Diplomová práce je zpracována na téma ''Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o.‘‘ Hlavní důvodem pro zvolení tohoto tématu je potřeba zdokonalit současnou úroveň marketingových aktivit stavební společnosti, které povedou k upevnění image firmy na trhu a zároveň k udržení stávajících a získání nových zákazníků - investo-rů. V teoretické části se věnuji marketingové komunikaci obecně i se zaměřením na sta-vebnictví. V analytické část diplomové práce se zabývám analýzou makroprostředí pomocí analýzy PESTE a také analýzou mikroprostředí použitím Porterova modelu pěti konku-renčních sil. V práci je provedena GE matice, analýza SWOT a také konkurenční srovnání jednotlivých faktorů vybraných společností. V poslední fázi je provedena analýza součas-ných marketingových komunikačních aktivit společnosti a její kritické zhodnocení. Na zá-kladě zjištěných poznatků je v poslední části diplomové práce navržen projekt marketingo-vé komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o., jež je doplněn nákladovou, časovou a rizikovou analýzou.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is worked by the thema ''The project of the marketing communikaction by the company GEOSTAV, Ltd. The main reason for choosing this thema is the need to improve the actual level of marketing activities in the building company, which will come to make image of the company on the market and at the same time to keep and to obtain new customers - investors. In the theoretical I devote to marketing communication and al-so with a view to the building industries. In the analytical part of my diploma thesis I deal with analysis of outside environment by means of the analysis PESTE and also the analysis inside environment using The Porter´s model of five competitive force. In the thesis is practised also GE nut, the SWOT analysis and also the compare of competition single fac-tors choosing companies. In the last part is provided the analysis of actual company ´s marketing activities and its critical evaluation. Based on the researched information is pro-jected in the last part of my diploma thesis the project of marketing communication in the company GEOSTAV, Ltd, which there are also analysis of timing, costs and risks.
Klíčová slova
stavebnictví, marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu
Klíčová slova v angličtině
building industries, marketing communication, marketing communication tools
Rozsah průvodní práce
119 s., 5 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zpracována na téma ''Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o.‘‘ Hlavní důvodem pro zvolení tohoto tématu je potřeba zdokonalit současnou úroveň marketingových aktivit stavební společnosti, které povedou k upevnění image firmy na trhu a zároveň k udržení stávajících a získání nových zákazníků - investo-rů. V teoretické části se věnuji marketingové komunikaci obecně i se zaměřením na sta-vebnictví. V analytické část diplomové práce se zabývám analýzou makroprostředí pomocí analýzy PESTE a také analýzou mikroprostředí použitím Porterova modelu pěti konku-renčních sil. V práci je provedena GE matice, analýza SWOT a také konkurenční srovnání jednotlivých faktorů vybraných společností. V poslední fázi je provedena analýza součas-ných marketingových komunikačních aktivit společnosti a její kritické zhodnocení. Na zá-kladě zjištěných poznatků je v poslední části diplomové práce navržen projekt marketingo-vé komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o., jež je doplněn nákladovou, časovou a rizikovou analýzou.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is worked by the thema ''The project of the marketing communikaction by the company GEOSTAV, Ltd. The main reason for choosing this thema is the need to improve the actual level of marketing activities in the building company, which will come to make image of the company on the market and at the same time to keep and to obtain new customers - investors. In the theoretical I devote to marketing communication and al-so with a view to the building industries. In the analytical part of my diploma thesis I deal with analysis of outside environment by means of the analysis PESTE and also the analysis inside environment using The Porter´s model of five competitive force. In the thesis is practised also GE nut, the SWOT analysis and also the compare of competition single fac-tors choosing companies. In the last part is provided the analysis of actual company ´s marketing activities and its critical evaluation. Based on the researched information is pro-jected in the last part of my diploma thesis the project of marketing communication in the company GEOSTAV, Ltd, which there are also analysis of timing, costs and risks.
Klíčová slova
stavebnictví, marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu
Klíčová slova v angličtině
building industries, marketing communication, marketing communication tools
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte teoretické poznatky o marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingových aktivit společnosti GEOSTAV spol. s r.o.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte teoretické poznatky o marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingových aktivit společnosti GEOSTAV spol. s r.o.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ALSBURY, A., JAY, R. Marketing to nejlepší z praxe. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-617-9.
BUREŠ, I. Finanční řízení marketingových projektů. 1. vydání. Praha: Management Press, 1994. ISBN 80-85603-59-4.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80- 7226-811-2.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
PLESKAČ, J., SOUKUP, L. Marketing ve stavebnictví. Praha: Grada Publishing, 2001. 232 s. ISBN 80-247-0052-2.
Seznam doporučené literatury
ALSBURY, A., JAY, R. Marketing to nejlepší z praxe. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-617-9.
BUREŠ, I. Finanční řízení marketingových projektů. 1. vydání. Praha: Management Press, 1994. ISBN 80-85603-59-4.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80- 7226-811-2.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
PLESKAČ, J., SOUKUP, L. Marketing ve stavebnictví. Praha: Grada Publishing, 2001. 232 s. ISBN 80-247-0052-2.