Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti prodejců cestovní agentury INVIA.CZ, s. r. o. Vychází z teoretických poznatků o řízení lidských zdrojů, spokojenosti a motivace zaměstnanců. Zdůrazňuje důležitost neustálého sledování a práce na zvyšování úrovně této v oblasti.
Provedený průzkum, který je zpracován pomocí dotazníkového šetření analyzuje současnou úroveň spokojenosti prodejců agentury. Odráží názory prodejců na podmínky, které jsou důležitými faktory pro vznik a zvyšování jejich spokojenosti v organizaci.
Na základě zjištěných a zpracovaných informací je pro společnost vypracován návrh vedoucí k systematickému zvyšování spokojenosti jejích zaměstnanců.
Anotace v angličtině
This Master thesis is concentrated on problems of contentment of employees of a travel agency INVIA.CZ, Ltd. It is based on theoretical knowledge of managing human resources, employee’s contentment and motivation. It points out the importance of continuous monitoring and working on a level increase in this sphere.
The survey analyses the current situation of agency’s sellers satisfaction and was carried out by a questionnaire. This questionnaire search shows company’s staff opinion about the conditions which are the bases of formation and increase of employee’s contentment.
Based on the information acquired and processed, the author has made concept for the firm that will lead to higher contentment of its employees.
Klíčová slova
lidské zdroje, spokojenost zaměstnanců, motivace, stimulace, dotazník
Klíčová slova v angličtině
human resources, contentment of employees, motivation, stimulation, questionnaire
Rozsah průvodní práce
90 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti prodejců cestovní agentury INVIA.CZ, s. r. o. Vychází z teoretických poznatků o řízení lidských zdrojů, spokojenosti a motivace zaměstnanců. Zdůrazňuje důležitost neustálého sledování a práce na zvyšování úrovně této v oblasti.
Provedený průzkum, který je zpracován pomocí dotazníkového šetření analyzuje současnou úroveň spokojenosti prodejců agentury. Odráží názory prodejců na podmínky, které jsou důležitými faktory pro vznik a zvyšování jejich spokojenosti v organizaci.
Na základě zjištěných a zpracovaných informací je pro společnost vypracován návrh vedoucí k systematickému zvyšování spokojenosti jejích zaměstnanců.
Anotace v angličtině
This Master thesis is concentrated on problems of contentment of employees of a travel agency INVIA.CZ, Ltd. It is based on theoretical knowledge of managing human resources, employee’s contentment and motivation. It points out the importance of continuous monitoring and working on a level increase in this sphere.
The survey analyses the current situation of agency’s sellers satisfaction and was carried out by a questionnaire. This questionnaire search shows company’s staff opinion about the conditions which are the bases of formation and increase of employee’s contentment.
Based on the information acquired and processed, the author has made concept for the firm that will lead to higher contentment of its employees.
Klíčová slova
lidské zdroje, spokojenost zaměstnanců, motivace, stimulace, dotazník
Klíčová slova v angličtině
human resources, contentment of employees, motivation, stimulation, questionnaire
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické a metodické poznatky z oblasti motivace a spokojenosti zaměstnanců jako součásti personálního řízení podniku.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu motivovanosti a spokojenosti prodejců ve společnosti INVIA.CZ, s. r. o.
Na základě provedeného šetření zhodnoťte a identifikujte současné problémové oblasti.
Navrhněte konkrétní řešení vedoucí ke zvýšení spokojenosti prodejců.
Zhodnoťte náklady, přínosy a rizika spojená s realizací navrhovaných opatření.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické a metodické poznatky z oblasti motivace a spokojenosti zaměstnanců jako součásti personálního řízení podniku.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu motivovanosti a spokojenosti prodejců ve společnosti INVIA.CZ, s. r. o.
Na základě provedeného šetření zhodnoťte a identifikujte současné problémové oblasti.
Navrhněte konkrétní řešení vedoucí ke zvýšení spokojenosti prodejců.
Zhodnoťte náklady, přínosy a rizika spojená s realizací navrhovaných opatření.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. A handbook of human resource management practice. 9. vyd. London: Kogan Page, 2003. 979 s. ISBN 0749441054.
BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, I. Psychologie a sociologie v řízení firmy {-} cesty efektivního využití lidského potenciálu podniku. 1. vyd. Praha: Prospektrum, 1994. 411 s. ISBN 80-7175-010-7.
GREGAR, A. Personální řízení I., 3. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlí-ně, 2004. 163 s. ISBN 80-7318-198-3.
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. 3. vyd. Praha: Management Press, 2002. 367 s. ISBN 80-7261-033-3.
NOVÝ, I., SURYNEK, A. Sociologie pro ekonomy a manažery. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2002. 192 s. ISBN 80-247-0384-X.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. A handbook of human resource management practice. 9. vyd. London: Kogan Page, 2003. 979 s. ISBN 0749441054.
BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, I. Psychologie a sociologie v řízení firmy {-} cesty efektivního využití lidského potenciálu podniku. 1. vyd. Praha: Prospektrum, 1994. 411 s. ISBN 80-7175-010-7.
GREGAR, A. Personální řízení I., 3. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlí-ně, 2004. 163 s. ISBN 80-7318-198-3.
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. 3. vyd. Praha: Management Press, 2002. 367 s. ISBN 80-7261-033-3.
NOVÝ, I., SURYNEK, A. Sociologie pro ekonomy a manažery. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2002. 192 s. ISBN 80-247-0384-X.