Tato diplomová práce je zaměřená na rozvoj cestovního ruchu pomocí agroturistiky. Její hlavní cíl je realizace projektu výstavby krokodýlí farmy ve Velkém Karlově. Realizace to-hoto projektu pak má napomoci k zatraktivnění celého agroturistického areálu, kterého je krokodýlí farma součástí. Výstavba krokodýlí farmy je poměrně složitý a rozsáhlý projekt, ale i přesto se ho pokusím na stránkách své diplomové práce čtenářům přiblížit.
Anotace v angličtině
This dissertation is focused on tourism development via agricultural tourism. The main aim is execution of a project of crocodile farm in Velký Karlov. The execution of this project will help with promotion of whole agricultural area, where the crocodile farm is situated. The building-up of crocodile farm is relatively complicated and extensive project. Despite it I try to illustrate this project to readers in my dissertation.
Klíčová slova
Cestovní ruch, agroturistika, marketing, marketingová komunikace řízení projektu.
Tato diplomová práce je zaměřená na rozvoj cestovního ruchu pomocí agroturistiky. Její hlavní cíl je realizace projektu výstavby krokodýlí farmy ve Velkém Karlově. Realizace to-hoto projektu pak má napomoci k zatraktivnění celého agroturistického areálu, kterého je krokodýlí farma součástí. Výstavba krokodýlí farmy je poměrně složitý a rozsáhlý projekt, ale i přesto se ho pokusím na stránkách své diplomové práce čtenářům přiblížit.
Anotace v angličtině
This dissertation is focused on tourism development via agricultural tourism. The main aim is execution of a project of crocodile farm in Velký Karlov. The execution of this project will help with promotion of whole agricultural area, where the crocodile farm is situated. The building-up of crocodile farm is relatively complicated and extensive project. Despite it I try to illustrate this project to readers in my dissertation.
Klíčová slova
Cestovní ruch, agroturistika, marketing, marketingová komunikace řízení projektu.
Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů objasněte specifika marketingu cestovního ruchu a regionálního rozvoje a formulujte jejich přínos pro rozvoj agroturistiky.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav komunikačních aktivit firmy provozující agroturistický areál s veřejností se zaměřením na informovanost potenciálních návštěvníků.
Kriticky zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a navrhněte východiska pro zvýšení atraktivnosti agroturistického areálu v obci Velký Karlov.
Vypracujte projekt zvýšení atraktivnosti agroturistického areálu v obci Velký Karlov s ohledem na potenciální zákazníky.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů objasněte specifika marketingu cestovního ruchu a regionálního rozvoje a formulujte jejich přínos pro rozvoj agroturistiky.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav komunikačních aktivit firmy provozující agroturistický areál s veřejností se zaměřením na informovanost potenciálních návštěvníků.
Kriticky zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a navrhněte východiska pro zvýšení atraktivnosti agroturistického areálu v obci Velký Karlov.
Vypracujte projekt zvýšení atraktivnosti agroturistického areálu v obci Velký Karlov s ohledem na potenciální zákazníky.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-247-0207-X.
[2] JANEČKOVÁ L., VAŠTÍKOVÁ M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8.
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] NĚMEC, P. Public relations: praxe komunikace s veřejností. 1 vyd. Praha: Management Press, 1996. 167 s. ISBN 80-85943-20-4.
[5] PAYNE, A., Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. 195 s. ISBN 80-7161-276-X.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-247-0207-X.
[2] JANEČKOVÁ L., VAŠTÍKOVÁ M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8.
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] NĚMEC, P. Public relations: praxe komunikace s veřejností. 1 vyd. Praha: Management Press, 1996. 167 s. ISBN 80-85943-20-4.
[5] PAYNE, A., Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. 195 s. ISBN 80-7161-276-X.