Cílem mé diplomové práce je zpracování projektu Strategie rozvoje návštěvnosti Lednicko - Valtického areálu.
V první části diplomové práce jsem uvedla teoretické poznatky využitelné pro zpracování následného projektu, a to převážně z oblasti cestovního ruchu. Dále jsou zde uvedeny po-znatky z oblasti marketingu a managementu, které jsem využila v projektu.
V druhé, praktické části jsem vypracovala SWOT analýzu a následně podle dalších zjiště-ných informací jsem navrhla projekt pro rozvoj návštěvnosti vybrané oblasti ve stanoveném segmentu roku.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma work is to compile the project ''Strategy of the development in the tourist attendance in Lednicko-Valtický area‘‘. In the common part are decribed teoretic facts for processing the project, mainly from tourism. Next there are described facts from marketing and management which were used in the project.
In the practical part is elaborated SWOT analysis and from the other informationes is sug-gest other project for developing in tourism.Also for support the attendance in the area which is choosed in the segment of the marketplace.
Keywords: attendance, tourism, marketing, management, SWOT analysis, defined segment of the year.
Rozsah průvodní práce
95 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé diplomové práce je zpracování projektu Strategie rozvoje návštěvnosti Lednicko - Valtického areálu.
V první části diplomové práce jsem uvedla teoretické poznatky využitelné pro zpracování následného projektu, a to převážně z oblasti cestovního ruchu. Dále jsou zde uvedeny po-znatky z oblasti marketingu a managementu, které jsem využila v projektu.
V druhé, praktické části jsem vypracovala SWOT analýzu a následně podle dalších zjiště-ných informací jsem navrhla projekt pro rozvoj návštěvnosti vybrané oblasti ve stanoveném segmentu roku.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma work is to compile the project ''Strategy of the development in the tourist attendance in Lednicko-Valtický area‘‘. In the common part are decribed teoretic facts for processing the project, mainly from tourism. Next there are described facts from marketing and management which were used in the project.
In the practical part is elaborated SWOT analysis and from the other informationes is sug-gest other project for developing in tourism.Also for support the attendance in the area which is choosed in the segment of the marketplace.
Keywords: attendance, tourism, marketing, management, SWOT analysis, defined segment of the year.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky využitelné pro diplomový projekt.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu, využití LVA v oblasti cestovního ruchu.
Zpracujte návrh strategie rozvoje LVA v oblasti cestovního ruchu.
Vypracujte návrh vybraného projektu rozvoje LVA.
Přínosy a rizika zvoleného projektu pro LVA.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky využitelné pro diplomový projekt.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu, využití LVA v oblasti cestovního ruchu.
Zpracujte návrh strategie rozvoje LVA v oblasti cestovního ruchu.
Vypracujte návrh vybraného projektu rozvoje LVA.
Přínosy a rizika zvoleného projektu pro LVA.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 178 s. ISBN 80-247-0207-X.
HESKOVÁ, M. Základní problémy cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 150 s. ISBN 80-247-0225-9.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 95 s. ISBN 80-7169-750-8.
KOTLER, P. Marketing management. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
MEFFERT, H. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 551 s. ISBN 80-7169-329-4.
Seznam doporučené literatury
FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 178 s. ISBN 80-247-0207-X.
HESKOVÁ, M. Základní problémy cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 150 s. ISBN 80-247-0225-9.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 95 s. ISBN 80-7169-750-8.
KOTLER, P. Marketing management. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
MEFFERT, H. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 551 s. ISBN 80-7169-329-4.