Cílem této práce je vytvořit projektem marketingového plánu pro firmu ROLAY. V první části jsou zpracovávámy teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. V Praktická části se nejdříve analyzuje současný stav marketingového plánování ve firmě ROLAY. Dále jsou identifikovány marketingové cíle, navržen způsob jejich dosažení, stanoveny relevantní náklady a uvedena možná rizika spojená s aplikací plánu do praxe.
Anotace v angličtině
Objektive of this diploma thesis is creating marketing plan for the company ROLAY. Theoretical information about the marketing planning and composing of marketing plan from a accessible literary sources are processed in the theoretical part. In practical parts is effected analysis and subsequently estimation current marketing plan, identify marketing purposes and desing way their achievement, appreciation relevant risks, state perhaps diversification connection with application plan into practice.
Klíčová slova
marketing, marketingové plánování, marketingový plán, marketingové cíle
Cílem této práce je vytvořit projektem marketingového plánu pro firmu ROLAY. V první části jsou zpracovávámy teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. V Praktická části se nejdříve analyzuje současný stav marketingového plánování ve firmě ROLAY. Dále jsou identifikovány marketingové cíle, navržen způsob jejich dosažení, stanoveny relevantní náklady a uvedena možná rizika spojená s aplikací plánu do praxe.
Anotace v angličtině
Objektive of this diploma thesis is creating marketing plan for the company ROLAY. Theoretical information about the marketing planning and composing of marketing plan from a accessible literary sources are processed in the theoretical part. In practical parts is effected analysis and subsequently estimation current marketing plan, identify marketing purposes and desing way their achievement, appreciation relevant risks, state perhaps diversification connection with application plan into practice.
Klíčová slova
marketing, marketingové plánování, marketingový plán, marketingové cíle
Zpracujte teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového plánování ve firmě ROLAY.
Vypracujte projekt marketingového plánu pro firmu ROLAY.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového plánování ve firmě ROLAY.
Vypracujte projekt marketingového plánu pro firmu ROLAY.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Phillip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
COOPER, John, LANE, Peter. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2005. 208 s. ISBN 80-245-0902-4.
WESTWOOD, John. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. 117 s. ISBN 80-716-9542-4.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Phillip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
COOPER, John, LANE, Peter. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2005. 208 s. ISBN 80-245-0902-4.
WESTWOOD, John. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. 117 s. ISBN 80-716-9542-4.