Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav veletržnictví a navrhnout doporučení, která by dopomohla podnikům vystavovat úspěšněji. Teoretická část se zabývá aktuálními veletržními trendy a marketingovými činnostmi, nezbytnými pro úspěšnou účast na veletrhu. Analytická část se soustřeďuje na seznámení z výsledky provedeného dotazníkového šetření a následná SWOT analýza má za úkol charakterizovat silné a slabé stránky veletrhů. Na konci této práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení, které by měly dopomoct k efektivnímu vystavování. Mezi klíčová doporučení patří zlepšení marketingových aktivit a přípravy na veletrh, účast na virtuálním veletrhu a využití nekonvenčního vystavování.
Anotace v angličtině
The aim of this Bachelor thesis is to analyze a current trade fairs situation and suggest improvements, which would help companies to exhibit more successfully. The theory explains the latest exhibition trends and marketing activities, which are essential for a successful participation at the trade fair. The analytical part concentrates on familiarizing with the results of questionnaire investigation and subsequently the SWOT analysis determines weak and strong sides of trade shows. At the end of this work are mentioned proposals for improvements, which would help companies to exhibit efficiently. The key recommendations include improvements in marketing activities and trade show preparation, participation at the virtual trade fair and the usage of the unconventional exhibiting.
trade fair, virtual trade show, trade show trends, marketing strategies, unconventional exhibiting, communication mix
Rozsah průvodní práce
58 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
AN
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav veletržnictví a navrhnout doporučení, která by dopomohla podnikům vystavovat úspěšněji. Teoretická část se zabývá aktuálními veletržními trendy a marketingovými činnostmi, nezbytnými pro úspěšnou účast na veletrhu. Analytická část se soustřeďuje na seznámení z výsledky provedeného dotazníkového šetření a následná SWOT analýza má za úkol charakterizovat silné a slabé stránky veletrhů. Na konci této práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení, které by měly dopomoct k efektivnímu vystavování. Mezi klíčová doporučení patří zlepšení marketingových aktivit a přípravy na veletrh, účast na virtuálním veletrhu a využití nekonvenčního vystavování.
Anotace v angličtině
The aim of this Bachelor thesis is to analyze a current trade fairs situation and suggest improvements, which would help companies to exhibit more successfully. The theory explains the latest exhibition trends and marketing activities, which are essential for a successful participation at the trade fair. The analytical part concentrates on familiarizing with the results of questionnaire investigation and subsequently the SWOT analysis determines weak and strong sides of trade shows. At the end of this work are mentioned proposals for improvements, which would help companies to exhibit efficiently. The key recommendations include improvements in marketing activities and trade show preparation, participation at the virtual trade fair and the usage of the unconventional exhibiting.
trade fair, virtual trade show, trade show trends, marketing strategies, unconventional exhibiting, communication mix
Zásady pro vypracování
Teoretická část:
Zhodnocení literárních pramenů a formulace teoretických východisek pro problematiku účasti podniku na veletrhu
Praktická část:
Analýza současného stavu veletržnictví
Vyhodnocení vlivu marketingových činností při účasti podniku na veletrhu
Návrh zlepšení marketingových činností podporujících účast podniku na veletrhu
Zásady pro vypracování
Teoretická část:
Zhodnocení literárních pramenů a formulace teoretických východisek pro problematiku účasti podniku na veletrhu
Praktická část:
Analýza současného stavu veletržnictví
Vyhodnocení vlivu marketingových činností při účasti podniku na veletrhu
Návrh zlepšení marketingových činností podporujících účast podniku na veletrhu
Seznam doporučené literatury
Bureš, Ivan. Jedeme na veletrh!. Praha: Management Press, 1999.
J. Vysekalová, M. Hrubalová a J. Girgašová. Veletrhy a výstavy. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004.
Václav Svoboda, Miroslav Foret, Kateřina Kolářová, Lucie Zumrová. Vystavujeme na veletrhu. Praha: Computer Press, 2002.
Kotler, Philip, and Gary Armstrong. Marketing. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004.
Leicher, Rolf. Prezentace na výstavách a veletrzích. Praha: Grada Publishing, a.s., 1994.
Seznam doporučené literatury
Bureš, Ivan. Jedeme na veletrh!. Praha: Management Press, 1999.
J. Vysekalová, M. Hrubalová a J. Girgašová. Veletrhy a výstavy. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004.
Václav Svoboda, Miroslav Foret, Kateřina Kolářová, Lucie Zumrová. Vystavujeme na veletrhu. Praha: Computer Press, 2002.
Kotler, Philip, and Gary Armstrong. Marketing. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004.
Leicher, Rolf. Prezentace na výstavách a veletrzích. Praha: Grada Publishing, a.s., 1994.