Diplomová práce si klade za cíl vypracování projektu na vybudování naučné stezky jako jedné z možností podpory rozvoje cestovního ruchu ve městě Holíč a blízkém okolí na základě teoretických poznatků a konkrétní analýzy současného stavu. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění základních pojmů v oblasti cestovního ruchu, formulování marketingových nástrojů na podporu cestovního ruchu a provázanost cestovního ruchu s regionálním rozvojem. V analytické části se zkoumají charakteristiky města Holíč determinující potenciál k rozvoji cestovního ruchu, které jsou následně využity pro vypracování SWOT analýzy. Na základě analýzy byl vypracován konkrétní projekt vybudování naučné stezky zahrnující nákladovou a rizikovou analýzu.
Anotace v angličtině
The master thesis proposes as an aim, the preparation of a project for constructing of a nature trail, as one of the possibilities of the development of tourism in the city Holíč and near environs, based on theoretical knowledges and the concrete analysis of the current state. Theoretical part of the thesis is focused on clarification of the basic concepts in the field of tourism, formulation of marketing tools for support of the tourism, and its cohesion with the regional development. In the analytical part there are scroutinized the characteristics of the city Holíč, determining potential of the development of the tourism, and are consequently used for the SWOT analysis. There was prepared the concrete project based on analysis, for the construction of the nature trail, including cost and risk analysis.
Diplomová práce si klade za cíl vypracování projektu na vybudování naučné stezky jako jedné z možností podpory rozvoje cestovního ruchu ve městě Holíč a blízkém okolí na základě teoretických poznatků a konkrétní analýzy současného stavu. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění základních pojmů v oblasti cestovního ruchu, formulování marketingových nástrojů na podporu cestovního ruchu a provázanost cestovního ruchu s regionálním rozvojem. V analytické části se zkoumají charakteristiky města Holíč determinující potenciál k rozvoji cestovního ruchu, které jsou následně využity pro vypracování SWOT analýzy. Na základě analýzy byl vypracován konkrétní projekt vybudování naučné stezky zahrnující nákladovou a rizikovou analýzu.
Anotace v angličtině
The master thesis proposes as an aim, the preparation of a project for constructing of a nature trail, as one of the possibilities of the development of tourism in the city Holíč and near environs, based on theoretical knowledges and the concrete analysis of the current state. Theoretical part of the thesis is focused on clarification of the basic concepts in the field of tourism, formulation of marketing tools for support of the tourism, and its cohesion with the regional development. In the analytical part there are scroutinized the characteristics of the city Holíč, determining potential of the development of the tourism, and are consequently used for the SWOT analysis. There was prepared the concrete project based on analysis, for the construction of the nature trail, including cost and risk analysis.
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska využitelné v diplomovém projektu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav a předpoklady města Holíč pro rozvoj cestovního ruchu.
Vypracujte SWOT analýzu pro oblast cestovního ruchu, rekreace a kultury ve jmenované oblasti.
Navrhněte projekt rozvoje města Holíč z pohledu cestovního ruchu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska využitelné v diplomovém projektu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav a předpoklady města Holíč pro rozvoj cestovního ruchu.
Vypracujte SWOT analýzu pro oblast cestovního ruchu, rekreace a kultury ve jmenované oblasti.
Navrhněte projekt rozvoje města Holíč z pohledu cestovního ruchu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-247-0207-X.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. 186 s. ISBN 80-7169-750-8.
KIRÁĹOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
VYSTOUPIL, J., ŠAUER, M. Základy cestovního ruchu. Brno: Masarykova univerzita, 2006. 163 s. ISBN 80-210-4205-2.
ZELENKA, J., CHYLÍKOVÁ, I., NUNVÁŘ, L. Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu. Hradec Králové: Gaudeamus, 2002. 254 s. ISBN 80-7041-473-1.
Seznam doporučené literatury
FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-247-0207-X.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. 186 s. ISBN 80-7169-750-8.
KIRÁĹOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
VYSTOUPIL, J., ŠAUER, M. Základy cestovního ruchu. Brno: Masarykova univerzita, 2006. 163 s. ISBN 80-210-4205-2.
ZELENKA, J., CHYLÍKOVÁ, I., NUNVÁŘ, L. Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu. Hradec Králové: Gaudeamus, 2002. 254 s. ISBN 80-7041-473-1.