Ve své diplomové práci se zaměřuji na zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY pomocí nástrojů marketingového mixu.
Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části píši obecně o konkurenci, o analýze marketingového prostředí a dále pak o hlavních složkách marketingového mixu. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou současného stavu firmy s důrazem na makroprostředí a mikroprostředí, podrobným popisem jednotlivých částí marketingového mixu ve firmě a analýzou konkurenčního prostředí. V praktické části se věnuji vytvoření návrhů týkajících se všech částí marketingového mixu. Hlavní návrhy podrobím rizikové analýze a zhodnotím jejich ekonomickou náročnost.
Anotace v angličtině
In my Master thesis I write about increasing competitiveness of business chain with marketing mix implements.
Master thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In theoretical part I write generally about competitive, about analysis marketing environment and about main parts of marketing mix. In practical part I deal with detailed analysis of existing situation with emphasis on macro situation and micro situation, detailed description of each part marketing mix in company and with analysis competitive situation. In practical part I give my attention to creating of proposals refer to all parts of marketing mix. I will suggest risk analysis and I will evaluate economical page to main proposals.
Competition, competitiveness, competitive advantage, competitive strategy, Porter analysis of five competition forces, STEP analysis, marketing mix, product, price, distribution, communication mix.
Rozsah průvodní práce
76 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci se zaměřuji na zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY pomocí nástrojů marketingového mixu.
Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části píši obecně o konkurenci, o analýze marketingového prostředí a dále pak o hlavních složkách marketingového mixu. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou současného stavu firmy s důrazem na makroprostředí a mikroprostředí, podrobným popisem jednotlivých částí marketingového mixu ve firmě a analýzou konkurenčního prostředí. V praktické části se věnuji vytvoření návrhů týkajících se všech částí marketingového mixu. Hlavní návrhy podrobím rizikové analýze a zhodnotím jejich ekonomickou náročnost.
Anotace v angličtině
In my Master thesis I write about increasing competitiveness of business chain with marketing mix implements.
Master thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In theoretical part I write generally about competitive, about analysis marketing environment and about main parts of marketing mix. In practical part I deal with detailed analysis of existing situation with emphasis on macro situation and micro situation, detailed description of each part marketing mix in company and with analysis competitive situation. In practical part I give my attention to creating of proposals refer to all parts of marketing mix. I will suggest risk analysis and I will evaluate economical page to main proposals.
Competition, competitiveness, competitive advantage, competitive strategy, Porter analysis of five competition forces, STEP analysis, marketing mix, product, price, distribution, communication mix.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti, s důrazem na marketingový mix.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu v uvedeném obchodním řetězci.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti, s důrazem na marketingový mix.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu v uvedeném obchodním řetězci.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. s. 792. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. s. 203. ISBN 80-7261-082-1.
[3] PLESSIS, E. Jak zákazník vnímá reklamu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. s. 215. ISBN 978-80-251-1456-8.
[4] PRAŽSKÁ, L., JINDRA, J. a kol. Obchodní podnikání. 1.vyd. Praha: Management Press, 2007. s. 875. ISBN 80-85943-48-4.
[5] SCHIFFMAN, L. G. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. s. 633. ISBN 80-251-0094-4.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. s. 792. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. s. 203. ISBN 80-7261-082-1.
[3] PLESSIS, E. Jak zákazník vnímá reklamu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. s. 215. ISBN 978-80-251-1456-8.
[4] PRAŽSKÁ, L., JINDRA, J. a kol. Obchodní podnikání. 1.vyd. Praha: Management Press, 2007. s. 875. ISBN 80-85943-48-4.
[5] SCHIFFMAN, L. G. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. s. 633. ISBN 80-251-0094-4.