVELKOVÁ, D., KNÁPKOVÁ, A. Výkonnost podniku z pohledu finančního manažera. 1. vyd. Praha: Linde, 2005. ISBN 80-86131-63-7.
[5] SODOMKA, P. Informační systémy v podnikové praxi. [s.l.]: Computer Press, 2006. 351 s. ISBN 80-251-1200-4.
Seznam doporučené literatury
[1] DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky: Procesy, pracovníci, technologie. [s.l.]: Grada Publishing, 2002. 164 s. ISBN 80-247-0401-3.
[2] HRONÍK, F. Hodnocení pracovníků. Grada Publishing: [s.n.], 2006. 128 s. ISBN 80-247-1458-2.
[3] MAŘÍKOVÁ, P., MAŘÍK, M. Moderní metody hodnocení výkonnosti a oceňování podniku. 2. vyd. Praha: EKOPRESS, 2005. ISBN 80-86119-61-0.
[4] PAVELKOVÁ, D., KNÁPKOVÁ, A. Výkonnost podniku z pohledu finančního manažera. 1. vyd. Praha: Linde, 2005. ISBN 80-86131-63-7.
[5] SODOMKA, P. Informační systémy v podnikové praxi. [s.l.]: Computer Press, 2006. 351 s. ISBN 80-251-1200-4.