Cílem této diplomové práce je prezentovat návrh marketingové strategie společnosti Rhinoceros,a.s.. Na toto řešení nechť je nahlíženo jako na projekt tvůrčího řešení situace, neboť tato forma, v praxi realitních společností, dosud všeobecně chybí. Podstatou práce je prokázat schopnost samostatného popisu, analýzy a komplexního zhodnocení manažerského‘‘ problému‘‘ a návrh marketingového řešení.
V první části byly soustředěny teoretické poznatky o strategickém marketingu, marketingovém plánování a marketingovém plánu.
Druhá část obsahuje analýzu a projekt. Situační analýza, potom podklady k hodnocení ob-lastí a skutečností, které mají vazbu na realizaci marketingového strategického plánu. Pro-jektová část obsahuje marketingové cíle. Ve finální části projektu je navržen informační systém, volba trhu, cenová strategie, komunikační strategie, distribuční strategie, základní strategické orientace a marketingový audit a analýza prodeje.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to present a concept of marketing strategy of the company Rhino-ceros,a. s. The merit of this thesis is to prove the ability to describe, analyse and evaluate a managerial ''problem‘‘ and to suggest a marketing solution.
The first part of this thesis gathers the knowledge of marketing, marketing planning and marketing plan.
The sekond part of this thesis includes the analysis and the project.The situation analysis gives the information needed to evaluace the matters which have any connection with the realization of the marketing strategy plan.
The project part of this thesis includes marketing goals. In the final part of the project there is suggested the information systém, the market choice, the price strategy,communications strategy, distribution strategy, the basic strategic orientation and marketing audit and the analysis of sales.
real estate market, marketing plan, SWOT analysis, strategy
Rozsah průvodní práce
83 s., 4 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je prezentovat návrh marketingové strategie společnosti Rhinoceros,a.s.. Na toto řešení nechť je nahlíženo jako na projekt tvůrčího řešení situace, neboť tato forma, v praxi realitních společností, dosud všeobecně chybí. Podstatou práce je prokázat schopnost samostatného popisu, analýzy a komplexního zhodnocení manažerského‘‘ problému‘‘ a návrh marketingového řešení.
V první části byly soustředěny teoretické poznatky o strategickém marketingu, marketingovém plánování a marketingovém plánu.
Druhá část obsahuje analýzu a projekt. Situační analýza, potom podklady k hodnocení ob-lastí a skutečností, které mají vazbu na realizaci marketingového strategického plánu. Pro-jektová část obsahuje marketingové cíle. Ve finální části projektu je navržen informační systém, volba trhu, cenová strategie, komunikační strategie, distribuční strategie, základní strategické orientace a marketingový audit a analýza prodeje.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to present a concept of marketing strategy of the company Rhino-ceros,a. s. The merit of this thesis is to prove the ability to describe, analyse and evaluate a managerial ''problem‘‘ and to suggest a marketing solution.
The first part of this thesis gathers the knowledge of marketing, marketing planning and marketing plan.
The sekond part of this thesis includes the analysis and the project.The situation analysis gives the information needed to evaluace the matters which have any connection with the realization of the marketing strategy plan.
The project part of this thesis includes marketing goals. In the final part of the project there is suggested the information systém, the market choice, the price strategy,communications strategy, distribution strategy, the basic strategic orientation and marketing audit and the analysis of sales.
real estate market, marketing plan, SWOT analysis, strategy
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte základní poznatky z oblasti marketingového strategického řízení tvorby a implementace marketingové strategie.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingového řízení ve společnosti Rhinoceros, a.s. realitní divize Avareal.
Predikujte strategické úvahy o situaci a záměrech firmy, při odvrácení hrozeb a využití příležitostí.
Na základě provedených analýz a predikce sestavte návrh marketingové strategie společnosti Rhinoceros, a.s. realitní divize Avareal.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte základní poznatky z oblasti marketingového strategického řízení tvorby a implementace marketingové strategie.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingového řízení ve společnosti Rhinoceros, a.s. realitní divize Avareal.
Predikujte strategické úvahy o situaci a záměrech firmy, při odvrácení hrozeb a využití příležitostí.
Na základě provedených analýz a predikce sestavte návrh marketingové strategie společnosti Rhinoceros, a.s. realitní divize Avareal.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FOTR, J. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 1995. 178 s. ISBN 80-85623-20-X.
KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
STRUCK, U. Přesvědčivý podnikatelský plán. Praha: Management Press, 1992. 136 s. ISBN 80-85603-12-8.
SYNEK, M. Manažerská ekonomika. Praha: Grada Publishing, 2000. 460 s. ISBN 80-247-9069-9.
TOMEK, J. Základy strategického marketingu. Plzeň: Vydavatelství ZČU, 2001. 306 s. ISBN: 80-7082-44-1
Seznam doporučené literatury
FOTR, J. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 1995. 178 s. ISBN 80-85623-20-X.
KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
STRUCK, U. Přesvědčivý podnikatelský plán. Praha: Management Press, 1992. 136 s. ISBN 80-85603-12-8.
SYNEK, M. Manažerská ekonomika. Praha: Grada Publishing, 2000. 460 s. ISBN 80-247-9069-9.
TOMEK, J. Základy strategického marketingu. Plzeň: Vydavatelství ZČU, 2001. 306 s. ISBN: 80-7082-44-1