Cílem této práce je stanovit konkurenční strategii firmy ETIFLEX, s. r. o. Práce je rozdělena na tři samostatné části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou z různých literárních zdrojů zpracovány teoretické podklady týkající se strategie, konkurence, konkurenční výhody, konkurenční strategie, strategie konkurenčního boje a různých metod a technik strategického managementu. Analytická část je zaměřena na představení firmy, zhodnocení úrovně její výkonnosti a identifikaci konkurentů na trhu. V této části jsou obsaženy analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy, které jsou provedeny na základě vybraných metod zmíněných v teoretické části. Na základě těchto analýz je v projektové části stanovena konkurenční strategie firmy ETIFLEX, s. r. o.
Anotace v angličtině
The aim of this work is assesment competitive strategy firm ETIFLEX, Ltd. It is divided into free parts: theoretic, analytical and project. In theoretic parts are from different literary sources processed theoretic groundwork about competition, competitive advantage, competitive strategy, policy of competition fight and different methods and technic strategic management. Analytical part includes data about the firm, estimation levels of her efficiency and identification competitors in the market. In those parts are included analyses outer and inner environment firm, that are effected on the basis choice methods from theoretic parts. On the basis these analysis is in project parts given competitive strategy firm ETIFLEX, Ltd.
competition, competitive strategy, strategy, competitive advantage, SWOT analysis, PEST analysis, Porter analysis five of competition forces, BCG analysis, VRIO analysis, value descriptor
Rozsah průvodní práce
100
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je stanovit konkurenční strategii firmy ETIFLEX, s. r. o. Práce je rozdělena na tři samostatné části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou z různých literárních zdrojů zpracovány teoretické podklady týkající se strategie, konkurence, konkurenční výhody, konkurenční strategie, strategie konkurenčního boje a různých metod a technik strategického managementu. Analytická část je zaměřena na představení firmy, zhodnocení úrovně její výkonnosti a identifikaci konkurentů na trhu. V této části jsou obsaženy analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy, které jsou provedeny na základě vybraných metod zmíněných v teoretické části. Na základě těchto analýz je v projektové části stanovena konkurenční strategie firmy ETIFLEX, s. r. o.
Anotace v angličtině
The aim of this work is assesment competitive strategy firm ETIFLEX, Ltd. It is divided into free parts: theoretic, analytical and project. In theoretic parts are from different literary sources processed theoretic groundwork about competition, competitive advantage, competitive strategy, policy of competition fight and different methods and technic strategic management. Analytical part includes data about the firm, estimation levels of her efficiency and identification competitors in the market. In those parts are included analyses outer and inner environment firm, that are effected on the basis choice methods from theoretic parts. On the basis these analysis is in project parts given competitive strategy firm ETIFLEX, Ltd.
competition, competitive strategy, strategy, competitive advantage, SWOT analysis, PEST analysis, Porter analysis five of competition forces, BCG analysis, VRIO analysis, value descriptor
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte zhodnocení literárních pramenů a formulujte podstatu konkurenční strategie.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci firmy ETIFLEX, s. r. o.
Analyzujte projekt konkurenční strategie ve firmě ETIFLEX, s. r. o.
Vytvořte projekt konkurenční strategie firmy ETIFLEX, s. r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte zhodnocení literárních pramenů a formulujte podstatu konkurenční strategie.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci firmy ETIFLEX, s. r. o.
Analyzujte projekt konkurenční strategie ve firmě ETIFLEX, s. r. o.
Vytvořte projekt konkurenční strategie firmy ETIFLEX, s. r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
PORTER, M. E. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
KOTLER, P. Marketing management. 9. přepracované vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
PORTER, M. E. Konkurenční výhoda. 1.vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha: Management Press, 1997. 126 s. ISBN 80-85943-41-7.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. rozšířené a aktualizované vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 208 s. ISBN 80-247-0447-1.
Seznam doporučené literatury
PORTER, M. E. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
KOTLER, P. Marketing management. 9. přepracované vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
PORTER, M. E. Konkurenční výhoda. 1.vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha: Management Press, 1997. 126 s. ISBN 80-85943-41-7.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. rozšířené a aktualizované vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 208 s. ISBN 80-247-0447-1.